Reklama produktowa Microsoft Ads w wyszukiwarce Bing, AOL, Yahoo! oraz DuckDuckGo, w zakładce Zakupy oraz w sieci partnerskiej Microsoft z roku na rok zdobywa coraz większe udziały wśród kanałów sprzedażowych sklepów internetowych. Zawiera zdjęcia produktów dostępnych w sklepie wraz z ich aktualną ceną. Te cechy sprawiają, że jest najlepszym rozwiązaniem dla sklepów internetowych, których celem są duże przychody.
Kampania produktowa Microsoft Ads daje możliwość docierania do internautów w momencie, w którym faktycznie szukają produktów będących w ofercie promowanego sklepu.
Reklamy produktowe składają się z nazwy produktu, zdjęcia oraz ceny. W przeciwieństwie do reklamy tekstowej, reklamy produktowe nie używają słów kluczowych do kierowania reklam – wyświetlają się na zapytania związane z informacjami zawartymi w witrynie.
Gdy internauta wpisuje swoje hasło w wyszukiwarkę, system Microsoft Ads tworzy aukcję dla firm, które dodały pasujące strony z produktami na swoich kontach reklamowych. W tym momencie reklamy tych reklamodawców konkurują ze sobą o miejsce w klasyfikacji. Gdy internauta kliknie w reklamę, wygrany reklamodawca płaci firmie Microsoft tyle, ile wystarczyło do przeskoczenia reklamy reklamodawcy w rankingu za nim.

Możemy promować dowolne kategorie i produkty znajdujące się w ofercie Twojego sklepu. W celu skonfigurowania kampanii produktowej, konieczne będzie zainstalowanie modułu Google Shopping w panelu administracyjnym sklepu i utworzenie specjalnego pliku XML z danymi o produktach. Następnie będziemy przesyłali informacje o produktach do utworzonego przez nas konta Google Merchant Center poprzez wygenerowany link do tego modułu.
Celem kampanii produktowej Microsoft Ads może być zarówno pozyskiwanie dużego ruchu na stronę w ramach ustalonego budżetu reklamowego (miesięcznych wydatków na kliknięcia w reklamy), jak i zwrot z nakładów ponoszonych na działania reklamowe (ROAS). Przy tej ostatniej opcji weźmiemy pod uwagę wartość przychodów z zakupów generowanych przez osoby klikające w reklamy. Do ich rejestrowania niezbędne będzie zainstalowanie modułu Analytics e-commerce, przesyłającego dane o zakupach pomiędzy panelem administracyjnym Twojego sklepu a platformą Google Analytics.
Jeśli zdecydujesz się na wybór kampanii produktowej Microsoft Ads, otrzymasz 50% zniżki na wdrożenie przez nas Google Analytics na swojej stronie!
Mamy doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych kampanii reklamowych, wyświetlających reklamy mieszkańcom krajów innych niż Polska oraz zawierających treści w językach obcych. Daj nam znać o swoich specjalnych potrzebach. Dla każdego kraju sprzedaży utworzymy oddzielną kampanię reklamową. W związku z tym, każdy kraj docelowy wymaga zakupienia oddzielnego pakietu.
W zakres obsługi tego pakietu wchodzi:
- utworzenie i skonfigurowanie konta Microsoft Advertising,
- utworzenie i skonfigurowanie konta Google Merchant Center,
- dodanie na koncie Google Merchant Center adresu URL do pliku produktowego wygenerowanego w panelu administracyjnym Twojego sklepu internetowego,
- utworzenie i skonfigurowanie kampanii produktowej na koncie Microsoft Advertising,
- dokonanie podziału kampanii na wybrane przez nas grupy reklam,
- optymalizacja strategii ustalania stawek oraz metod kierowania reklam w trakcie trwania kampanii reklamowej, zgodnie z Twoim celem reklamowym,
- analiza grup produktów, produktów oraz wyszukiwanych haseł pod względem skuteczności,
- wykluczanie niepasujących wyszukiwanych haseł, produktów i grup produktów, niegenerujących odpowiednich wyników,
- przygotowanie raportu z wynikami kampanii w danym okresie rozliczeniowym.
Po zakupieniu naszego pakietu, skontaktujemy się z Tobą i prześlemy naszą umowę do podpisu. W razie pytań przed zakupem, zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami!
Okres rozliczeniowy będzie trwał od momentu podpisania umowy do tego samego dnia kalendarzowego następnego miesiąca. Po tym okresie wyślemy Ci szczegółowy raport z wynikami z panelu konta Microsoft Ads poprzez Looker Studio lub inne narzędzie raportowe. Sprawdzisz tam wyniki związane z pozyskiwaniem ruchu, kosztami, a nawet dostępnymi wyszukiwanymi hasłami, na jakie wyświetlały się Twoje reklamy. Raport będzie w pełni interaktywny, dzięki czemu z łatwością przeanalizujesz wyniki z każdego dnia osobno. Niczego nie zatajamy!
Podana w pakiecie cena dotyczy samej obsługi kampanii, bez opłat za kliknięcia w reklamy, na podstawie umowy z 1‑miesięcznym okresem wypowiedzenia.
W celu rozliczania się z firmą Microsoft z wydatków na reklamy, konieczne będzie uzupełnienie danych związanych z ustawieniami płatności na koncie Microsoft Ads, w tym także dodanie karty płatniczej. Przed dokonaniem zakupu zalecamy sprawdzenie, czy tematyka Twojej strony spełnia wymagania firmy Microsoft dotyczące zasad reklamowych. Nie możemy wziąć odpowiedzialności za odrzucenie reklam lub zawieszenie konta spowodowanych przez naruszenie tych zasad.
