Cennik

Pozycjonowania

Twojej strony internetowej

WYBIERZ ROZWIĄZANIE DLA SIEBIE

Pozycjonowanie stron cennik

Pozycjonowanie stron cennik
4.5 punktów (28) głosów

Na dole tej podstrony prezentujemy cennik w którym znajdą Państwo ile kosztuje pozycjonowanie stron w naszej agencji.. Wszystkie ceny są cenami brutto, a płatność za usługi jest jednorazowa! Decydując się na jakiś pakiet usług SEO ,np. pakiet Firmowy 1, płatność w kwocie 359zł brutto jest jednorazowa. Linków nie trzeba np. po roku ponownie przedłużać i płacić kolejnych 359zł. Jeśli decydujecie się na zakup większej ilości pakietów/usług, jesteśmy w stanie zaproponować atrakcyjne zniżki. Dla agencji SEO przygotowaliśmy specjalny system bonusów. Zapraszamy na podstronę https://www.pozycjonusz.pl/outsourcing-seo/

Pozycjonowanie stron

Działania marketingowe w internecie, które może podjąć firma, aby zyskać klientów w sieci mogą być naprawdę różne. Jednym z najbardziej popularnych jest pozycjonowanie stron www. To doskonała i bardzo skuteczna metoda promowania sklepu internetowego lub strony. Cena pozycjonowania jest stosunkowo niska w porównaniu do klasycznych działań reklamowych w telewizji czy na billboardach, a generuje naprawdę imponujące zyski dla firm. Popularność tej formy promowania działalności w Internecie wynika z wysokiej stopy zwrotu z inwestycji. Nie bez znaczenia jest także fakt, że ludzie coraz więcej kupują w sieci i głównie tam poszukują informacji na temat produktów i usług.

Trzeba pamiętać, że pozycjonowanie to nie jest jedno działanie, ale szereg działań, których celem jest wyniesienie witryny na najwyższe pozycje na liście wyników wyszukiwania dla określonych słów kluczowych. Tak, aby użytkownik szukając czegoś w Google trafił od razu na konkretną stronę. Stawką jest nie tylko zdobycie tych pozycji dla ustalonych fraz, ale także utrzymanie ich na szczycie, czyli w tzw. top w Google. Na cennik pozycjonowania wpływa właśnie między innymi ilość fraz, na które chcemy się pozycjonować.

O Google mówimy nieprzypadkowo, ponieważ to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie oraz także w Polsce. Każdego miesiąca korzysta z niej ponad 20 mln Polaków. Szukamy setek tysięcy produktów i usług, generując przy tym miliardy zapytań. Wszystkie te zapytania mogą przekierować użytkowników właśnie na Twoją stronę. Ruch z Google generuje większą sprzedaż, a im większy ruch z naturalnych, organicznych wyników wyszukiwarki, tym ta sprzedaż jest większa. Pozycjonowanie stron www to jedyna w pełni skuteczna droga do zwiększenia widoczności strony www w wyszukiwarce Google.

Google w Polsce

Polskie badanie Internetu Gemius/PBI, maj 2019

Według danych polskiego badania internetu, realizowanego przez Gemius/PBI, w samym maju 2019 roku z wyszukiwarki oraz serwisów należących do Google korzystało w Polsce ponad 26,5 mln internautów generując prawie 8 mld odsłon. Grupa Google objęła swoim zasięgiem ponad 93% polskich użytkowników internetu.

Czy pozycjonowanie stron i SEO to to samo?

Działania mające na celu osiąganie najwyższych pozycji na liście naturalnych (inaczej organicznych lub bezpłatnych) wyników wyszukiwania określamy jako pozycjonowanie stron. Równolegle można spotkać się z określeniem SEO. Jest to skrót od angielskiego search engine optimization, co oznacza optymalizację stron pod wyszukiwarki internetowe. Oznacza podejmowanie profesjonalnych działań na stronie i usprawnianie ich tak, aby osiągały lepsze wyniki w wyszukiwarkach. Zaliczamy do nich między innymi działania w kodzie, optymalizację treści oraz dbanie o profil linków przychodzących. Pamiętajmy także, że cennik pozycjonowania jako usługi całościowe zawiera właśnie te wszystkie działania i że wpływają one na ostateczną cenę usług SEO. Choć nazwy te stosujemy wymiennie, SEO jest zaliczane jako część składowa lub jedna z metod pozycjonowania stron internetowych. Potocznie jednak oba terminy są ze sobą utożsamiane

SEO on site i SEO off site

Pozycjonowanie stron on site to działania wykonywane bezpośrednio na pozycjonowanej witrynie. Tutaj mamy do czynienie z zagadnieniami raczej technicznymi. Do on site seo zaliczamy prace w kodzie strony, poprawianie jej struktury, przyspieszanie stron www, dobór słów kluczowych oraz przygotowywanie metatagów dla wszystkich podstron. Z kolei off site SEO to wszystkie działania skupione wokół pozyskiwania linków i content marketingu. Tu specjalista SEO pozycjonuje stronę poprzez na przykład publikowanie artykułów sponsorowanych w popularnych serwisach wraz z linkami, publikowanie komentarzy na blogach oraz postów na forach z linkami, a także publikowanie informacji o firmie w katalogach tematycznych wraz z linkiem do strony. Cena pozycjonowania kompleksowego obejmuje oba te typy prac.

Czym się różni pozycjonowanie stron od Google AdWords

Różnica pomiędzy działaniami SEO a reklamowaniem się poprzez Google AdWords jest zasadnicza. Pozycjonowanie stron to szereg działań zmierzający do osiągania wysokich pozycji w wyszukiwarce, ale w formie naturalnych, to jest bezpłatnych wyników wyszukiwania. Linki naturalne, organiczne same w sobie są bezpłatne, ale żeby je osiągnąć należy zainwestować w działania SEO. Z kolei AdWords to publikowanie reklam w wyszukiwarce (w formie linków sponsorowanych, płatnych) lub reklam graficznych w serwisach wchodzących w skład sieci reklamowej Google. Takie linki wyświetlane w wyszukiwarce w wyniku emisji reklam Google Ads są linkami płatnymi – są po prostu reklamą. Jaka jest cena pozycjonowania, a ile wynosi koszt reklam AdWords? To oczywiście zależy od kilku czynników. Pozycjonowanie stron kosztuje tyle, ile działań i pracy w nie włożono. Z kolei cena reklam AdWords złożona jest z budżetu na samą reklamą oraz prowizji dla agencji przygotowującej i obsługującej kampanie.

Czynniki rankingowe przy pozycjonowaniu stron w Google

Na to, czy pozycjonowanie stron będzie skuteczne, wpływa szereg czynników. Są to kryteria, które witryna musi spełnić, aby Google lepiej ją oceniło i w konsekwencji podniosło jej pozycję na swojej liście wyników wyszukiwania. Istnieje kilkaset czynników rankingowych Google, według których działa algorytm odpowiedzialny za indeksowanie i ustawianie stron w takiej, a nie innej kolejności na dane frazy kluczowe. Duża część czynników jest znana, lecz nie wszystkie.  Niektóre z nich są bardziej istotne od innych, lecz nie oznacza to, że można skupić się tylko na kilku ignorując te „mniej ważne”. Obecne pozycjonowanie stron polega na kompleksowych działaniach i powinna je zawierać cena pozycjonowania, ponieważ żaden czynnik rankingowy nie działa w próżni. Dobrą wiadomością jest to, że nawet znając tylko część z kilkuset czynników specjalista SEO jest w stanie przeprowadzić skuteczne pozycjonowanie stron www. Najważniejsze z nich to:

  • duża ilość linków przychodzących do witryny,
  • linkowanie wewnętrzne,
  • naturalny profil linków,
  • odpowiednie nasycenie strony słowami kluczowymi,
  • widoczność w Google na jak największą liczbę fraz,
  • strona dostosowana do urządzeń mobilnych,
  • szybkie ładowanie strony zgodne z Page Speed Insights,
  • duża ilość wysokiej jakości unikalnych treści na stronie,
  • zadbanie o meta tagi podstron ze słowami kluczowymi,
  • przejrzysta i uporządkowana struktura strony,
  • przejrzysty i uporządkowany kod strony.

Korzyści z pozycjonowania / SEO

Jakie korzyści zawiera cena pozycjonowania? Systematyczna praca nad poprawianiem widoczności strony zawsze przynosi dobre rezultaty. Pozycjonowanie stron internetowych przeprowadzane przez profesjonalnego specjalistę SEO pomaga szybciej osiągać wyższe pozycje dla różnych słów kluczowych i co istotne – utrzymać je. Korzyści SEO to także między innym wzrost widoczności w Google i większy ruch z wyszukiwarki. W efekcie coraz więcej osób wchodzi na stronę firmową lub stronę sklepu internetowego i dokonuje zakupów. Pozycjonowanie stron pomaga także zdobyć przewagę nad konkurencją w danej branży i buduje rozpoznawalność oraz zaufanie do marki. Zwłaszcza, że jak pokazują badania (np. przeprowadzane cyklicznie przez Advanced Web Ranking), lubimy wchodzić na te strony, które wyświetlają się w Google na samym początku. Wiemy, że są to witryny, które algorytm najlepiej dopasował do naszego zapytania. Znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, czyli w tzw. TOP10 Google to zawsze najważniejszy cel pozycjonowania. Cena pozycjonowania stron www, którą płaci Klient, zawsze zakłada, że będziemy osiągać najwyższe pozycje, budować widoczność, ale przede wszystkim – zwiększać zyski Klientów.

Wartość współczynnika kliknięć (CTR – click through rate) dla wszystkich typów zapytań w zależności od pozycji na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google. Dane za maj 2019 roku dla wszystkich badanych krajów. Niebieskie kropki oznaczają CTR dla wyników na desktopie, a czerwone – dla wyników mobilnych w Google. Jak widzimy istnieje duża przepaść pomiędzy klikalnością pierwszych dwóch wyników w Google (TOP2) a resztą. Źródło: Advanced Web Ranking.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Spośród różnych metod marketingowych, które mogą przynieść korzystne rezultaty dla firmy lub sklepu, pozycjonowanie stron ma jeden z najlepszych stosunków rezultatów do ceny. To, ile kosztuje SEO, uzależnione jest od natężenia, ilości oraz rodzaju działań podjętych przez agencję. Wpływ ma np. popularność i renoma serwisów, z których pozyskiwane są linki. Nasza agencja przygotowała cennik pozycjonowania dzieląc go na pakiety linków z podanymi cenami brutto. Kilkadziesiąt szczegółowo opisanych pakietów pozwala samodzielnie zdecydować, który z nich będzie najlepszy oraz jaka będzie ostateczna cena za pozycjonowanie np. w rozliczeniu miesięcznym lub za liczbę linków.

Najdroższa z punktu widzenia cennika jest praca nad sklepem internetowym. Wynika to z tego, że sklep ma setki, a często tysiące podstron, na które należy skupić się podczas realizacji działań SEO. Tutaj agencja realizuje zlecenie nawet przez kilka lat, podczas których intensywnie optymalizuje sklep i wszystkie podstrony produktowe.

Tańsze na krótszą metę jest pozycjonowanie stron www, takich jak strony firmowe, witryny tematyczne czy strony wizytówkowe. Cena pozycjonowania zależy w głównej mierze od konkurencji w danej branży, na danym rynku (np. lokalnym) oraz od popularności fraz kluczowych, na które specjalista SEO będzie pozycjonował witrynę.

Co się składa na koszt pozycjonowania strony?

Na przełomie ostatnich kilku lat pozycjonowanie stron stało się bardzo dynamiczną i zmienną usługą.. Czynniki, które kiedyś odgrywały główną rolę w ustalaniu pozycji strony w wyszukiwarce Google i było ich kilka, dziś przestały być aż kluczowe. Oprócz nich strona musi spełniać blisko 200 nowych wytycznych!

Kiedyś wystarczyło poprzez panel strony uzupełnić meta tagi i “napchać” w keywords kilkadziesiąt słów, aby uzyskać następnego dnia TOP10. Nie wymagało to pracy żadnego specjalisty. Dziś stosując tego typu zabiegi nie przebijemy się przez pierwszych 50 wyników wyszukiwania, nie mówiąc o TOP10!

Jesteście właścicielami większej strony firmowej, sklepu internetowego czy portalu? Agencja SEO, która prześle Wam ofertę i podejdzie profesjonalnie do tematu, uwzględni w wycenie pozycjonowania:

  • Koszt konsulting SEO, czyli poznanie “od środka” potrzeb klienta, określenie priorytetów dla obydwu stron, wyznaczenie celów. Dzięki konsultingowi SEO Klient zyskuje cenną wiedzę i wskazówki dotyczące strony oraz tego, w jaki sposób on lub jego dział marketingu, może wzmocnić działania SEO.
  • Koszt audytu SEO, czyli sprawdzenie całej strony pod kątem wytycznych Google oraz sprawdzonych metod na poprawę widoczności w wyszukiwarce Google. Oprócz analizy strony narzędziami SEO, niezbędna jest analiza “ludzkim okiem” wielu elementów strony, których nie da się sprawdzić programem.
  • Koszt optymalizacji SEO, czyli poprawa kodu i struktury strony, a także nasycenie jej wartościowymi treściami. Niezbędna jest tu praca osoby/osób z działu IT. Oprócz poprawek w kodzie, konieczne może się okazać gruntowne przebudowanie strony, tak aby była dostosowana do urządzeń mobilnych. Od momentu wprowadzenia przez Google Mobile first index jest to podstawa, aby osiągnąć wymierne efekty.
  • Koszt link buildingu/Content marketingu, czyli wszelkie działania polegające na pozyskaniu wartościowych linków przychodzących do strony, które są nadal jednym z głównych czynników poprawiających widoczność naszej witryny.
  • Koszt analizy konkurencji, czyli research słów kluczowych, na które pozycjonuje się nasza konkurencja. Ponadto sprawdzenie jej profilu linków przychodzących czy analiza publikowanych treści.

Pozycjonowanie strony w rozliczeniu za efekt czy abonament

Mimo że w ostatnich latach model ten powoli przechodzi do lamusa, nadal wiele firm chciałoby się rozliczać za tzw. efekt, czyli osiągnięcie minimum TOP10 na określone słowa kluczowe. Wydawać by się mogło, że jest to najbardziej sprawiedliwy model rozliczeń, jednak jeśli  głębiej go przeanalizować, to nie ma on po prostu najmniejszego sensu. Dlaczego?

  • W tej chwili nie pozycjonuje się 6, 9 czy 21 fraz, tylko buduje się całościowo widoczność strony. Pozycjonowanie tylko określonej grupy słów to tak jakby wysłać kartkę do siedziby Googla z adresem strony i podpisem “Pozycjonuję się”.
  • Klienta posiadającego sklep internetowy z meblami interesują tylko frazy jak meble, sklep meble czy sklep z meblami. Agencja realizująca działania SEO może osiągnąć dla tych słów TOP10 po wielu miesiącach, ale w tym czasie widoczność sklepu może wzrosnąć o kilkaset procent. Powodem jest to, że sklep zacznie być widoczny na wiele fraz takich jak zestaw wypoczynkowy do salonu, biały stół kuchenny czy drewniane krzesła do salonu. Efekt jest taki, że klient zarabia, a agencja traci na pracy swoich ludzi, ponieważ wypozycjonowała 278 słów, ale 10 z umowy jest poza TOP10.
  • Pozycjonowanie stało się zbyt dynamiczne. Liczne aktualizacje algorytmu powodują zmianę podejścia do prowadzonych działań. Wiele branż stało się bardzo dynamicznych. Umowa podpisana dziś na 10 słów kluczowych powoduje, że za 2 miesiące, kiedy wprowadzamy nowy produkt na rynek, a usuwamy stary, blokuje nam możliwość działań. Aneks co 2 miesiące, aby zmienić 2 słowa kluczowe? No way.

Dla wielu firm jednak model rozliczania za efekt SEO jest jedynym możliwym do zaakceptowania, gdyż jasno określa zasady rozliczeń. Po drugiej stronie znajdziemy model rozliczeń w abonamencie. Ma on różne odmiany: od stałej opłaty za wykonane prace, niezależnie od osiągniętych wyników, po abonamenty mieszane, gdzie oprócz stałej opłaty agencja otrzymuje premię za ruch powyżej określonego poziomu czy za konwersje powyżej określonej kwoty. Jak określić, czy rozliczanie się w abonamencie jest korzystne?

  • Proponowana umowa nie może mieć okresu wypowiedzenia dłuższego niż 1 miesiąc,
  • Nie ma mowy o karach umownych,
  • Raporty zawierają wszelkie pozyskane linki w danym okresie rozliczeniowym,
  • Wskazane są dokładnie wykonane prace w okresie rozliczeniowym, bez ogólników typu “Poprawiliśmy błędy na Państwa stronie”,
  • Dane dotyczące ruchu organicznego pobierane są z Google Analytics, do których masz administracyjny dostęp,
  • Jako klient otrzymujesz dostęp do Google Search Console oraz do narzędzia agencji bądź narzędzia zewnętrznego, gdzie monitorujesz najważniejsze słowa kluczowe z podziałem na urządzenia mobilne i komputery.

Pozycjonowanie stron. Z umową czy bez?

Wybór rozliczania działań SEO pomiędzy rozliczeniem na zasadzie zapisów w umowie a rozliczaniem się na podstawie faktur za wykonane prace zależy od Klienta oraz od branży, w jakiej działa.

Dlaczego od Klienta? Ponieważ nie każdy lubi podpisywać jakiekolwiek umowy. Rozliczanie na podstawie faktur to zamykanie co jakiś czas określonego etapu wskazanego w akapicie “Co składa się na koszt pozycjonowania stron?”.  Taki model preferowany jest raczej dla mniejszych stron, gdzie działania SEO nie muszą być zakrojone na szeroką skalę, a po wykonaniu poszczególnych etapów należy działać doraźnie.

Dlaczego od branży? Ponieważ ciężko byłoby działać na podstawie faktur przy sklepie internetowym, który ma 20 000 produktów, 200 kategorii i około 100 000 słów kluczowych w puli do wypozycjonowania. Przy takich projektach należy związać się nie tyle umową, co określonym planem działania na minimum kilku miesięcy.

Przesuń palcem po tabeli w lewo

Koszty zewnętrzne w pozycjonowaniu stron

RodzajOpisCeny
Narzędzia do linków przychodzącychLinki to odnośniki, które po kliknięciu przenoszą użytkownika na inną docelową stronę lub podstronę. W SEO najcenniejsze są linki przychodzące do pozycjonowanej domeny, których duża ilość pozytywnie wpływa na ocenę witryny przez algorytm Google. Linki umieszczamy są np. w serwisach zewnętrznych, w katalogach, na forach internetowych oraz w komentarzach na blogach. Ważne jest to, że profil linków przychodzących musi być naturalny, a więc ich rozmieszczenie musi przebiegać w odpowiedni sposób. Do analizy profilu linkowania wykorzystujemy najlepsze narzędzia dostępne na rynku – Ahrefs oraz Majestic SEO.Ahrefs: od 99$ na miesiąc

(ok. 375 zł)

Majestic SEO: od 49,99$ do 399,99$/m-c

(ok. 190-1500 zł/m-c)

Narzędzia do audytu SEOW zależności od potrzeb wykorzystujemy narzędzia do audytu SEO jak Screaming Frog, SEO Spider, wspomniany Ahrefs oraz Siteliner. Narzędzia wspomagają nas w przeprowadzaniu audytów, jednak podsunięte rozwiązania zawsze są wynikiem pracy specjalisty SEO. Narzędzia pozwalają wyłapać większość błędów automatycznie, jednak konkretne rozwiązania zawsze zależą od tego, jak dana strona wygląda.Screaming Frog: od 99£/rok

(ok. 40zł za m-c)

Siteliner: 1¢ za każdy sprawdzony URL

Ahrefs: jak wyżej

SEO Spider: premium 149£/rok

(ok. 700 zł)

Narzędzia do monitoringu pozycjiAby cena pozycjonowania przekładała się na najlepsze rezultaty, wykorzystujemy różne narzędzia do monitoringu pozycji w Google. Korzystamy m.in. z Sitemeans, Senuto czy Rankwatch. Pozwalają nam one na bieżąco sprowadzać pozycje podstron na zadane słowa kluczowe oraz szczegółowo analizować konkurencję. Monitoring pozycji jest niezbędnym elementem profesjonalnego pozycjonowania stron.Sitemeans: 20-299 zł/m-c

Senuto: 99-799 zł/m-c

RankWatch: 29-449$/m-c

(od ok. 109 do 1690 zł)

Narzędzia do publikacjiJeśli pozycjonowanie stron obejmuje także działania content marketingowe, czyli publikację artykułów sponsorowanych, korzystamy z profesjonalnej platformy Whitepress. Jest to serwis, który umożliwia publikowanie napisanych przez nas tekstów z linkami na ponad 5700 portalach i blogach. W ramach ceny pozycjonowania mamy także możliwość pomiaru kliknięć i zaangażowania czytelników.Cena publikacji zależy od rodzaju i popularności serwisu. Może być to od 100 do nawet 2000 zł.
Hosting i domenyW przypadku włączenia w działania SEO stron zapleczowych dochodzą koszty ich rocznego utrzymania. Jeżeli agencja prowadzi własne zaplecza, koszt (w zależności od liczby stron), hosting kosztuje od 200zł netto/rok; w przypadku domeny jej roczne utrzymanie to cena 50-100zł netto; jeżeli do zaplecza chcemy używać domen z historią cena to ok. 150zł netto/rok.Hosting: od 200 zł netto/rok

Domena: 50-150 zł netto/rok

Domena z historią: ok. 150 zł netto/rok

Narzędzia do content marketinguKoszt pozycjonowania stron to także tworzenie zoptymalizowanych treści. Jeżeli agencja SEO nie posiada w zespole copywriterów i specjalistów od content marketingu, musi zlecać te zdania na zewnątrz. Koszt napisania artykułu sponsorowanego zależy najczęściej od obszerności. Standardowy 3000 zzs kosztuje od 100 do 200 zł (bez publikacji). Opis firmy do katalogu to 10 zł netto, a treści na podstrony witryny – ok. 350-1000 zł netto.Artykuł: ok. 100-200 zł netto

Opis do katalogu: ok. 10 zł netto

Treści na stronę: 350-1000 zł netto (za całość)

Wynagrodzenia w branży SEO. Ile zarabia specjalista na rękę?

Zawód specjalisty od pozycjonowania stron ma kilka szczebli kwalifikacji. Najmniej doświadczony jest młodszy specjalista SEO, często osoba dopiero ucząca się podstaw i z tego względu zarabiająca najmniej. Wyżej znajduje się specjalista SEO, który bez problemu realizuje zlecone zadania. Najbardziej doświadczony jest starszy specjalista. Osoba na tym stanowisku ma już na tyle rozwinięte kwalifikacje, że jest w stanie prowadzić samodzielne projekty dla klientów.

Ile zarabiają poszczególni specjaliści? Według danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń za 2018 roku młodszy seowiec zarabia średnio ok. 2400 zł netto (3350 zł brutto). Jest to mediana, czyli najczęściej występujący poziom zarobków na tym stanowisku. Po awansie na stanowisko specjalisty osoba taka może liczyć już na podwyżkę rzędu 800 zł na rękę. Średnie zarobki na tym szczeblu kariery wynoszą bowiem 3200 zł na rękę (4520 zł brutto). Z kolei najlepiej zarabiający w tej grupie starszy specjalista SEO zarabia średnio 4500 zł netto na miesiąc (6370 zł brutto).

Trzeba mieć na uwadze, że badania uwzględnia także najniższe i najwyższe odnotowane na danym stanowisku kwoty wynagrodzenia. Najsłabiej zarabiający młodszy specjalista SEO otrzymywał na konto 2090 zł netto, podczas gdy specjalista już 2630 zł. Najsłabiej zarabiający senior uwzględniony w badaniu otrzymywał na rękę 3500 zł miesięcznie. Na drugim biegunie znalazły się oczywiście osoby, które w danej grupie zawodowej otrzymywały wynagrodzenie dużo wyższe niż wykazała to mediana. Młodszy specjalista SEO może zarobić nawet 2900 zł netto/miesiąc, specjalista – 4120 zł netto, podczas gdy starszy seowiec – aż 5350 zł na rękę.

Przykładowe ceny pozycjonowania

1) Sklep internetowy (kilkaset produktów) – 2000 zł netto miesięcznie

  • Tworzenie przyjaznych dla SEO treści – napisanie treści na 10 tysięcy znaków ze spacjami miesięcznie (opisy kategorii, opisy produktów),
  • Pozyskiwanie linków – pozyskanie 40 nowych, wartościowych linków miesięcznie, są to m. in. wpisy w serwisach branżowych, ogłoszenia, posty na forach, komentarze na blogach,
  • Publikacja artykułów sponsorowanych – napisanie i publikacja 2 artykułów sponsorowanych miesięcznie w zewnętrznych serwisach,
  • Konsulting seo – 3 godziny,
  • Keyword research – czyli analiza i dobranie najlepszych fraz na które warto pozycjonować sklep, następnie optymalizacja meta tagów oraz treści pod te frazy – 8 godzin,
  • Testy i analiza działań w narzędziach google search console, google analytics – 8 godzin,
  • Monitoring pozycji do 100 fraz na urządzenia mobilne oraz oddzielnie na komputery,
  • Co miesięczne raporty z przeprowadzonych prac, różnicach w widoczności strony oraz w statystykach strony – 3 godziny.

2) Strona firmowa, branża usługowa (kilkadziesiąt podstron) – 800 zł netto miesięcznie

  • Tworzenie przyjaznych dla SEO treści – Napisanie jednorazowo treści na podstrony,
  • Pozyskiwanie linków – Pozyskanie 20 nowych, wartościowych linków miesięcznie, są to m. in. wpisy w serwisach branżowych, ogłoszenia, posty na forach, komentarze na blogach,
  • Publikacja artykułów sponsorowanych – Napisanie i publikacja 1 artykułu sponsorowanego miesięcznie w zewnętrznym serwisie,
  • Konsulting SEO – 1 godzina,
  • Keyword research – czyli analiza i dobranie najlepszych fraz na które warto pozycjonować sklep, następnie optymalizacja meta tagów oraz treści pod te frazy – 3 godziny,
  • Testy i analiza działań w narzędziach Google Search Console, Google Analytics – 4 godziny,
  • Monitoring pozycji do 100 fraz na urządzenia mobilne oraz oddzielnie na komputery,
  • Co miesięczne raporty z przeprowadzonych prac, różnicach w widoczności strony oraz w statystykach strony – 1 godzina.

Cennik pakietów pozycjonowania w naszej agencji

Przesuń palcem po tabeli w lewo

Nazwa pakietuCena PLN(brutto)Opis pakietuZamówienie
Pakiet TrustRank 1439 szczegółyZamawiam
Pakiet TrustRank 2699 szczegółyZamawiam
Pakiet Firmowy 1359 szczegółyZamawiam
Pakiet Firmowy 2529 szczegółyZamawiam
Pakiet Firmowy 3699 szczegółyZamawiam
Pakiet Dom i Budownictwo299 szczegółyZamawiam
Pakiet Sklepowy299 szczegółyZamawiam
Pakiet Turystyczny299 szczegółyZamawiam
Pakiet Medyczny299 szczegółyZamawiam
Pakiet Ogłoszenia 35275 szczegółyZamawiam
Pakiet Ogłoszenia 70395 szczegółyZamawiam
Artykuły parenting209 szczegółyZamawiam
Artykuły turystyczne209 szczegółyZamawiam
Artykuły motoryzacyjne209 szczegółyZamawiam
Artykuły IT209 szczegółyZamawiam
Artykuły e-commerce209 szczegółyZamawiam
Artykuły biznesowe209 szczegółyZamawiam
Artykuły budowlane209 szczegółyZamawiam
Artykuły medyczne209 szczegółyZamawiam
Pakiet Profile 50249 szczegółyZamawiam
Pakiet Fora internetowe299 szczegółyZamawiam
Linki tematyczne18,45 szczegółyZamawiam
Audyt SEOIndywidualnie szczegółyZamawiam
Multipakietindywidualnie szczegółyZamawiam

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Nie wiesz jakie usługi wybrać?

Zadzwoń

535 901 662

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta