Reklama tekstowa w wyszukiwarce to obecnie jeden z najpopularniejszych oraz najefektywniejszych sposobów promowania oferty zawartej na stronie internetowej. Wyświetla się w wynikach wyszukiwania Google i w innych wyszukiwarkach partnerskich, takich jak np. YouTube.
Kampania reklamowa w wyszukiwarce daje możliwość docierania do internautów w momencie, w którym faktycznie szukają usług Twojej firmy. Składa się ona z wielu grup reklam, grupujących podobne do siebie słowa kluczowe. To właśnie te słowa powodują wyświetlanie reklam na hasła wpisywane przez internautów. Reklamy tekstowe składają się z nagłówków, opisów reklamy, adresów URL oraz dodatkowych rozszerzeń reklam, takich jak numer telefonu, linki do podstron czy informacje o lokalizacji.
Gdy internauta wpisuje swoje hasło w wyszukiwarce, system Google tworzy aukcję dla firm, które dodały odpowiednie słowa kluczowe na swoich kontach reklamowych. W tym momencie reklamy tych reklamodawców konkurują ze sobą o miejsce w klasyfikacji. Gdy internauta kliknie w reklamę, wygrany reklamodawca płaci dla firmy Google tyle, ile wystarczyło do przeskoczenia reklamy domeny w rankingu za nim.
Celem kampanii tekstowej w wyszukiwarce może być zarówno pozyskiwanie dużego ruchu na stronę w ramach ustalonego budżetu reklamowego (miesięcznych wydatków na kliknięcia w reklamy), jak i docieranie tylko do internautów potencjalnie zainteresowanych ofertą na stronie, czyli potencjalnych klientów. Przy tej drugiej opcji skupimy się na realizacji wybranych celów reklamowych (konwersji). Do ich mierzenia potrzebne będzie jednak rejestrowanie zachowania użytkowników na Twojej stronie w Google Analytics, którego konfigurację możesz zakupić tutaj:
Jeśli zdecydujesz się na wybór kampanii tekstowej w wyszukiwarce, otrzymasz 50% zniżki na wdrożenie Google Analytics 4!
Na podstawie informacji zawartych w ofercie na Twojej stronie, dokonamy podziału kampanii na kilkanaście lub więcej (maksymalnie 30) grup reklam, zawierających wybrane przez nas słowa kluczowe. Czy jest usługa, na której szczególnie Ci zależy? Daj nam znać, dopasujemy się do Twoich potrzeb.
Wolisz jednak promować tylko jedną usługę będącą w Twojej ofercie? Twoi klienci to tylko firmy? Sprawdź nasz pakiet dla mniejszych kampanii:
Mamy doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych kampanii reklamowych. Daj nam znać o swoich specjalnych potrzebach. Dla każdego języka utworzymy oddzielną kampanię reklamową z przetłumaczonymi tekstami reklamowymi. W związku z tym, każdy język obcy wymaga zakupienia oddzielnego pakietu.
W zakres obsługi tego pakietu wchodzi:
- utworzenie i skonfigurowanie konta Google Ads,
- skonfigurowanie połączenia konta Google Ads z kontem Google Analytics,
- utworzenie i skonfigurowanie kampanii tekstowej w wyszukiwarce
- dokonanie podziału kampanii na wybrane przez Wykonawcę grupy reklam,
- optymalizacja strategii ustalania stawek oraz metod kierowania reklam w trakcie trwania kampanii reklamowej zgodnie z celem reklamowym Klienta,
- analiza grup reklam, reklam, słów kluczowych oraz wyszukiwanych haseł pod względem skuteczności,
- wykluczanie niepasujących wyszukiwanych haseł oraz słów kluczowych nie generujących odpowiednich wyników,
- przygotowanie raportu z wynikami kampanii w danym okresie rozliczeniowym.
Po zakupieniu naszego pakietu, skontaktujemy się z Tobą i prześlemy naszą umowę do podpisu. W razie pytań przed zakupem, zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami! Okres rozliczeniowy będzie trwał od momentu podpisania umowy do tego samego dnia kalendarzowego następnego miesiąca. Po tym okresie wyślemy Ci szczegółowy raport z wynikami z panelu konta Google Ads poprzez Looker Studio. Sprawdzisz tam wyniki związane z pozyskiwaniem ruchu, kosztami a nawet dostępnymi wyszukiwanymi hasłami, na jakie wyświetlały się Twoje reklamy. Raport będzie w pełni interaktywny, dzięki czemu z łatwością przeanalizujesz wyniki z każdego dnia osobno. Niczego nie zatajamy!
Podana w pakiecie cena dotyczy samej obsługi kampanii, bez budżetu reklamowego na podstawie umowy z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. W celu rozliczania się z firmą Google z wydatków na reklamy, konieczne będzie połączenie naszego konta Google Ads z Twoim profilem w Centrum Płatności Google. Szczegóły na ten temat znajdziesz na naszym blogu.
Przed dokonaniem zakupu zalecamy sprawdzenie, czy tematyka Twojej strony spełnia wymagania firmy Google dotyczące zasad reklamowych. Nie możemy wziąć odpowiedzialności za odrzucenie reklam lub zawieszenie konta spowodowanych przez naruszenie tych zasad.
Posiadamy tytuł certyfikowanego Partnera Google, co oznacza, że spełniamy wszystkie wymogi Google dotyczące wydajności, wydatków i wiedzy:
- nasi eksperci w obszarze SEM skutecznie zdają testy Google Ads, o czym świadczą certyfikaty wydane przez Google,
- kampanie, które prowadzimy, osiągają poziom skuteczności wymagany przez Google,
- charakteryzujemy się ciągłym rozwojem i konsekwentnie utrzymujemy dobre wyniki, co przyciąga wielu stałych klientów.
Nowym użytkownikom Google Ads oferujemy promocyjny kupon o wartości 1200 zł na wydatki reklamowe. Jeśli wydatki reklamowe osiągną minimum 1200 zł w ciągu 60 dni, otrzymasz od Google dodatkowe 1200 zł. Warunkiem skorzystania z tej promocji jest współpraca dłuższa niż miesiąc.