Reklama produktowa Google Ads w wyszukiwarce, zakładce Zakupy i zakładce Grafika z roku na rok zdobywa coraz większe udziały wśród kanałów sprzedażowych sklepów internetowych. Zawiera zdjęcia produktów dostępnych w sklepie wraz z ich aktualną ceną. Te cechy sprawiają, że jest najlepszym rozwiązaniem dla sklepów internetowych, których celem są duże przychody.
Kampania produktowa Google Ads daje możliwość docierania do internautów w momencie, w którym faktycznie szukają produktów będących w ofercie promowanego sklepu. Reklamy produktowe składają się z nazwy produktu, zdjęcia oraz ceny. W przeciwieństwie do reklamy tekstowej, reklamy produktowe nie używają słów kluczowych do kierowania reklam – wyświetlają się na zapytania związane z informacjami zawartymi w witrynie.
Gdy internauta wpisuje swoje hasło w wyszukiwarkę, system Google tworzy aukcję dla firm, które dodały pasujące strony z produktami na swoich kontach reklamowych. W tym momencie reklamy tych reklamodawców konkurują ze sobą o miejsce w klasyfikacji. Gdy internauta kliknie w reklamę, wygrany reklamodawca płaci firmie Google tyle, ile wystarczyło do przeskoczenia reklamy reklamodawcy w rankingu za nim.

Możemy promować dowolne kategorie i produkty znajdujące się w ofercie Twojego sklepu. W celu skonfigurowania kampanii produktowej, konieczne będzie zainstalowanie modułu Google Shopping w panelu administracyjnym sklepu i utworzenie specjalnego pliku XML z danymi o produktach. Następnie będziemy przesyłali informacje o produktach do utworzonego przez nas konta Google Merchant Center poprzez wygenerowany link do tego modułu.
Celem kampanii produktowej Google Ads może być zarówno pozyskiwanie dużego ruchu na stronę w ramach ustalonego budżetu reklamowego (miesięcznych wydatków na kliknięcia w reklamy), jak i zwrot z nakładów ponoszonych na działania reklamowe (ROAS). Przy tej ostatniej opcji weźmiemy pod uwagę wartość przychodów generowanych przez osoby klikające w reklamy. Do ich rejestrowania niezbędne będzie zainstalowanie modułu Analytics e-commerce, przesyłającego dane o zakupach pomiędzy panelem administracyjnym Twojego sklepu a platformą Google Analytics.
Jeśli zdecydujesz się na wybór Kampanii produktowej Google Ads, otrzymasz 50% zniżki na wdrożenie przez nas Google Analytics 4 na swojej stronie!

Mamy doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych kampanii reklamowych. Daj nam znać o swoich specjalnych potrzebach. Dla każdego kraju sprzedaży utworzymy oddzielną kampanię reklamową. W związku z tym, każdy kraj docelowy wymaga zakupienia oddzielnego pakietu.
W zakres obsługi tego pakietu wchodzi:
- utworzenie i skonfigurowanie konta Google Ads,
- połączenie konta Google Ads z kontem Google Analytics,
- utworzenie i skonfigurowanie konta Google Merchant Center,
- dodanie na koncie Google Merchant Center adresu URL do pliku produktowego wygenerowanego w panelu administracyjnym Twojego sklepu internetowego,
- utworzenie i skonfigurowanie kampanii produktowej,
- dokonanie podziału kampanii na wybrane przez nas grupy reklam,
- optymalizacja strategii ustalania stawek oraz metod kierowania reklam w trakcie trwania kampanii reklamowej, zgodnie z Twoim celem reklamowym,
- analiza grup produktów, produktów oraz wyszukiwanych haseł pod względem skuteczności,
- wykluczanie niepasujących wyszukiwanych haseł, produktów i grup produktów, nie generujących odpowiednich wyników,
- przygotowanie raportu z wynikami kampanii w danym okresie rozliczeniowym.
Po zakupieniu naszego pakietu odezwiemy się do Ciebie mailowo i ustalimy szczegóły. Będziemy prowadzili Twoją kampanię przez 30 dni kalendarzowych, liczonych od momentu pierwszego wyświetlenia reklamy. Po tym okresie wyślemy Ci szczegółowy raport z estetycznymi wizualnie wynikami pobranymi z panelu konta Google Ads. Będziesz tam mógł sprawdzić wyniki związane z pozyskiwaniem ruchu, kosztami a nawet dostępnymi wyszukiwanymi hasłami na jakie wyświetlały się Twoje reklamy. Raport będzie w pełni interaktywny, będziesz mógł analizować wyniki z każdego dnia osobno. Niczego nie zatajamy!
Podana w pakiecie cena dotyczy samej obsługi kampanii, bez budżetu reklamowego. W celu rozliczania się z firmą Google z wydatków na reklamy, konieczne będzie połączenie naszego konta Google Ads z Twoim profilem w Centrum Płatności Google. Szczegóły na ten temat znajdziesz na naszym blogu.
Chciałbyś od razu nawiązać wielomiesięczną, długotrwałą współpracę? W takim razie możemy zaoferować Ci tę kampanię w Google Ads z dodatkową zniżką w wysokości 200 zł! Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się niżej, odezwiemy się do Ciebie i podpiszemy umowę o współpracy.
Przed dokonaniem zakupu zalecamy sprawdzenie, czy tematyka Twojej strony spełnia wymagania firmy Google dotyczące zasad reklamowych. Nie możemy wziąć odpowiedzialności za odrzucenie reklam lub zawieszenie konta spowodowanych przez naruszenie tych zasad.

Nasza agencja ma status Certyfikowanego Partnera Google. Oznacza to, że spełniamy wszystkie kryteria dotyczące skuteczności, wydatków oraz certyfikatów wymaganych przez tę firmę:
- nasi specjaliści SEM zaliczyli cykliczne egzaminy Google Ads, co mogą poświadczyć certyfikatami wydanymi przez firmę Google,
- kampanie prowadzone przez naszych specjalistów osiągają wymagany przez Google pułap skuteczności,
- wykazaliśmy się konsekwentnym rozwojem i stałym utrzymywaniem satysfakcjonujących wyników, przez co mamy wielu zadowolonych, stałych klientów.
Dzięki temu, jeśli nigdy wcześniej nie prowadziłeś kampanii Google Ads, możemy pozyskać dla Ciebie kupon promocyjny w wysokości 1200 zł na wydatki reklamowe. Jeżeli wydamy przynajmniej 1200 zł na działania reklamowe w ciągu 60 dni, otrzymasz od Google dodatkowe 1200 zł gratis. Ze względu na czas wymagany do aktywacji kuponu, promocja ta wymaga współpracy dłuższej niż miesiąc.