Remarketing w sieci Google Display Network (GDN) to obrazy wyświetlające się na witrynach partnerskich, współpracujących z firmą Google. Pozwalają one na docieranie do osób, które w przeszłości odwiedziły już Twój sklep lub stronę internetową. Dzięki tej metodzie kierowania reklam, firmy mają możliwość ponownego dotarcia do wybranej grupy użytkowników i – na przykład – zachęcenia ich do sfinalizowania zakupu.
Reklamy remarketingowe mogą przybrać postać statycznego baneru reklamowego o z góry ustalonym rozmiarze i treści lub elastycznej reklamy displayowej, automatycznie dopasowywanej przez system Google Ads do miejsca na reklamę na każdej witrynie.
Gdy internauta przegląda różne strony internetowe, system Google Ads tworzy aukcję dla firm, które dodały pasujące metody kierowania reklam. W tym momencie reklamy tych reklamodawców konkurują ze sobą o miejsce w dostępnej przestrzeni reklamowej. Gdy internauta kliknie w reklamę, wygrany reklamodawca płaci firmie Google tyle, ile wystarczyło do przeskoczenia reklamy reklamodawcy w rankingu za nim.

Celem kampanii remarketingowej Google Ads w sieci reklamowej może być zarówno pozyskiwanie dużego ruchu na stronę w ramach ustalonego budżetu reklamowego (miesięcznych wydatków na kliknięcia w reklamy), jak i docieranie tylko do internautów potencjalnie zainteresowanych ofertą na stronie, czyli potencjalnych klientów. Przy tej drugiej opcji skupimy się na realizacji wybranych celów reklamowych (konwersji). Do ich mierzenia potrzebne będzie jednak rejestrowanie zachowania użytkowników na Twojej stronie w Google Analytics, którego konfigurację możesz zakupić tutaj:
Jeśli zdecydujesz się na wybór kampanii remarketingowej Google Ads w sieci reklamowej, otrzymasz 50% zniżki na wdrożenie przez nas Google Analytics 4 na swojej stronie!
W przypadku zakupu dodatkowo kampanii produktowej, jako obrazu w reklamie będziemy mogli używać miniaturek produktów znajdujących się w Twojej ofercie (remarketing dynamiczny):

Mamy doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych kampanii reklamowych. Daj nam znać o swoich specjalnych potrzebach. Dla każdego języka utworzymy oddzielną kampanię reklamową z przetłumaczonymi tekstami reklamowymi. W związku z tym, każdy język obcy wymaga zakupienia oddzielnego pakietu.
W zakres obsługi tego pakietu wchodzi:
- utworzenie i skonfigurowanie konta Google Ads,
- połączenie konta Google Ads z kontem Google Analytics,
- utworzenie i skonfigurowanie kampanii graficznej w sieci reklamowej,
- dokonanie podziału kampanii na wybrane przez nas grupy reklam,
- optymalizacja strategii ustalania stawek oraz metod kierowania reklam w trakcie trwania kampanii reklamowej, zgodnie z Twoim celem reklamowym,
- analiza grup reklam, reklam, metod kierowania oraz miejsc, w których wyświetlają się reklamy pod względem skuteczności,
- wykluczanie niepasujących metod kierowania oraz miejsc, w których wyświetlają się reklamy nie generujących odpowiednich wyników,
- przygotowanie raportu z wynikami kampanii w danym okresie rozliczeniowym.
Po zakupieniu naszego pakietu odezwiemy się do Ciebie mailowo i ustalimy szczegóły. Będziemy prowadzili Twoją kampanię przez 30 dni kalendarzowych, liczonych od momentu pierwszego wyświetlenia reklamy. Po tym okresie wyślemy Ci szczegółowy raport z estetycznymi wizualnie wynikami pobranymi z panelu konta Google Ads. Będziesz tam mógł sprawdzić wyniki związane z pozyskiwaniem ruchu, kosztami a nawet dostępnymi wyszukiwanymi hasłami na jakie wyświetlały się Twoje reklamy. Raport będzie w pełni interaktywny, będziesz mógł analizować wyniki z każdego dnia osobno. Niczego nie zatajamy!
Podana w pakiecie cena dotyczy samej obsługi kampanii, bez budżetu reklamowego. W celu rozliczania się z firmą Google z wydatków na reklamy, konieczne będzie połączenie naszego konta Google Ads z Twoim profilem w Centrum Płatności Google. Szczegóły na ten temat znajdziesz na naszym blogu.
Chciałbyś od razu nawiązać wielomiesięczną, długotrwałą współpracę? W takim razie możemy zaoferować Ci tę kampanię w Google Ads z dodatkową zniżką -100 zł! Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się niżej, odezwiemy się do Ciebie i podpiszemy umowę o współpracy.
Przed dokonaniem zakupu zalecamy sprawdzenie, czy tematyka Twojej strony spełnia wymagania firmy Google dotyczące zasad reklamowych. Nie możemy wziąć odpowiedzialności za odrzucenie reklam lub zawieszenie konta spowodowanych przez naruszenie tych zasad.

Nasza agencja ma status Certyfikowanego Partnera Google. Oznacza to, że spełniamy wszystkie kryteria dotyczące skuteczności, wydatków oraz certyfikatów wymaganych przez tę firmę:
- nasi specjaliści SEM zaliczyli cykliczne egzaminy Google Ads, co mogą poświadczyć certyfikatami wydanymi przez firmę Google,
- kampanie prowadzone przez naszych specjalistów osiągają wymagany przez Google pułap skuteczności,
- wykazaliśmy się konsekwentnym rozwojem i stałym utrzymywaniem satysfakcjonujących wyników, przez co mamy wielu zadowolonych, stałych klientów.
Dzięki temu, jeśli nigdy wcześniej nie prowadziłeś kampanii Google Ads, możemy pozyskać dla Ciebie kupon promocyjny w wysokości 1200 zł na wydatki reklamowe. Jeżeli wydamy przynajmniej 1200 zł na działania reklamowe w ciągu 60 dni, otrzymasz od Google dodatkowe 1200 zł gratis. Ze względu na czas wymagany do aktywacji kuponu, promocja ta wymaga współpracy dłuższej niż miesiąc.