Reklama produktowa w wyszukiwarce, zakładce Zakupy i zakładce Grafika z roku na rok zdobywa co raz większe udziały w sprzedaży produktów. W USA w roku 2020 aż 80% zakupów dokonywanych w sieci pochodziło z wyników Shopping w wyszukiwarce, zakładek Zakupy i Grafika. Trendy z USA znajdują również odzwierciedlenie w krajach Europejskich.
Możemy promować dowolne kategorie i produkty znajdujące się w ofercie sklepu. W celu skonfigurowania kampanii produktowej, konieczne będzie zainstalowanie odpowiedniego modułu Google Shopping w panelu administracyjnym sklepu i utworzenie specjalnego pliku XML z danymi o produktach. Informacje te są następnie przesyłane do konta Google Merchant Center poprzez link do sklepu, a następnie wysyłane na konto Google Ads.

Dobrym uzupełnieniem działań promocyjnych sklepu jest remarketing. Jest to forma reklam graficznych wyświetlanych w milionach witryn osobom, które odwiedziły już wcześniej stronę sklepu internetowego. Reklamy remarketingowe kierowane są do odbiorców zebranych przez specjalne listy tworzone na koncie Google Analytics. Istnieje możliwość dopasowania kierowania reklam według ich wcześniejszego zachowania na stronie, np. poprzez wyświetlanie reklam tylko osobom, które nie przeszły w pełni procesu zakupowego (tzw. porzucony koszyk).
W przypadku jednoczesnego prowadzenia kampanii produktowej i remarketingowej, istnieje możliwość wyświetlania reklam remarketingowych w formie miniaturowych zdjęć produktów ze sklepu (remarketing produktowy). Po zainstalowaniu specjalnej wtyczki można wyświetlać w tych miniaturkach dokładnie takie przedmioty, jakie oglądał konkretny internauta (remarketing dynamiczny). Znacznie wpływa to na chęć powrotu do sklepu i sfinalizowania zakupu.
Dobrym uzupełnieniem promocji sklepu internetowego w Internecie są również reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google. Dzięki reklamom dynamicznym system Google Ads promuje wszystkie lub wybrane kategorie ze sklepu samodzielnie dopasowując treść reklamy do haseł wyszukiwanych przez użytkowników. Ta forma reklamy jest przydatna również podczas promocji marki firmy. Warto reklamować się na hasła związane z nazwą sklepu żeby konkurencja nie podebrała nam potencjalnych klientów którzy chcieli nas odwiedzić.

Mamy doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych kampanii reklamowych. Daj nam znać o swoich specjalnych potrzebach. Dla każdego języka utworzymy oddzielną kampanię reklamową z przetłumaczonymi tekstami reklamowymi. W związku z tym, każdy język obcy wymaga zakupienia oddzielnego pakietu.
Po zakupieniu naszego pakietu odezwiemy się do Ciebie mailowo i ustalimy szczegóły. Będziemy prowadzili Twoją kampanię przez 30 dni kalendarzowych, liczonych od momentu pierwszego wyświetlenia reklamy. Po tym okresie wyślemy Ci szczegółowy raport z estetycznymi wizualnie wynikami pobranymi z panelu konta Google Ads. Będziesz tam mógł sprawdzić wyniki związane z pozyskiwaniem ruchu, kosztami a nawet dostępnymi wyszukiwanymi hasłami na jakie wyświetlały się Twoje reklamy. Raport będzie w pełni interaktywny, będziesz mógł analizować wyniki z każdego dnia osobno. Niczego nie zatajamy!
Podana w pakiecie cena dotyczy samej obsługi kampanii, bez budżetu reklamowego. W celu rozliczania się z firmą Google z wydatków na reklamy, konieczne będzie połączenie naszego konta Google Ads z Twoim profilem w Centrum Płatności Google. Szczegóły na ten temat znajdziesz na naszym blogu.
Chciałbyś od razu nawiązać wielomiesięczną, długotrwałą współpracę? W takim razie możemy zaoferować Ci tę kampanię w Google Ads z dodatkową zniżką w wysokości 500 zł! Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się niżej, odezwiemy się do Ciebie i podpiszemy umowę o współpracy.
Przed dokonaniem zakupu zalecamy sprawdzenie, czy tematyka Twojej strony spełnia wymagania firmy Google dotyczące zasad reklamowych. Nie możemy wziąć odpowiedzialności za odrzucenie reklam lub zawieszenie konta spowodowanych przez naruszenie tych zasad.
Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google ➞ Sprawdź!

Oznacza to, że spełniliśmy wszystkie kryteria wymagane przez Google do uznania nas za Partnera:
- nasi specjaliści SEM zaliczyli cykliczne egzaminy Google Ads, co mogą poświadczyć certyfikatami wydanymi przez firmę Google
- kampanie prowadzone przez naszych specjalistów osiągają wymagany przez Google pułap skuteczności
- wykazaliśmy się konsekwentnym rozwojem i stałym utrzymywaniem satysfakcjonujących wyników, przez co mamy wielu zadowolonych, stałych klientów.
Dzięki temu, że jesteśmy oficjalnym Partnerem Google, możemy również zaoferować naszym Klientom kupon promocyjny! Jeśli nie reklamowałeś się wcześniej w systemie Google Ads, nawiązując z nami współpracę możesz otrzymać dodatkowe środki na wydatki reklamowe w wysokości 1200 zł. Jeżeli wydamy przynajmniej 1200 zł na działania reklamowe w ciągu 60 dni, otrzymasz od Google dodatkowe 1200 zł gratis. Ze względu na czas wymagany do aktywacji kuponu, promocja ta wymaga współpracy dłuższej niż miesiąc.
Korzyści:
- reklama produktowa przyciąga nowych klientów (do 10 000 produktów),
- remarketing przypomina o sklepie osobom niezdecydowanym,
- dynamiczna reklama tekstowa promuje markę i kategorie produktów (1 grupa reklam),
- płacisz tylko za kliknięcia,
- wyświetlenia są darmowe,
- niski koszt kliknięcia,
- szerokie zasięgi,
- optymalizowane kampanie z miesiąca na miesiąc generują co raz większy zwrot z inwestycji. 900 zł wydane na kliknięcia potrafi wygenerować przychód ze sprzedaży na 9000 zł lub nawet więcej w przypadku niektórych branż (sprawdź na przykładach naszych klientów -> [klik],
- będziesz miał stały wgląd do tego jak działają kampanie – co miesiąc otrzymasz wygenerowany raport z Google Data Studio, w którym samodzielnie będziesz mógł sprawdzać historyczne wyniki, w tym szczegóły takie jak wyszukiwane hasła na jakie wyświetlały się reklamy.
Cena pakietu nie obejmuje budżetu reklamowego, czyli opłat za kliknięcia w reklamy pobieranych przez firmę Google. Wysokość budżetu reklamowego jest dowolna, ustalimy ją już po zakupie wybranego pakietu. Faktyczne wydatki na reklamy będą się jednak różnić od planowanych.