Tekstowa reklama w wyszukiwarce Google to obecnie jeden z najpopularniejszych oraz najskuteczniejszych sposobów promowania oferty zawartej na stronie internetowej. Wyświetla się w wynikach wyszukiwania Google i w innych wyszukiwarkach partnerskich, takich jak np. YouTube.
Kampania Google Ads w wyszukiwarce daje możliwość docierania do internautów w momencie, w którym faktycznie szukają usług Twojej firmy. Składa się ona z wielu grup reklam, grupujących podobne do siebie słowa kluczowe. To właśnie te słowa powodują wyświetlanie reklam na hasła wpisywane przez internautów. Reklamy tekstowe składają się z nagłówków, opisów reklamy, adresów URL oraz dodatkowych rozszerzeń reklam, takich jak numer telefonu, linki do podstron czy informacje o lokalizacji.
Gdy internauta wpisuje swoje hasło w wyszukiwarkę, system Google tworzy aukcję dla firm, które dodały odpowiednie słowa kluczowe na swoich kontach reklamowych. W tym momencie reklamy tych reklamodawców konkurują ze sobą o miejsce w klasyfikacji. Gdy internauta kliknie w reklamę, wygrany reklamodawca płaci firmie Google tyle, ile wystarczyło do przeskoczenia reklamy reklamodawcy w rankingu za nim.
Nasz pakiet MINI Kampania w Google Ads przeznaczony jest dla małych firm lub oferujących mało popularne, specjalistyczne usługi.
Celem MINI kampanii Google Ads w wyszukiwarce może być zarówno pozyskiwanie dużego ruchu na stronę w ramach ustalonego budżetu reklamowego (miesięcznych wydatków na kliknięcia w reklamy), jak i docieranie tylko do internautów potencjalnie zainteresowanych ofertą na stronie, czyli potencjalnych klientów. Przy tej drugiej opcji skupimy się na realizacji wybranych celów reklamowych (konwersji). Do ich mierzenia potrzebne będzie jednak rejestrowanie zachowania użytkowników na Twojej stronie w Google Analytics, którego konfigurację możesz zakupić tutaj:
Jeśli zdecydujesz się na wybór MINI kampanii Google Ads, otrzymasz 50% zniżki na wdrożenie Google Analytics 4!
W ramach MINI kampanii, możemy ustawić wyświetlanie reklam tylko dla mieszkańców konkretnego miasta. Twoi klienci to osoby mieszkające w Twoim mieście? W takim razie jest to świetna opcja dla Ciebie!
W skład tego pakietu wchodzi stworzenie maksymalnie 10 grup reklam, czyli zbioru podobnych do siebie słów kluczowych. Jeśli Twoja firma oferuje popularne usługi lub produkty, sprawdź nasz pakiet dla kampanii tekstowych mający wyższy limit grup reklam:
Mamy doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych kampanii reklamowych. Daj nam znać o swoich specjalnych potrzebach. Dla każdego języka utworzymy oddzielną kampanię reklamową z przetłumaczonymi tekstami reklamowymi. W związku z tym, każdy język obcy wymaga zakupienia oddzielnego pakietu.
W zakres obsługi tego pakietu wchodzi:
- utworzenie i skonfigurowanie konta Google Ads,
- połączenie konta Google Ads z kontem Google Analytics,
- utworzenie i skonfigurowanie kampanii tekstowej w wyszukiwarce,
- dokonanie podziału kampanii na wybrane przez nas grupy reklam,
- optymalizacja strategii ustalania stawek oraz metod kierowania reklam w trakcie trwania kampanii reklamowej, zgodnie z Twoim celem reklamowym,
- analiza grup reklam, reklam, słów kluczowych oraz wyszukiwanych haseł pod względem skuteczności,
- wykluczanie niepasujących wyszukiwanych haseł oraz słów kluczowych, nie generujących odpowiednich wyników,
- przygotowanie raportu z wynikami kampanii w danym okresie rozliczeniowym.
Po zakupieniu naszego pakietu, skontaktujemy się z Tobą i prześlemy naszą umowę do podpisu. W razie pytań przed zakupem, zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami! Okres rozliczeniowy będzie trwał od momentu podpisania umowy do tego samego dnia kalendarzowego następnego miesiąca. Po tym okresie wyślemy Ci szczegółowy raport z wynikami z panelu konta Google Ads poprzez Looker Studio. Sprawdzisz tam wyniki związane z pozyskiwaniem ruchu, kosztami a nawet dostępnymi wyszukiwanymi hasłami, na jakie wyświetlały się Twoje reklamy. Raport będzie w pełni interaktywny, dzięki czemu z łatwością przeanalizujesz wyniki z każdego dnia osobno. Niczego nie zatajamy!
Podana w pakiecie cena dotyczy samej obsługi kampanii, bez budżetu reklamowego na podstawie umowy z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. W celu rozliczania się z firmą Google z wydatków na reklamy, konieczne będzie połączenie naszego konta Google Ads z Twoim profilem w Centrum Płatności Google. Szczegóły na ten temat znajdziesz na naszym blogu.
Przed dokonaniem zakupu zalecamy sprawdzenie, czy tematyka Twojej strony spełnia wymagania firmy Google dotyczące zasad reklamowych. Nie możemy wziąć odpowiedzialności za odrzucenie reklam lub zawieszenie konta spowodowane naruszeniem tych zasad.
Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google, co potwierdza nasze spełnianie wymogów tej firmy w zakresie efektywności, wydatków i posiadania odpowiednich certyfikatów:
- nasi specjaliści SEM regularnie zdają egzaminy Google Ads, co potwierdzają otrzymane od Google certyfikaty,
- kampanie, które prowadzimy, spełniają wymagany przez Google standard skuteczności,
- utrzymujemy stały rozwój i konsekwentnie wysokie wyniki, co owocuje liczną grupą zadowolonych, stałych klientów.
Nowym użytkownikom Google Ads oferujemy kupon promocyjny o wartości 1200 zł na wydatki reklamowe. Gdy wydasz co najmniej 1200 zł na reklamę w ciągu 60 dni, otrzymasz od Google dodatkowe 1200 zł. Wymagana jest jednak współpraca trwająca dłużej niż miesiąc.