Reklama tekstowa w wyszukiwarce to to jeden ze sposobów promowania oferty sklepu internetowego. Wyświetla się w wynikach wyszukiwania w Google i w innych wyszukiwarkach partnerskich, takich jak np. YouTube. Daje możliwość docierania do internautów w momencie, w którym faktycznie szukają produktów znajdujących się w Twoim asortymencie.
Dynamiczna reklama w wyszukiwarce, w przeciwieństwie do reklam kierowanych na słowa kluczowe, samodzielnie dopasuje hasła szukane przez internautów do treści znajdujących się na podstronach w Twoim sklepie internetowym. Reklamy zostaną utworzone automatycznie, zgodnie z tytułami Twoich podstron. Jest to więc świetna opcja dla sklepów internetowych, mających bardzo duży asortyment.
Gdy internauta wpisuje swoje hasło w wyszukiwarkę, system Google tworzy aukcję dla firm, które dodały odpowiednie słowa kluczowe lub strony docelowe na swoich kontach reklamowych. W tym momencie reklamy tych reklamodawców konkurują ze sobą o miejsce w klasyfikacji. Gdy internauta kliknie w reklamę, wygrany reklamodawca płaci firmie Google tyle, ile wystarczyło do przeskoczenia reklamy reklamodawcy w rankingu za nim.

Celem kampanii dynamicznej Google Ads w wyszukiwarce może być zarówno pozyskiwanie dużego ruchu na stronie w ramach ustalonego budżetu reklamowego (miesięcznych wydatków na kliknięcia w reklamy), docieranie tylko do internautów potencjalnie zainteresowanych ofertą na stronie, jak i zwrot z nakładów ponoszonych na działania reklamowe (ROAS). Przy tej ostatniej opcji weźmiemy pod uwagę wartość przychodów generowanych przez osoby klikające w reklamy. Do ich rejestrowania konieczne będzie zainstalowanie modułu Analytics e-commerce, przesyłającego dane o zakupach pomiędzy panelem administracyjnym Twojego sklepu a platformą Google Analytics.
Jeśli zdecydujesz się na wybór dynamicznej kampanii Google Ads, otrzymasz 50% zniżki na wdrożenie przez nas Google Analytics 4 na swojej stronie!
Jeśli Twój sklep ma w ofercie tylko kilka podobnych do siebie produktów, lepszą opcją może okazać się precyzyjne kierowanie reklam za pomocą słów kluczowych. Wówczas sprawdź kampanię tekstową Google Ads:

Mamy doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych kampanii reklamowych. Daj nam znać o swoich specjalnych potrzebach. Dla każdego języka utworzymy oddzielną kampanię reklamową z przetłumaczonymi tekstami reklamowymi. W związku z tym, każdy język obcy wymaga zakupienia oddzielnego pakietu.
W zakres obsługi tego pakietu wchodzi:
- utworzenie i skonfigurowanie konta Google Ads,
- połączenie konta Google Ads z kontem Google Analytics,
- utworzenie i skonfigurowanie kampanii tekstowej w wyszukiwarce,
- optymalizacja strategii ustalania stawek oraz metod kierowania reklam w trakcie trwania kampanii reklamowej, zgodnie z Twoim celem reklamowym,
- analiza stron docelowych oraz wyszukiwanych haseł pod względem skuteczności,
- wykluczanie niepasujących wyszukiwanych haseł oraz stron docelowych, nie generujących odpowiednich wyników,
- przygotowanie raportu z wynikami kampanii w danym okresie rozliczeniowym.
Po zakupieniu naszego pakietu, skontaktujemy się z Tobą i prześlemy naszą umowę do podpisu. W razie pytań przed zakupem, zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami! Okres rozliczeniowy będzie trwał od momentu podpisania umowy do tego samego dnia kalendarzowego następnego miesiąca. Po tym okresie wyślemy Ci szczegółowy raport z wynikami z panelu konta Google Ads poprzez Looker Studio. Sprawdzisz tam wyniki związane z pozyskiwaniem ruchu, kosztami a nawet dostępnymi wyszukiwanymi hasłami, na jakie wyświetlały się Twoje reklamy. Raport będzie w pełni interaktywny, dzięki czemu z łatwością przeanalizujesz wyniki z każdego dnia osobno. Niczego nie zatajamy!
Podana w pakiecie cena dotyczy samej obsługi kampanii, bez budżetu reklamowego na podstawie umowy z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. W celu rozliczania się z firmą Google z wydatków na reklamy, konieczne będzie połączenie naszego konta Google Ads z Twoim profilem w Centrum Płatności Google. Szczegóły na ten temat znajdziesz na naszym blogu.
Przed dokonaniem zakupu zalecamy sprawdzenie, czy tematyka Twojej strony spełnia wymagania firmy Google dotyczące zasad reklamowych. Nie możemy wziąć odpowiedzialności za odrzucenie reklam lub zawieszenie konta spowodowane naruszeniem tych zasad.

Nasza agencja ma status certyfikowanego Partnera Google. Oznacza to, że spełniamy wszystkie kryteria dotyczące skuteczności, wydatków oraz certyfikatów wymaganych przez tę firmę:
- nasi specjaliści SEM zaliczyli cykliczne egzaminy Google Ads, co mogą poświadczyć certyfikatami wydanymi przez firmę Google,
- kampanie prowadzone przez naszych specjalistów osiągają wymagany przez Google pułap skuteczności,
- wykazaliśmy się konsekwentnym rozwojem i stałym utrzymywaniem satysfakcjonujących wyników, przez co mamy wielu zadowolonych, stałych klientów.
Dzięki temu, jeśli nigdy wcześniej nie prowadziłeś/aś kampanii Google Ads, możemy pozyskać dla Ciebie kupon promocyjny w wysokości 1200 zł na wydatki reklamowe. Jeżeli wydamy przynajmniej 1200 zł na działania reklamowe w ciągu 60 dni, otrzymasz od Google dodatkowe 1200 zł gratis. Ze względu na czas wymagany do aktywacji kuponu, promocja ta wymaga współpracy dłuższej niż miesiąc.