Cennik

Pozycjonowania

Twojej strony internetowej

WYBIERZ ROZWIĄZANIE DLA SIEBIE

Pozycjonowanie stron cennik

Pozycjonowanie stron cennik
5 punktów (3) głosów

Na dole tej podstrony prezentujemy cennik pozycjonowania stron internetowych w naszej agencji. Wszystkie ceny są cenami brutto, a płatność za usługi jest jednorazowa! Decydując się na jakiś pakiet usług SEO ,np. pakiet Firmowy 1, płatność w kwocie 309zł brutto jest jednorazowa. Linków nie trzeba np. po roku ponownie przedłużać i płacić kolejnych 309zł. Jeśli decydujecie się na zakup większej ilości pakietów/usług, jesteśmy w stanie zaproponować atrakcyjne zniżki. Dla agencji SEO przygotowaliśmy specjalny system bonusów. Zapraszamy na podstronę https://www.pozycjonusz.pl/outsourcing-seo/

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Koszt pozycjonowania strony jest bardzo zróżnicowany. W Internecie znajdziemy setki milionów stron i każda z nich jest w pewien sposób unikalna i do wyceny jej pozycjonowania należy podejść bardzo indywidualnie. Koszt pozycjonowania małej strony firmowej na pewno będzie dużo niższy niż pozycjonowanie sklepu internetowego, który w indeksie Google ma kilkadziesiąt tysięcy podstron. Jak więc można wywnioskować, wielkość strony, a konkretnie liczba podstron ma znaczenie przy wycenie pozycjonowania, ale to nie wszystko.

Co się składa na koszt pozycjonowania strony?

Na przełomie ostatnich kilku lat w pozycjonowaniu stron zmieniło się bardzo wiele. Czynniki, które kiedyś odgrywały główną rolę w ustalaniu pozycji strony w wyszukiwarce Google i było ich kilka, dziś przestały być aż kluczowe. Oprócz nich strona musi spełniać blisko 200 nowych wytycznych!

Kiedyś wystarczyło poprzez panel strony uzupełnić meta tagi i “napchać” w keywords kilkadziesiąt słów, aby uzyskać następnego dnia TOP10. Nie wymagało to pracy żadnego specjalisty. Dziś stosując tego typu zabiegi nie przebijemy się przez pierwszych 50 wyników wyszukiwania, nie mówiąc o TOP10!

Jesteście właścicielami większej strony firmowej, sklepu internetowego czy portalu? Agencja SEO, która prześle Wam ofertę i podejdzie profesjonalnie do tematu, uwzględni w wycenie pozycjonowania:

  • Koszt konsulting SEO, czyli poznanie “od środka” potrzeb klienta, określenie priorytetów dla obydwu stron, wyznaczenie celów. Dzięki konsultingowi SEO Klient zyskuje cenną wiedzę i wskazówki dotyczące strony oraz tego, w jaki sposób on lub jego dział marketingu, może wzmocnić działania SEO.
  • Koszt audytu SEO, czyli sprawdzenie całej strony pod kątem wytycznych Google oraz sprawdzonych metod na poprawę widoczności w wyszukiwarce Google. Oprócz analizy strony narzędziami SEO, niezbędna jest analiza “ludzkim okiem” wielu elementów strony, których nie da się sprawdzić programem.
  • Koszt optymalizacji SEO, czyli poprawa kodu i struktury strony, a także nasycenie jej wartościowymi treściami. Niezbędna jest tu praca osoby/osób z działu IT. Oprócz poprawek w kodzie, konieczne może się okazać gruntowne przebudowanie strony, tak aby była dostosowana do urządzeń mobilnych. Od momentu wprowadzenia przez Google Mobile first index jest to podstawa, aby osiągnąć wymierne efekty.
  • Koszt link buildingu/Content marketingu, czyli wszelkie działania polegające na pozyskaniu wartościowych linków przychodzących do strony, które są nadal jednym z głównych czynników poprawiających widoczność naszej witryny.
  • Koszt analizy konkurencji, czyli research słów kluczowych, na które pozycjonuje się nasza konkurencja. Ponadto sprawdzenie jej profilu linków przychodzących czy analiza publikowanych treści.

Pozycjonowanie strony w rozliczeniu za efekt czy abonament

Mimo że w ostatnich latach model ten powoli przechodzi do lamusa, nadal wiele firm chciałoby się rozliczać za tzw. efekt, czyli osiągnięcie minimum TOP10 na określone słowa kluczowe. Wydawać by się mogło, że jest to najbardziej sprawiedliwy model rozliczeń, jednak jeśli  głębiej go przeanalizować, to nie ma on po prostu najmniejszego sensu. Dlaczego?

  • W tej chwili nie pozycjonuje się 6, 9 czy 21 fraz, tylko buduje się całościowo widoczność strony. Pozycjonowanie tylko określonej grupy słów to tak jakby wysłać kartkę do siedziby Googla z adresem strony i podpisem “Pozycjonuję się”.
  • Klienta posiadającego sklep internetowy z meblami interesują tylko frazy jak meble, sklep meble czy sklep z meblami. Agencja realizująca działania SEO może osiągnąć dla tych słów TOP10 po wielu miesiącach, ale w tym czasie widoczność sklepu może wzrosnąć o kilkaset procent. Powodem jest to, że sklep zacznie być widoczny na wiele fraz takich jak zestaw wypoczynkowy do salonu, biały stół kuchenny czy drewniane krzesła do salonu. Efekt jest taki, że klient zarabia, a agencja traci na pracy swoich ludzi, ponieważ wypozycjonowała 278 słów, ale 10 z umowy jest poza TOP10.
  • Pozycjonowanie stało się zbyt dynamiczne. Liczne aktualizacje algorytmu powodują zmianę podejścia do prowadzonych działań. Wiele branż stało się bardzo dynamicznych. Umowa podpisana dziś na 10 słów kluczowych powoduje, że za 2 miesiące, kiedy wprowadzamy nowy produkt na rynek, a usuwamy stary, blokuje nam możliwość działań. Aneks co 2 miesiące, aby zmienić 2 słowa kluczowe? No way.

Dla wielu firm jednak model rozliczania za efekt SEO jest jedynym możliwym do zaakceptowania, gdyż jasno określa zasady rozliczeń. Po drugiej stronie znajdziemy model rozliczeń w abonamencie. Ma on różne odmiany: od stałej opłaty za wykonane prace, niezależnie od osiągniętych wyników, po abonamenty mieszane, gdzie oprócz stałej opłaty agencja otrzymuje premię za ruch powyżej określonego poziomu czy za konwersje powyżej określonej kwoty. Jak określić, czy rozliczanie się w abonamencie jest korzystne?

  • Proponowana umowa nie może mieć okresu wypowiedzenia dłuższego niż 1 miesiąc,
  • Nie ma mowy o karach umownych,
  • Raporty zawierają wszelkie pozyskane linki w danym okresie rozliczeniowym,
  • Wskazane są dokładnie wykonane prace w okresie rozliczeniowym, bez ogólników typu “Poprawiliśmy błędy na Państwa stronie”,
  • Dane dotyczące ruchu organicznego pobierane są z Google Analytics, do których masz administracyjny dostęp,
  • Jako klient otrzymujesz dostęp do Google Search Console oraz do narzędzia agencji bądź narzędzia zewnętrznego, gdzie monitorujesz najważniejsze słowa kluczowe z podziałem na urządzenia mobilne i komputery.

Pozycjonowanie strony. Z umową czy bez?

Wybór rozliczania działań SEO pomiędzy rozliczeniem na zasadzie zapisów w umowie a rozliczaniem się na podstawie faktur za wykonane prace zależy od Klienta oraz od branży, w jakiej działa.

Dlaczego od Klienta? Ponieważ nie każdy lubi podpisywać jakiekolwiek umowy. Rozliczanie na podstawie faktur to zamykanie co jakiś czas określonego etapu wskazanego w akapicie “Co składa się na koszt pozycjonowania stron?”.  Taki model preferowany jest raczej dla mniejszych stron, gdzie działania SEO nie muszą być zakrojone na szeroką skalę, a po wykonaniu poszczególnych etapów należy działać doraźnie.

Dlaczego od branży? Ponieważ ciężko byłoby działać na podstawie faktur przy sklepie internetowym, który ma 20 000 produktów, 200 kategorii i około 100 000 słów kluczowych w puli do wypozycjonowania. Przy takich projektach należy związać się nie tyle umową, co określonym planem działania na minimum kilku miesięcy.

Przesuń palcem w prawo

Nazwa pakietuCena PLN(brutto)Opis pakietuZamówienie
Pakiet TrustRank 1409 szczegółyZamawiam
Pakiet TrustRank 2689 szczegółyZamawiam
Pakiet Firmowy 1329 szczegółyZamawiam
Pakiet Firmowy 2499 szczegółyZamawiam
Pakiet Firmowy 3679 szczegółyZamawiam
Pakiet Dom i Budownictwo269 szczegółyZamawiam
Pakiet Sklepowy269 szczegółyZamawiam
Pakiet Turystyczny269 szczegółyZamawiam
Pakiet Medyczny269 szczegółyZamawiam
Pakiet Ogłoszenia 35245 szczegółyZamawiam
Pakiet Ogłoszenia 70365 szczegółyZamawiam
Artykuły parenting185 szczegółyZamawiam
Artykuły turystyczne185 szczegółyZamawiam
Artykuły motoryzacyjne185 szczegółyZamawiam
Artykuły IT185 szczegółyZamawiam
Artykuły e-commerce185 szczegółyZamawiam
Artykuły biznesowe185 szczegółyZamawiam
Artykuły budowlane185 szczegółyZamawiam
Artykuły medyczne185 szczegółyZamawiam
Pakiet Profile 50199 szczegółyZamawiam
Pakiet Fora internetowe249 szczegółyZamawiam
Linki tematyczne18,45 szczegółyZamawiam
Audyt SEOIndywidualnie szczegółyZamawiam
Multipakietindywidualnie szczegółyZamawiam

Zamów

Już teraz

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Centrum pomocy

Zadzwoń

nie wiesz jakie pakiety wybrać?

535 901 662

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta