Kampania Google Ads dla Sklepów internetowych | Pozycjonusz.pl

Kampania Google Ads dla Sklepów internetowych

Oceń
(4.8/5)
Reklamy produktowe
Reklamy tekstowe
Reklamy graficzne
Skuteczne targetowanie
Więcej zakupów w sklepie
1200 zł GRATIS na kliknięcia w reklamy!

Opis

Reklama produktowa w Wyszukiwarce, zakładce Zakupy i zakładce Grafika z roku na rok zdobywa co raz większe udziały w sprzedaży produktów. W USA w roku 2020 aż 80% zakupów dokonywanych w sieci pochodziło z wyników Shopping w Wyszukiwarce, zakładek Zakupy i Grafika. Trendy z USA znajdują również odzwierciedlenie w krajach Europejskich.

blank

 

Możemy promować dowolne kategorie i produkty znajdujące się w ofercie sklepu. W celu skonfigurowania kampanii produktowej, konieczne będzie zainstalowanie odpowiedniego modułu Google Shopping w panelu administracyjnym sklepu i utworzenie specjalnego pliku XML z danymi o produktach. Informacje te są następnie przesyłane do konta Google Merchant Center poprzez link do sklepu, a następnie wysyłane na konto Google Ads.

Dobrym uzupełnieniem działań promocyjnych sklepu jest Remarketing. Jest to forma reklam graficznych wyświetlanych w milionach witryn osobom, które odwiedziły już wcześniej stronę sklepu internetowego. Reklamy remarketingowe kierowane są do odbiorców zebranych przez specjalne listy tworzone na koncie Google Analytics. Istnieje możliwość dopasowania kierowania reklam według ich wcześniejszego zachowania na stronie, np. poprzez wyświetlanie reklam tylko osobom, które nie przeszły w pełni procesu zakupowego (tzw. porzucony koszyk).

blank

 

W przypadku jednoczesnego prowadzenia kampanii produktowej i remarketingowej, istnieje możliwość wyświetlania reklam remarketingowych w formie miniaturowych zdjęć produktów ze sklepu (Remarketing produktowy). Po zainstalowaniu specjalnej wtyczki można wyświetlać w tych miniaturkach dokładnie takie przedmioty, jakie oglądał konkretny internauta (Remarketing dynamiczny). Znacznie wpływa to na chęć powrotu do sklepu i sfinalizowania zakupu.

Dobrym uzupełnieniem promocji sklepu internetowego w Internecie są również reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google. Dzięki reklamom dynamicznym system Google Ads promuje wszystkie lub wybrane kategorie ze sklepu samodzielnie dopasowując treść reklamy do haseł wyszukiwanych przez użytkowników.

Ta forma reklamy jest przydatna również podczas promocji marki firmy. Warto reklamować się na hasła związane z nazwą sklepu żeby konkurencja nie podebrała nam potencjalnych klientów którzy chcieli nas odwiedzić.

 

Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Google ➞ Sprawdź!

 

blank

 

Oznacza to, że spełniliśmy wszystkie kryteria wymagane przez Google do uznania nas za Partnera:

  • nasi specjaliści SEM zaliczyli cykliczne egzaminy Google Ads, co mogą poświadczyć certyfikatami wydanymi przez firmę Google
  • kampanie prowadzone przez naszych specjalistów osiągają wymagany przez Google pułap skuteczności
  • wykazaliśmy się konsekwentnym rozwojem i stałym utrzymywaniem satysfakcjonujących wyników, przez co mamy wielu zadowolonych, stałych klientów.

 

Dzięki temu, że jesteśmy oficjalnym Partnerem Google, możemy również zaoferować naszym Klientom kupon promocyjny!  Nawiązując z nami współpracę możesz otrzymać dodatkowe środki na wydatki reklamowe w wysokości 1200 zł. Jeżeli wydamy przynajmniej 1200 zł na działania reklamowe w ciągu 60 dni, otrzymasz od Google dodatkowe 1200 zł gratis.

 

Korzyści:

  • reklama produktowa przyciąga nowych klientów (do 10 000 produktów)
  • Remarketing przypomina o sklepie osobom niezdecydowanym
  • dynamiczna reklama tekstowa promuje markę i kategorie produktów (1 grupa reklam)
  • płacisz tylko za kliknięcia
  • wyświetlenia są darmowe
  • niski koszt kliknięcia
  • szerokie zasięgi
  • optymalizowane kampanie z miesiąca na miesiąc generują co raz większy zwrot z inwestycji. 900 zł wydane na kliknięcia potrafi wygenerować przychód ze sprzedaży na 9000 zł lub nawet więcej w przypadku niektórych branż.  (sprawdź na przykładach naszych klientów: https://www.pozycjonusz.pl/case-study-google-ads/ )
  • będziesz miał stały wgląd do tego jak działają kampanie – co miesiąc otrzymasz wygenerowany raport z Google Data Studio, w którym samodzielnie będziesz mógł sprawdzać historyczne wyniki, w tym szczegóły takie jak wyszukiwane hasła na jakie wyświetlały się reklamy.

 

Cena pakietu nie obejmuje budżetu reklamowego, czyli opłat za kliknięcia w reklamy pobieranych przez firmę Google. Wysokość budżetu reklamowego jest dowolna, ustalimy ją już po zakupie wybranego pakietu. Faktyczne wydatki na reklamy będą się jednak różnić od planowanych.

rozwiń

Najważniejsze cechy

Bez umowy
Dla sklepów
Elastyczność
Reklama do 10 tys. Produktów
Płatność za kliknięcia
Pełne raporty

Sprawdź, jak wygląda panel klienta

Efekty u naszych Klientów

Opinie o nas

Dodaj opinię

Z firmą Pozycjonusz współpracujemy nieprzerwanie od kilku lat. To prawdziwi specjaliści w swojej dziedzinie. Zawsze możemy liczyć na ich wsparcie i zaangażowanie, a także indywidualne podejście, co – nie ukrywamy – jest dla nas bardzo ważne. Współpraca z firmą Pozycjonusz jest w pełni przejrzysta. Co miesiąc otrzymujemy raporty, które jasno wskazują, jakie efekty przyniosły podjęte działania.

Marcin Ficek
montersi.pl

Kiedy szukaliśmy agencji zajmującej się pozycjonowaniem, naszą uwagę szybko przykuła firma Pozycjonusz. To, co nas zainteresowało, to przede wszystkim kompleksowe oraz analityczne podejście do tematu. Nie zawiedliśmy się. Efekty podejmowanych działań przerosły nasze oczekiwania. Mamy nadzieję, że dalsza współpraca będzie równie udana!

Maciej Basiński
maslove.pl

Polecam współpracę z Agencją Pozycjonusz. Bardzo dobry kontakt, profesjonalnie, szczegółowo przygotowana oferta na realizacje działań marketingowych skłoniły mnie do podpisania umowy z tą firmą. Podjętej decyzji nie żałuje. Od samego początku naszej współpracy widać efekty ich pracy. Zawsze można liczyć na stały kontakt i pełnie wparcie.

Robert Taraszkiewicz
ebmia.pl

MultiPakietów wykupiłem kilka, potrzebowałem linków dla swojego sklepu, ponieważ jest to czasochłonne. Nie wiem jak mocny miały wpływ, ponieważ dużo działałem na sklepie z treściami we własnym zakresie, ale pozycje są dużo lepsze. Mogę polecić.

Radek

Mam mały sklep, 10 produktów, kampania Google Ads na 10 grup reklam w zupełności mi wystarcza. Pierwszy miesiąc był nerwowy, ponieważ było zaledwie kilka konwersji, ale kolejne dni, zbieranie danych i ich optymalizacja przez Pozycjonusza, kompletnie zmieniło tą sytuację.

Karol

Kampanię Google Ads prowadzimy dopiero 3 miesiąc, ale widać wzrost telefonów do naszej firmy (usługi lokalne). Jedyny minus, to dość duże stawki, ale konkurencja jest akurat spora.

Katarzyna B.

Artykuł sponsorowany dostarczony przez agencję, nie pisany jak typowy “precel”. Było parę uwag, które zostały później uwzględnione w korekcie, polecam.

Daria

Polecam, kampania prowadzona rzetelnie, raporty czytelne. Dokupiony remarketing, uzupełnia te działania w zupełności.

Ania

Pakiet TrustRank50 kupowałem już wiele razy dla swoich klientów. Jedyny mankament, to długa indeksacja niektórych wpisów.

Adam
Biti Media

Po optymalizacji serwisu i podlinkowaniu go pakietem TrustRank, część naszych fraz, które do tej pory stały jak zaczarowane, ruszyły do góry.

Krzysiek
Sklepikowo

Pakiet Firmowy dla każdego naszego klienta, który chce się pozycjonować lokalnie. Możemy go z czystym sumieniem polecić.

Adrian
Sudo Media

Pakiet Firmowy kupujemy naprzemiennie z pakietem TrustRank, ponieważ mają najlepszą indeksację.

Piotr
Kukoz Agency

Inni oglądali również

2200 zł
netto
Ostatni zakup 13.09.2023
Kup teraz
Sprzedanych 1608

Jeżeli interesuje Cię ten pakiet, ale w większej liczbie i lepszej cenie, napisz do nas! Współpracujemy z kilkudziesięcioma agencjami SEO/SEM/marketingowymi, freelancerami i innymi firmami, które oferują usługi SEO/SEM, a my realizujemy im nasze pakiety na zasadzie white label. Jedna z agencji SEO w tym roku przekroczyła w naszym panelu 800 zamówień dla swoich klientów! Przeczytaj więcej o naszym Outsourcingu.

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Osób właśnie oglądających tę ofertę: 1