Sensem istnienia każdej strony internetowej jest jej popularność wśród użytkowników Internetu. Ma to zresztą realne przełożenie na biznes. Im więcej osób odwiedza stronę www firmy, tym wyżej plasuje się ona w wynikach wyszukiwarki Google i na odwrót – im wyżej witryna jest na liście wyników wyszukiwania, tym większą popularnością cieszy się firma. Aby ten mechanizm zadziałał, potrzebna jest praca polegająca na budowie widoczności witryny internetowej. Jak to osiągnąć? Odpowiedzią jest kompleksowe SEO dla firm.
Kompleksowe pozycjonowanie dla firm to zespół działań, które podejmujemy na rzecz poprawy widoczności witryny w Google, a co za tym idzie – na rzecz zwiększenia jej popularności. Kompleksowe pozycjonowanie strony firmowej w naszej firmie obejmuje:
- opiekę nad stroną firmową naszego klienta,
- wybór odpowiednich miejsc na przeprowadzenie link buildingu,
- copywriting i uzupełnianiu treści na stronie,
- analizę z wykorzystaniem narzędzie Google Search Console, Google Analytics oraz zaawansowanych narzędzi SEO.
Jak podejść do pozycjonowania, aby osiągnąć sukces? Bardzo istotne jest zrozumienie, że na skuteczne SEO strony firmowej wpływa nie tylko liczba pozyskanych linków czy treści, ale także optymalizacja techniczna witryny. Dlatego w tej usłudze przeprowadzamy analizę strony www pod kątem optymalizacji i prezentujemy ją w formie konsultacji SEO w wymiarze 3h/miesiąc. Trzeba pamiętać, że strona dobrze zoptymalizowana to taka, która spełnia wymagania Google. Wymagania te obejmują kilkaset czynników, jednak te, na których warto się skupić, to:
- prędkość ładowania strony,
- unikalne treści na stronie,
- dostosowanie do urządzeń mobilnych,
- przyjazna struktura strony,
- wartościowe linki przychodzące,
- prawidłowy dobór słów kluczowych.
Warto mieć na uwadze, że tylko kompleksowe działania SEO dla strony firmowej są w stanie przynieść najlepsze i najszybsze efekty. Tylko równoczesne działanie w wielu obszarach może spowodować, że Twoja strona firmowa osiągnie wyższe pozycje na zadane frazy kluczowe. W konsekwencji zaś wzrośnie widoczność strony w Google, a sama witryna stanie się popularnym miejscem w sieci. To zaś przełoży się na większą rozpoznawalność firmy jako marki i większe zainteresowanie klientów.