Graficzna reklama w sieci Google Display Network (GDN) to obrazy reklamowe wyświetlające się na witrynach partnerskich, współpracujących z firmą Google. Pozwalają na docieranie do dużej ilości internautów w momencie, gdy przeglądają oni różne treści w Internecie. Dzięki temu wzrasta ich świadomość na temat usług i asortymentu oferowanego przez reklamowaną firmę.
Kampania displayowa Google Ads działa w systemie aukcyjnym, podobnie jak inne rodzaje kampanii Google Ads. Gdy internauta przegląda różne strony internetowe, system Google tworzy aukcję dla firm, które dodały pasujące metody kierowania reklam. W tym momencie reklamy tych reklamodawców konkurują ze sobą o miejsce w dostępnej przestrzeni reklamowej. Gdy internauta kliknie w reklamę, wygrany reklamodawca płaci firmie Google tyle, ile wystarczyło do przeskoczenia reklamy reklamodawcy w rankingu za nim.
Reklamy displayowe Google Ads mogą wyświetlać się w sieci reklamowej obejmującej ponad dwa miliony witryn i aplikacji, co pozwala dotrzeć do 90% użytkowników Internetu. Są one dopasowywane do treści zgodnych z ofertą Twojej firmy lub zainteresowaniami internautów. Reklamy graficzne przybierają postać statycznego baneru reklamowego o z góry ustalonym rozmiarze i treści lub elastycznej reklamy displayowej, automatycznie dopasowywanej przez system Google Ads do miejsca na reklamę na każdej witrynie.
Specjalną formą reklam graficznych są reklamy wideo. Umożliwiają wyświetlanie filmu reklamowego w witrynie YouTube oraz w witrynach i aplikacjach partnerów współpracujących z firmą Google. Podobnie jak reklamy graficzne, pozwalają one na docieranie do dużej liczby internautów w momencie, w którym oglądają oni filmy w serwisie YouTube. Reklamy wideo mogą przybrać postać możliwych do pominięcia filmów wyświetlających się w na początku odtwarzania innego filmu oraz formę proponowanego do obejrzenia filmu na liście po prawej stronie w serwisie YouTube. Wymagają utworzonego już filmu promocyjnego, który pobierzemy z Twojego kanału na YouTube.
Reklamy displayowe Google Ads można kierować do internautów według różnych kryteriów dotyczących ich zachowania w Internecie. Na podstawie oferty zawartej na Twojej stronie, wybierzemy odpowiednie metody kierowania reklam, takie jak:
- witryny związane z określonym tematem,
- odbiorcy planujący zakup wybranego produktu lub usługi,
- osoby aktywnie szukające wybranego produktu lub usługi,
- osoby o cechach podobnych do osób odwiedzających Twoją lub inną wybraną stronę.
Zastosujemy kombinacje powyższych metod kierowania, dzięki czemu reklamy będą docierały do bardziej precyzyjnych grup odbiorców.
Celem kampanii display Google Ads w sieci reklamowej może być zarówno pozyskiwanie dużego ruchu na stronę w ramach ustalonego budżetu reklamowego (miesięcznych wydatków na kliknięcia w reklamy), jak i docieranie tylko do internautów potencjalnie zainteresowanych ofertą na stronie, czyli potencjalnych klientów. Przy tej drugiej opcji skupimy się na realizacji wybranych celów reklamowych (konwersji). Do ich mierzenia potrzebne będzie jednak rejestrowanie zachowania użytkowników na Twojej stronie w Google Analytics, którego konfigurację możesz zakupić tutaj:
Jeśli zdecydujesz się na wybór kampanii display Google Ads w sieci reklamowej, otrzymasz 50% zniżki na wdrożenie przez nas Google Analytics 4 na swojej stronie!
Mamy doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych kampanii reklamowych. Daj nam znać o swoich specjalnych potrzebach. Dla każdego języka utworzymy oddzielną kampanię reklamową z przetłumaczonymi tekstami reklamowymi. W związku z tym, każdy język obcy wymaga zakupienia oddzielnego pakietu.
W zakres obsługi tego pakietu wchodzi:
- utworzenie i skonfigurowanie konta Google Ads,
- połączenia konta Google Ads z kontem Google Analytics,
- utworzenie i skonfigurowanie kampanii graficznej w sieci reklamowej
- dokonanie podziału kampanii na wybrane przez nas grupy reklam,
- optymalizacja strategii ustalania stawek oraz metod kierowania reklam w trakcie trwania kampanii reklamowej, zgodnie z Twoim celem reklamowym,
- analiza grup reklam, reklam, metod kierowania oraz miejsc, w których wyświetlają się reklamy pod względem skuteczności,
- wykluczanie niepasujących metod kierowania oraz miejsc, w których wyświetlają się reklamy, nie generujących odpowiednich wyników,
- przygotowanie raportu z wynikami kampanii w danym okresie rozliczeniowym.
Po zakupieniu naszego pakietu odezwiemy się do Ciebie mailowo i ustalimy szczegóły. Okres rozliczeniowy będzie trwał od momentu pierwszego wyświetlenia reklamy do tego samego dnia kalendarzowego następnego miesiąca. Po tym okresie wyślemy Ci szczegółowy raport z wynikami z panelu konta Google Ads. Sprawdzisz tam wyniki związane z pozyskiwaniem ruchu, kosztami a nawet dostępnymi wyszukiwanymi hasłami na jakie wyświetlały się Twoje reklamy. Raport będzie w pełni interaktywny, dzięki czemu z łatwością przeanalizujesz wyniki z każdego dnia osobno. Niczego nie zatajamy!
Podana w pakiecie cena dotyczy samej obsługi kampanii, bez budżetu reklamowego. W celu rozliczania się z firmą Google z wydatków na reklamy, konieczne będzie połączenie naszego konta Google Ads z Twoim profilem w Centrum Płatności Google. Szczegóły na ten temat znajdziesz na naszym blogu.
Chcesz od razu nawiązać wielomiesięczną, długotrwałą współpracę? W takim razie możemy zaoferować Ci tę kampanię w Google Ads z dodatkową zniżką w wysokości 200 zł! Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się niżej, a odezwiemy się do Ciebie i podpiszemy umowę o współpracy.
Przed dokonaniem zakupu zalecamy sprawdzenie, czy tematyka Twojej strony spełnia wymagania firmy Google dotyczące zasad reklamowych. Nie możemy wziąć odpowiedzialności za odrzucenie reklam lub zawieszenie konta spowodowanych przez naruszenie tych zasad.
Nasza firma, jako certyfikowany Partner Google, z powodzeniem spełnia wymagane przez Google kryteria efektywności, wydatków oraz posiadania odpowiednich certyfikatów:
- nasi specjaliści SEM systematycznie zdają egzaminy Google Ads, co jest potwierdzone certyfikatami od Google,
- kampanie realizowane przez nas spełniają standardy efektywności Google,
- zapewniamy ciągły rozwój i utrzymujemy stabilne, wysokie wyniki, co skutkuje liczną grupą lojalnych klientów.
Oferujemy nowym użytkownikom Google Ads promocyjny kupon o wartości 1200 zł na działania reklamowe. Przy wydatkach reklamowych wynoszących co najmniej 1200 zł w ciągu 60 dni, Google przyzna Ci dodatkowe 1200 zł. Promocja ta wymaga jednak dłuższej współpracy, przekraczającej jeden miesiąc.