Pełne

KONSULTACJE SEO

Wygodne i elastyczne

konsulting SEO

Konsulting SEO

Niektóre rzeczy lepiej powierzyć specjalistom. W przypadku działań z zakresu SEO jest podobnie. Ilość wiedzy i doświadczenia jakie wymagane są podczas pozycjonowania sprawia, że trudno jest każdemu właścicielowi strony internetowej stać się ekspertem w tej dziedzinie. W takich sytuacjach najlepszym rozwiązaniem jest konsulting SEO.

 

Co składa się na wyniki wyszukiwań?

Google stawia coraz wyższe wymagania dla właścicieli stron, którzy chcą być widoczni w wynikach wyszukiwania. Na dzień dzisiejszy istnieje ponad 200 czynników rankingowych, które wpływają na to jakie pozycje można osiągnąć w wyszukiwarce. Kontrolowanie wszystkich wskaźników wpływających na SEO wymaga sporo czasu oraz wysokich kompetencji.

Ponadto każda kolejna aktualizacja algorytmów odpowiedzialnych za określanie wartości domeny wiąże się z bardzo dużymi zmianami. Śledzenie wszystkich poprawek wprowadzanych przez Google do silnika wyszukiwarki jest bardzo pracochłonne. Dlatego też dzięki konsultingowi SEO, który oferujemy nie musisz teraz się o to martwić. Podzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem, które pomoże nam wspólnie opracować strategię działań specjalnie dla Twojej strony.

 

Kiedy potrzebujesz skorzystać z konsultingu SEO?

Wspólnie z nami rozwiążesz każdy problem, który stoi na drodze do osiągnięcia czołowych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania Twojej strony. Konsulting SEO, który oferujemy obejmuje głównie koordynowanie działań związanych z optymalizacją on-site i off-site oraz weryfikację poprawności wdrażanych zmian. Dzięki temu proces przystosowywania strony do standardów wyznaczonych przez Google przebiega o wiele sprawniej, a w przypadku powstania problemów jesteśmy w stanie szybko na nie zareagować.

Decydując się na oferowane przez nas doradztwo z zakresu SEO zyskujesz pewność, że Twoja strona trafia w ręce specjalistów z wieloletnim doświadczeniem oraz wiedzą, która pozwala na identyfikacją i eliminację wszystkich potencjalnych problemów związanych z pozycjonowaniem. Nasi doświadczeni specjaliści przeprowadzili wiele audytów i analiz stron, dzięki czemu większość problemów związanych z optymalizacją są w stanie wychwycić już na pierwszy rzut oka.

Również w sytuacji, kiedy strona dopiero powstaje lub też jest w trakcie procesu rozbudowy jesteśmy w stanie zaoferować naszą wiedzę, aby witryna była jak najlepiej dostosowana do wymogów związanych z SEO. W takich przypadkach zdecydowanie lepiej jest od razu myśleć o optymalizacji i wdrażać poprawki na bieżąco podczas procesu projektowania i wykonywania strony, niż poprawiać już istniejące błędy.

Nasze działania podczas konsultingu SEO

Bazując na naszym doświadczeniu jesteśmy również w stanie zaproponować rozwiązania związane z content marketingiem. Dzięki temu treści zamieszczane na Twojej stronie będą składaużyć nie tylko pozycjonowaniu, ale pomogą również przykuć uwagę użytkownika.

Jesteśmy również w stanie pomóc koordynować działania związane z link buildingiem. Możemy przeanalizować profil domen linkujących i na jego podstawie wskazać linki, których należy się zrzec. Tego typu raporty dają również możliwość opracowania długofalowej strategii pozyskiwania kolejnych linków, która będzie wspierać działania optymalizacyjne prowadzone w tym samym czasie na stronie.

Wszystkie nasze działania mogą również dotyczyć szczegółowej analizy działań konkurencji. Na ich podstawie jesteśmy w stanie wskazać, które czynniki należy dopracować, aby wyprzedzić rywalizujące strony w wynikach wyszukiwania Google. Daje to także szansę na poznanie od podszewki jakie rozwiązania sprawdzają się w praktyce w przypadku konkretnej branży. Pozwala to nam na wspólne opracowanie pomysłów związanych z działaniem konkretnej strony, które przysłużą się zarówno pozycjonowaniu jak i podniesieniu poziomu doświadczeń użytkowników.

Doświadczenie i wiedza z zakresu SEO, którą zdobyliśmy w trakcie naszej pracy pozwoliły nam również na stworzenie autorskiego narzędzia do monitorowania stron. Nasza aplikacja Sitemeans pozwala nie tylko na śledzenie trendów wybranych słów kluczowych, ale takżę na analizę działań konkurencji pod kątem ich widoczności w organicznych i płatnych wynikach wyszukiwania. Ponadto Sitemeans umożliwia również przeprowadzenie zautomatyzowanych audytów SEO, które z łatwością pozwalają wykryć najważniejsze błędy związane z optymalizacją.

Doradztwo z zakresu działań SEO oferowane przez naszych specjalistów obejmuje:


Techniczne SEO
Możemy zweryfikować problemy związane z działaniem Twojej witryny, które bezpośrednio wpływają na wysokość osiąganych pozycji w wynikach wyszukiwania.
Content marketing
Wspólnie jesteśmy w stanie opracować strategię promocji poprzez tworzenie treści nie tylko przyjaznych dla SEO, ale również takich, które będą angażować Twoich klientów.
Link building
Możemy sprawdzić i zweryfikować jakość linków przychodzących prowadzących do Twojej domeny oraz opracować strategię pozyskiwania kolejnych.

Rozwiązujemy konkretne problemy związane z poprawnym działaniem oraz optymalizacją strony, a także całością prac odpowiedzialnych za promocję firmy w internecie przy użyciu SEO.
  • Planujesz wprowadzić nowy produkt lub usługę na swojej stronie, ale nie wiesz jak stać się widocznym w wynikach wyszukiwania?
  • Twoja strona regularnie notuje spadki widoczności przez co tracisz klientów?
  • Nie wiesz jakich słów kluczowych użyć, żeby użytkownicy mogli odnaleźć Twoją stronę przez Google?
  • Przebudowujesz stronę i nie wiesz jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów?
  • Twoja strona nie indeksuje się poprawnie, przez co nie jest widoczna dla Google i użytkowników?
  • Współczynnik konwersji na Twojej stronie jest bardzo wysoki?
  • Współpracujesz z inną firmą i chcesz zweryfikować skuteczność ich działań?

Czym się różni konsulting od audytu SEO?

Konsulting w przeciwieństwie do oferowanego przez nas audytu SEO ma o wiele bardziej otwarty charakter. Zarówno jeżeli chodzi o to w jakiej formie przedstawiamy klientom rezultaty naszych analiz, jak również rodzaj prześwietlanych czynników wpływających na pozycjonowanie. W trakcie konsultingu podejmujemy się rozwiązania każdego problemu związanego z SEO, a nie tylko tych odpowiedzialnych za techniczną optymalizację on-site.

600 PLN
3 godziny konsultingu
  • ● 2 aktywnych specjalistów
  • ● Analiza branży i strony
  • ● Dedykowane rozwiązania
  • ● Raport z rozmów
Koszty konsultingu

Wycena konsultacji uzależniona jest od ilości czasu jaki potrzebny jest do omówienia wszystkich zagadnień związanych z pozycjonowaniem. Godzina pracy dwójki naszych specjalistów odpowiedzialnych za udzielanie porad SEO to w przypadku standardowego rozliczenia koszt 200 zł netto.


Każdy klient traktowany jest przez nas indywidualnie i proponowane przez nas rozwiązania zawsze dopasowane są do sprecyzowanych potrzeb. Nie ważne czy klient posiada niewielką stronę, czy rozbudowany sklep z tysiącami produktów za każdym razem staramy się doradzić metody działania, które sprawdzą się najlepiej w konkretnym przypadku.

Konsultacje SEO możemy przeprowadzić za pomocą rozmowy telefonicznej, spotkania czy też wideokonferencji na Skype. Po otrzymaniu zamówienia wspólnie z klientem ustalamy dogodny termin. Każda przeprowadzona przez nas konsultacja jest również podsumowywana, a wnioski jakie z niej płyną są przesyłane do klienta drogą mailową. Dzięki temu wiedza zdobyta podczas wspólnej rozmowy zostaje zachowana na przyszłość. W przypadku kontynuowania naszej współpracy daje to również możliwość łatwej weryfikacji wprowadzanych zmian oraz kontynuowania wcześniej ustalonej strategii SEO.


Jak przebiega konsulting SEO?

1.

Najważniejszą rzeczą jaką ustalamy na początku z klientem są jego potrzeby. Przy podjęciu współpracy staramy się jak najlepiej poznać cele jakie wyznacza sobie nasz kontrahent. Wspólnie robimy wszystko, aby wyznaczyć najważniejsze priorytety, na których będziemy się skupiać podczas naszych analiz. Już na tym etapie możemy służyć naszą wiedzą i doświadczeniem i weryfikować zbyt wygórowane oczekiwania lub rozwiązania, które nie sprawdzą się w praktyce czy też będą nieefektywne.

2.

Kolejnym krokiem współpracy jest przebadanie przez nas strony pod kątem czynników, które będą miały bezpośrednie przełożenie na określone wcześniej przez klienta potrzeby. Zależnie od potrzeb badamy takie elementy jak treść, struktura serwisu, czy parametry techniczne odpowiedzialne za prędkość lub profil linków prowadzących do domeny. Na tym etapie korzystamy z wielu wyspecjalizowanych aplikacji takich jak ahrefs.com czy nasze autorskie narzędzie SEO sitemeans.com, które umożliwiają nam przeprowadzenie dogłębnej analizy. Naszą diagnozę najczęściej wspieramy również weryfikacją danych pochodzących z Google Search Console oraz Google Analytics. Wszystko po to, aby wyciągnięte wnioski bazowały na wskaźnikach mających oparcie w rzeczywistości.

3.

Na podstawie wszystkich zgromadzonych informacji przygotowujemy następnie propozycje możliwych rozwiązań. Najczęściej problemy związane z pozycjonowaniem można wyeliminować na kilka różnych sposobów. Wybór odpowiedniego zależy od środków jakie można przeznaczyć na zrealizowanie koniecznych zmian lub też od technicznych możliwości jakie są dostępne w przypadku danej strony. Niektóre systemy zarządzania treścią (CMS) czy platformy e-commerce nie zawsze pozwalają wprowadzić każdą zmianę konieczną do pełnej optymalizacji. Dlatego też przygotowujemy kilka różnych rozwiązań wykrytych problemów po to, aby klient miał szansę wybrać z nich takie, które sprawdzi się najlepiej w jego przypadku.

4.

Finalnym etapem prac związanych z konsultingiem jest przedstawienie naszego raportu i omówieniu go razem z klientem. W trakcie rozmowy szczegółowo opisujemy wszystkie wykryte przez nas problemy oraz nakreślamy scenariusze możliwych działań, które będą miały na celu ich eliminację. Klient ma wtedy możliwość zadawać konkretne pytania dotyczące naszych analiz lub też jakichkolwiek innych kwestii związanych z prowadzoną przez siebie działalnością w internecie. Ma to służyć ustaleniu wspólnej strategii kolejnych działań, które mają przyczynić się do spełnienia ustalonych wcześniej przez klienta potrzeb. Schemat postępowania, który wspólnie opracowujemy zawiera najważniejsze informacje niezbędne dla programistów lub copywriterów, które posłużą realizacji wybranych wcześniej celów.

5.

Każdy proces konsultingu kończymy wysłaniem do klienta wszystkich zgromadzonych przez nas informacji oraz uzgodnionych wspólnie następnych kroków związanych z optymalizacją działania strony. Zebrane w ten sposób materiały mogą posłużyć w przyszłości do sprawdzenia skuteczności wdrożonych zmian czy też do opracowywania kolejnych elementów strategii związanej z działalnością w internecie.

Zamów

Już teraz

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Centrum pomocy

Zadzwoń

nie wiesz jakie pakiety wybrać?

535 901 662

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta