Zapraszamy do zapoznania się z case study z naszych działań z zakresu SEM (Google Ads). Chcemy pokazać Ci nasze efekty, jakie uzyskaliśmy. Rezultaty w pełni usatysfakcjonowały naszych klientów. Znajdziesz tu zrzuty ekranu pochodzące z popularnego narzędzia, jakim jest Google Analytics, które są dowodem na to, że zaplanowane i zrealizowane przez nas działania doprowadziły do znacznej poprawy zasięgu, rozpoznawalności, sprzedaży oraz zysków. W każdym przypadku podajemy trzy najważniejsze wskaźniki: wzrost liczby transakcji, wzrost przychodu oraz ROAS, czyli zwrot wydatków na reklamę. Przedstawiamy również przykłady firm usługowych, dla których również prowadzimy kampanie reklamowe. Prezentujemy wskaźniki ilości pozyskanych leadów czyli celów reklamowych takich jak: połączenia, wysłane formularze bądź maile od potencjalnych klientów oraz koszty pozyskania leadu.
Spis case study Google Ads (kliknij aby szybko przejść)
Kampania produktowa, tekstowa i graficzna.
W ciągu ostatniego półrocza współpracy z klientem, za 21 669 zł pozyskaliśmy 716 transakcji o łącznej wartości ponad 1 miliona zł. Zwrot z inwestycji w reklamy (ROAS) wyniósł prawie 5000%!
Kampania produktowa.
Dzięki zwiększeniu w ciągu roku wydatków w kampanii produktowej o 26%, pozyskaliśmy o 56% więcej transakcji o wartości o 62% większej niż w poprzednim okresie.
Kampania produktowa, tekstowa i graficzna.
W wyniku naszych działań optymalizacyjnych, przy podobnym budżecie reklamowym pozyskaliśmy o 13% więcej transakcji o wartości o 25% większej niż w poprzednim okresie.
Kampania sprzedażowa w wyszukiwarce (międzynarodowa) Cel: sprzedaż i zwrot z inwestycji (ROAS) minimum 300%
W czwartym miesiącu działań reklamowych wygenerowaliśmy sprzedaż ponad 6,5x większą niż w pierwszym miesiącu. Udało się nam nawet przekroczyć minimalny oczekiwany przez klienta zwrot z inwestycji (ROAS) o 857%.
Kampania leadowa w wyszukiwarce – kampania na słowa kluczowe, cel: pozyskiwanie jak największej ilości połączeń telefonicznych, wysłanych formularzy i maili.
W czwartym miesiącu działania kampanii wygenerowaliśmy o 412,50% więcej połączeń, wysłanych maili, formularzy niż w pierwszym miesiącu działań (82 kontakty w sierpniu vs 16 w maju). Pomimo wzrostu kosztu kliknięcia (im bliżej wakacji tym więcej miejsc noclegowych reklamuje się, przez co wrasta koszt kliknięcia) o 108% (z 0,41 zł w maju na 0,85 zł w sierpniu) udało się nam obniżyć koszt pozyskania leadu o 72% (kontaktu od potencjalnego gościa) z 27 zł w maju na 7,46 zł w sierpniu.
Kampania leadowa w wyszukiwarce – kampania na słowa kluczowe, cel: pozyskiwanie jak największej ilości połączeń telefonicznych, wysłanych formularzy i maili.
W szóstym miesiącu działania kampanii wygenerowaliśmy w 242 leady (połączenia telefoniczne, wysłane formularze, maile) czyli o 114,16% więcej niż w pierwszym miesiącu działań (113 leadów). Przy podobnej ilości użytkowników odwiedzających stronę (398 użytkowników w piątym miesiącu vs 401 w pierwszym) i niewielkim wzroście stawki za kliknięcie (0,66 zł za klika w piątym miesiącu vs 0,56 zł w pierwszym, czyli wzrost o 18,77%) udało się nam wypracować ponad 2x większą (o 114,16% więcej) ilość pozyskiwanych leadów (konwersji). Koszt pozyskania leada udało się nam obniżyć o 43% z początkowego poziomu 2,28 zł na 1,30 zł.
Kampania z reklamami tekstowymi w sieci wyszukiwania.
W ramach działań optymalizacyjnych, skupiliśmy się na pozyskiwaniu ruchu wysokiej jakości, czyli internautów potencjalnie zainteresowanych kontaktem z reklamowaną firmą. Przy bardzo podobnym budżecie reklamowym pozyskaliśmy znacznie większą liczbę odwiedzin kluczowej dla klienta podstrony zawierającej formularz kontaktowy, kierując przy tym reklamy na stronę główną. Koszt pozyskania konwersji zmniejszył się z 17,58zł do 12,74zł.