Remarketing w sieci Google Display Network (GDN) to obrazy wyświetlające się na witrynach partnerskich, współpracujących z firmą Google. Pozwalają one na docieranie do osób, które w przeszłości odwiedziły już Twój sklep lub stronę internetową. Dzięki tej metodzie kierowania reklam, firmy mają możliwość ponownego dotarcia do wybranej grupy użytkowników i – na przykład – zachęcenia ich do sfinalizowania zakupu.
Reklamy remarketingowe mogą przybrać postać statycznego baneru reklamowego o z góry ustalonym rozmiarze i treści lub elastycznej reklamy displayowej, automatycznie dopasowywanej przez system Google Ads do miejsca na reklamę na każdej witrynie.
Gdy internauta przegląda różne strony internetowe, system Google Ads tworzy aukcję dla firm, które dodały pasujące metody kierowania reklam. W tym momencie reklamy tych reklamodawców konkurują ze sobą o miejsce w dostępnej przestrzeni reklamowej. Gdy internauta kliknie w reklamę, wygrany reklamodawca płaci firmie Google tyle, ile wystarczyło do przeskoczenia reklamy reklamodawcy w rankingu za nim.
Celem kampanii remarketingowej Google Ads w sieci reklamowej może być zarówno pozyskiwanie dużego ruchu na stronę w ramach ustalonego budżetu reklamowego (miesięcznych wydatków na kliknięcia w reklamy), jak i docieranie tylko do internautów potencjalnie zainteresowanych ofertą na stronie, czyli potencjalnych klientów. Przy tej drugiej opcji skupimy się na realizacji wybranych celów reklamowych (konwersji). Do ich mierzenia potrzebne będzie jednak rejestrowanie zachowania użytkowników na Twojej stronie w Google Analytics, którego konfigurację możesz zakupić tutaj:
Jeśli zdecydujesz się na wybór kampanii remarketingowej Google Ads w sieci reklamowej, otrzymasz 50% zniżki na wdrożenie przez nas Google Analytics 4 na swojej stronie!
W przypadku zakupu dodatkowo kampanii produktowej, jako obrazu w reklamie będziemy mogli używać miniaturek produktów, znajdujących się w Twojej ofercie (remarketing dynamiczny):
Mamy doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych kampanii reklamowych. Daj nam znać o swoich specjalnych potrzebach. Dla każdego języka utworzymy oddzielną kampanię reklamową z przetłumaczonymi tekstami reklamowymi. W związku z tym, każdy język obcy wymaga zakupienia oddzielnego pakietu.
W zakres obsługi tego pakietu wchodzi:
- utworzenie i skonfigurowanie konta Google Ads,
- połączenie konta Google Ads z kontem Google Analytics,
- utworzenie i skonfigurowanie kampanii graficznej w sieci reklamowej,
- dokonanie podziału kampanii na wybrane przez nas grupy reklam,
- optymalizacja strategii ustalania stawek oraz metod kierowania reklam w trakcie trwania kampanii reklamowej, zgodnie z Twoim celem reklamowym,
- analiza grup reklam, reklam, metod kierowania oraz miejsc, w których wyświetlają się reklamy pod względem skuteczności,
- wykluczanie niepasujących metod kierowania oraz miejsc, w których wyświetlają się reklamy nie generujących odpowiednich wyników,
- przygotowanie raportu z wynikami kampanii w danym okresie rozliczeniowym.
Po zakupieniu naszego pakietu, skontaktujemy się z Tobą i prześlemy naszą umowę do podpisu. W razie pytań przed zakupem, zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami! Okres rozliczeniowy będzie trwał od momentu podpisania umowy do tego samego dnia kalendarzowego następnego miesiąca. Po tym okresie wyślemy Ci szczegółowy raport z wynikami z panelu konta Google Ads poprzez Looker Studio. Sprawdzisz tam wyniki związane z pozyskiwaniem ruchu, kosztami a nawet dostępnymi wyszukiwanymi hasłami, na jakie wyświetlały się Twoje reklamy. Raport będzie w pełni interaktywny, dzięki czemu z łatwością przeanalizujesz wyniki z każdego dnia osobno. Niczego nie zatajamy!
Podana w pakiecie cena dotyczy samej obsługi kampanii, bez budżetu reklamowego na podstawie umowy z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. W celu rozliczania się z firmą Google z wydatków na reklamy, konieczne będzie połączenie naszego konta Google Ads z Twoim profilem w Centrum Płatności Google. Szczegóły na ten temat znajdziesz na naszym blogu.
Przed dokonaniem zakupu zalecamy sprawdzenie, czy tematyka Twojej strony spełnia wymagania firmy Google dotyczące zasad reklamowych. Nie możemy wziąć odpowiedzialności za odrzucenie reklam lub zawieszenie konta spowodowanych przez naruszenie tych zasad.
Nasza firma posiada status Partnera Google, co świadczy o naszym spełnieniu wszystkich wymogów dotyczących efektywności, wydatków i posiadanych certyfikatów, ustalonych przez Google:
- nasi eksperci w dziedzinie SEM regularnie zdają egzaminy Google Ads, co potwierdzają otrzymane od Google certyfikaty,
- prowadzone przez nas kampanie osiągają poziom efektywności wymagany przez Google,
- wykazaliśmy się nieprzerwanym rozwojem i konsekwentnie utrzymujemy wysokie wyniki, co przyciąga wielu lojalnych klientów.
W związku z tym, w przypadku osób, które jeszcze nie korzystały z kampanii Google Ads, możemy zaoferować promocyjny kupon o wartości 1200 zł na wydatki reklamowe. Jeżeli w ciągu 60 dni wydatki reklamowe osiągną co najmniej 1200 zł, Google przyzna dodatkowe 1200 zł. Musimy jednak zaznaczyć, że aktywacja kuponu wymaga współpracy trwającej dłużej niż jeden miesiąc.