Reklama tekstowa w wyszukiwarce to jeden ze sposobów promowania oferty sklepu internetowego. Wyświetla się w wynikach wyszukiwarek w Bing, AOL, DuckDuckGo oraz Yahoo! oraz w innych wyszukiwarkach i serwisach partnerskich sieci Microsoft, takich jak np. MSN czy Outlook.com. Daje możliwość docierania do internautów w momencie, w którym faktycznie szukają produktów znajdujących się w Twoim asortymencie.
Dynamiczna reklama w wyszukiwarce, w przeciwieństwie do reklam kierowanych na słowa kluczowe, samodzielnie dopasuje hasła szukane przez internautów do treści znajdujących się na podstronach w Twoim sklepie internetowym. Reklamy zostaną utworzone automatycznie, zgodnie z tytułami Twoich podstron. Jest to więc świetna opcja dla sklepów internetowych, mających bardzo duży asortyment.
Gdy internauta wpisuje swoje hasło w wyszukiwarkę, system Microsoft Ads tworzy aukcję dla firm, które dodały odpowiednie słowa kluczowe lub strony docelowe na swoich kontach reklamowych. W tym momencie reklamy tych reklamodawców konkurują ze sobą o miejsce w klasyfikacji. Gdy internauta kliknie w reklamę, wygrany reklamodawca płaci firmie Microsoft tyle, ile wystarczyło do przeskoczenia reklamy reklamodawcy w rankingu za nim.
Celem kampanii dynamicznej Microsoft Ads w wyszukiwarce może być zarówno pozyskiwanie dużego ruchu na stronie w ramach ustalonego budżetu reklamowego (miesięcznych wydatków na kliknięcia w reklamy), docieranie tylko do internautów potencjalnie zainteresowanych ofertą na stronie, jak i zwrot z nakładów ponoszonych na działania reklamowe (ROAS). Przy tej ostatniej opcji weźmiemy pod uwagę wartość przychodów generowanych przez osoby klikające w reklamy. Do ich rejestrowania konieczne będzie zainstalowanie modułu Analytics e-commerce, przesyłającego dane o zakupach pomiędzy panelem administracyjnym Twojego sklepu a platformą Google Analytics.
Jeśli zdecydujesz się na wybór dynamicznej kampanii Microsoft Ads, otrzymasz 50% zniżki na wdrożenie przez nas Google Analytics na swojej stronie!
Jeśli Twój sklep ma w ofercie tylko kilka podobnych do siebie produktów, lepszą opcją może okazać się precyzyjne kierowanie reklam za pomocą słów kluczowych. Wówczas sprawdź kampanię tekstową Microsoft Ads:
Mamy doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych kampanii reklamowych, wyświetlających reklamy mieszkańcom krajów innych niż Polska oraz zawierających treści w językach obcych.. Daj nam znać o swoich specjalnych potrzebach. Dla każdego języka utworzymy oddzielną kampanię reklamową z przetłumaczonymi tekstami reklamowymi. W związku z tym, każdy język obcy wymaga zakupienia oddzielnego pakietu.
W zakres obsługi tego pakietu wchodzi:
- utworzenie i skonfigurowanie konta Microsoft Advertising,
- utworzenie i skonfigurowanie kampanii tekstowej,
- dokonanie podziału kampanii na wybrane przez nas grupy reklam,
- optymalizacja strategii ustalania stawek oraz metod kierowania reklam w trakcie trwania kampanii reklamowej zgodnie z Twoim celem reklamowym,
- analiza grup reklam, reklam, stron docelowych oraz wyszukiwanych haseł pod względem skuteczności,
- wykluczanie niepasujących wyszukiwanych haseł oraz stron docelowych niegenerujących odpowiednich wyników,
- przygotowanie raportu z wynikami kampanii w danym okresie rozliczeniowym.
Po zakupieniu naszego pakietu, skontaktujemy się z Tobą i prześlemy naszą umowę do podpisu. W razie pytań przed zakupem, zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami!
Okres rozliczeniowy będzie trwał od momentu podpisania umowy do tego samego dnia kalendarzowego następnego miesiąca. Po tym okresie wyślemy Ci szczegółowy raport z wynikami z panelu konta Microsoft Ads poprzez Looker Studio. Sprawdzisz tam wyniki związane z pozyskiwaniem ruchu, kosztami a nawet dostępnymi wyszukiwanymi hasłami, na jakie wyświetlały się Twoje reklamy. Raport będzie w pełni interaktywny, dzięki czemu z łatwością przeanalizujesz wyniki z każdego dnia osobno. Niczego nie zatajamy!
Podana w pakiecie cena dotyczy samej obsługi kampanii, bez opłat za kliknięcia w reklamy, na podstawie umowy z 1‑miesięcznym okresem wypowiedzenia.
W celu rozliczania się z firmą Microsoft z wydatków na reklamy, konieczne będzie uzupełnienie danych związanych z ustawieniami płatności na koncie Microsoft Ads, w tym także dodanie karty płatniczej. Przed dokonaniem zakupu zalecamy sprawdzenie, czy tematyka Twojej strony spełnia wymagania firmy Microsoft dotyczące zasad reklamowych. Nie możemy wziąć odpowiedzialności za odrzucenie reklam lub zawieszenie konta spowodowanych przez naruszenie tych zasad.
