kompleksowe

pozycjonowanie

twojego sklepu internetowego

zwiększ ruch, zacznij więcej sprzedawać

WYBIERZ TEMAT

Pozycjonowanie sklepów

Pozycjonowanie sklepów
4.57 punktów (23) głosów

Pozycjonowanie sklepu internetowego jest dużo bardziej czasochłonne niż pozycjonowanie innych typów stron. Sklepy internetowe zazwyczaj mają w swojej ofercie kilkadziesiąt/kilkaset/kilkaset tysięcy produktów i co za tym idzie mają sporą liczbę podstron. Decydując się na pozycjonowanie sklepu musimy skupić się na linkowaniu JAK NAJWIĘKSZEJ LICZBY PODSTRON. Jeżeli w naszym sklepie sprzedajemy aparaty fotograficzne, nie linkujemy tylko i wyłącznie strony głównej, tylko linkujemy również podstrony/podkategorie/konkretne produkty.

Dzięki takiemu linkowaniu, pozycjonujemy cały sklep, linki przychodzą nie tylko do strony głównej i jest to bardziej naturalne z punktu widzenia algorytmu, bo przecież internauci jeżeli wymieniają się linkami, nie podają ich tylko do strony głównej tylko również do przeróżnych podstron. Kolejnym plusem takiego linkowania jest możliwość uzyskania większego ruchu w sklepie. Jeżeli mamy 100 produktów w sklepie i pozyskujemy dla nich linki, wówczas jest szansa że trafi do nas większa liczba użytkowników z tych kilkuset słów powiązanych z tymi produktami niż z kilku typu aparaty Canon, które są bardziej konkurencyjne i co za tym idzie droższe w wypozycjonowaniu. Wysokie pozycje na frazy które składają się z kilku słów to także wyższa konwersja bo internauta który wpisuje konkrety model aparatu w Google i znajduje go w wynikach na naszej podstronie, szybciej dokona zakupu niż internauta który wpisze sklep aparaty fotograficzne i będzie krążył po podstronach sklepu.

Od dłuższego czasu Google nakłada filtry na strony które są w nienaturalny sposób pozycjonowane, a chodzi tu głównie o nadmiar linków tzw. exact match czyli na słowa typu

– aparaty fotograficzne

– aparaty Canon

– sklep aparaty fotograficzne

Jeżeli pozyskujemy takie linki do naszego sklepu, musimy być świadomi otrzymania kary, a co za tym idzie straty większości ruchu Z DNIA NA DZIEŃ! Dla zatowarowanego sklepu, który miał stałą wysoką sprzedaż przez kilka miesięcy, może to oznaczać katastrofę. Dlatego bardzo ważne jest umieszczanie linków bez anchorów, linków na nazwę sklepu czy na nazwę firmy. Profil linków wygląda wówczas bardziej naturalnie i zabezpiecza to nas w pewnym stopniu przed otrzymaniem kary. Od 2012 roku czyli uruchomienia algorytmu o nazwie Pingwin i masowego karania stron za linki tzw. exact match, nasza firma zmieniła całkowicie podejście do linkowania i na pierwszym miejscu stawia bezpieczeństwo oraz jakość pozyskanych linków.

Sklepy internetowe, tak jak i wszystkie inne typy stron internetowych należy odpowiednio zoptymalizować i dostosować do wytycznych Google. Nasza firma posiada kilkuletnie doświadczenie w przeprowadzaniu audytów SEO oraz przeprowadzania na ich podstawie optymalizacji, poczynając od podstaw jak meta tagi, alty czy nagłówki, a na zmniejszaniu kodu HTML, Javascript lub CSS czyli sprawach stricte technicznych, kończąc. Sklepy internetowe optymalizujemy i sprawdzamy narzędziem bezpośrednio od Google

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

Nasze wyniki optymalizacji na komputery praktycznie za każdym razem przekraczają 90 punktów na 100! Optymalizacja oraz działania link buildingowe to dwie nierozłączne rzeczy, które należy wykonać aby móc w ogóle liczyć na efekty w postaci wyższych pozycji.

 

W naszej ofercie znajdą Państwo szeroką gamę usług SEO dla sklepów, są to m. in.

 

TrustRank – kliknij  – Sklep otrzymuje linki z takich miejsc jak katalogi Onetu, Wp, Interii, Gwiazdora, Webtree i wielu innych czyli najlepszych jeżeli chodzi o SEO i najpopularniejszych katalogów stron w Polsce. Główny nacisk kładziemy tutaj na linkowanie brandowe czyli na nazwę sklepu, ewentualnie połączenie nazwy sklepu ze słowami kluczowymi i wzmocnienie przez to wskaźnika TrustRank sklepu.

 

Firmowy – kliknij – Sklep otrzymuje linki z takich miejsc jak Oferteo.pl Bizeo.pl Cylex.pl Firmowy.com.pl i wielu innych tego typu katalogów/portali. W tego typu serwisach tworzymy wizytówki sklepu z jego ofertą, danymi firmy, danymi tele adresowymi. Linkami z tego typu stron są czyste adresy www bez anchora czyli http://adressklepu.pl Linki takie różnicują profil ogólny linków przychodzących strony i są bardzo potrzebne przy pozycjonowaniu, gdyż strony które posiadają wyłącznie linki z anchorami są bardziej narażone na filtry ze strony Google.

 

 

Sklepowy – kliknij – Sklep otrzymuje linki z katalogów które przyjmują do siebie tylko i wyłącznie sklepy internetowe. Strona zyskuje linki tematycznie powiązane z jej profilem, ważne w procesie pozycjonowania ponieważ wówczas taki profil linków jest dużo bardziej naturalny.

 

 

Fora internetowe – kliknij – Sklep otrzymuje linki z for internetowych, które umieszczamy w sygnaturkach wyświetlanych pod postami. Mamy tutaj możliwość linkowania zarówno strony głównej jak i podstron.

 

 

Ogłoszenia – kliknij– Sklep otrzymuje linki z serwisów ogłoszeniowych, gdzie prezentujemy Państwa ofertę. Linkami w tym pakiecie są czyste adresy www bez anchorów, pakiet ten bardzo dobrze nadaje się do pozycjonowania konkretnych kategorii bądź produktów w sklepie internetowym.

 

 

Artykuły sponsorowane – kliknij– Nasi doświadczeni copywriterzy napiszą wartościowe i przykuwające uwagę artykuły na temat Państwa oferty czy konkretnego produktu, a następnie osoby z działu SEO znajdą wartościowe serwisy na których te artykuły opublikują. Takie działania powodują lepsze wyniki w SEO, ale także budują pozytywny PR wokół marki.

 

 

 

Wartościowy copywriting – kliknij – Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu copywritingu, dla sklepów internetowych są to m. in. opisy produktowe, które muszą być unikalne, inaczej wypozycjonowanie produktów jest dużo cięższe, oferujemy także opisy kategorii lub podkategorii gdzie piszemy teksty z nasyceniem słów kluczowych oraz piszemy teksty na blogi, które podłączone są pod sklepy, gdzie skupiamy się na frazach na które ciężko wypozycjonować jest sklep np. „Jaka sukienka na wieczór” w przypadku sklepu z odzieżą damską.

 

 

Audyt i Optymalizacja SEO – kliknij – Kompleksowy audyt sklepu internetowego, a następnie jego optymalizacja pod wytyczne Google to podstawa. Przy obecnej konkurencji jaka panuje w branży e-commerce, każdy detal ma znaczenie. Nasz zespół to specjaliści SEO, którzy wykonają pełny audyt SEO sklepu oraz programiści, którzy poprawią wszystkie błędy w nim wskazane, łącznie ze sprawami technicznymi jak zmniejszenie Javascript, CSS, HTML.

 

 

Kompleksowe działania SEO – kliknij – Naszym klientom prowadzimy kompleksowe działania pozycjonerskie, począwszy od audytu sklepu, poprzez jego optymalizację, a na analizie konkurencji i wartościowym link buildingu kończąc. Tylko i wyłącznie kompleksowo przeprowadzone działania SEO nad sklepem, dają możliwość doścignięcia konkurencji, zdobycia wartościowego ruchu z wyników organicznych i ugruntowanej pozycji.

 

 

Tylko i wyłącznie profesjonalne działania, nastawione na bezpieczeństwo i jakość, mogą Państwu zapewnić wyższe pozycje w Google i zwiększony ruch z wyników organicznych Google. Jeżeli są Państwo zainteresowani profesjonalnymi działaniami SEO, zapraszamy do przesłania poniższego formularza zgłoszeniowego, a nasi specjaliści przygotują Państwu dedykowaną ofertę. Każdy klient otrzymuje u nas dostęp do autorskiego panelu, gdzie można śledzić postępy w linkowaniu oraz aktualne pozycje wybranych fraz.

 

KLIKNIJ TUTAJ I SPRAWDŹ JAK POZYSKALIŚMY DLA JEDNEGO ZE SKLEPÓW 120 000 NOWYCH SESJI W 10 MIESIĘCY!


 
 

Formularz kontaktowy ws. Pozycjonowanie sklepów



*Wymagane pola

Zamów

Już teraz

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Centrum pomocy

Zadzwoń

nie wiesz jakie pakiety wybrać?

(85) 307 00 12

505 069 981

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta