Reklama tekstowa w wyszukiwarce to obecnie jeden z najpopularniejszych oraz najefektywniejszych sposobów promowania oferty zawartej na stronie internetowej. Wyświetla się w wynikach wyszukiwarek w Bing, AOL, DuckDuckGo oraz Yahoo! oraz w innych wyszukiwarkach i serwisach partnerskich sieci Microsoft, takich jak np. MSN czy Outlook.com.
Kampania reklamowa w wyszukiwarce daje możliwość dotarcia do internautów w momencie, w którym faktycznie szukają usług Twojej firmy. Składa się ona z wielu grup reklam, grupujących podobne do siebie słowa kluczowe. To właśnie te słowa powodują wyświetlanie reklam na hasła wpisywane przez użytkowników. Reklamy tekstowe składają się z nagłówków, opisów reklamy, adresów URL oraz dodatkowych rozszerzeń, takich jak numer telefonu, linki do podstron czy informacje o lokalizacji.
Gdy internauta wpisuje swoje hasło w wyszukiwarce, system Microsoft Ads uruchamia aukcję dla firm, które dodały odpowiednie słowa kluczowe na swoich kontach reklamowych. W tym momencie reklamy tych reklamodawców konkurują ze sobą o miejsce w klasyfikacji. Gdy internauta kliknie w reklamę, wygrany reklamodawca płaci firmie Microsoft tyle, ile wystarczyło do przeskoczenia reklamy domeny znajdującej się za nim w rankingu.

Celem kampanii tekstowej w wyszukiwarce może być zarówno pozyskiwanie dużego ruchu na stronę w ramach ustalonego budżetu reklamowego (miesięcznych wydatków na kliknięcia w reklamy), jak i docieranie tylko do internautów potencjalnie zainteresowanych ofertą na stronie, czyli potencjalnych klientów. Przy tej drugiej opcji skupimy się na realizacji wybranych celów reklamowych (konwersji). Do ich mierzenia potrzebne będzie jednak rejestrowanie zachowania użytkowników na Twojej stronie w Google Analytics, którego konfigurację możesz zakupić tutaj:
Jeśli zdecydujesz się na wybór kampanii tekstowej w wyszukiwarce, otrzymasz 50% zniżki na wdrożenie Google Analytics 4!
Na podstawie informacji zawartych w ofercie na Twojej stronie, dokonamy podziału kampanii na kilkanaście lub więcej (maksymalnie 30) grup reklam, zawierających wybrane przez nas słowa kluczowe. Czy jest usługa, na której szczególnie Ci zależy? Daj nam znać, dopasujemy się do Twoich potrzeb.
Mamy doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych kampanii reklamowych, wyświetlających reklamy mieszkańcom krajów innych niż Polska oraz zawierających treści w językach obcych. Dla każdego języka utworzymy oddzielną kampanię reklamową z przetłumaczonymi tekstami reklamowymi. W związku z tym, każdy język obcy wymaga zakupienia oddzielnego pakietu.
W zakres obsługi tego pakietu wchodzi:
- utworzenie i skonfigurowanie konta Microsoft Advertising,
- utworzenie i skonfigurowanie kampanii tekstowej,
- dokonanie podziału kampanii na wybrane przez nas grupy reklam,
- dokonanie podziału grup reklam na wybrane przez nas słowa kluczowe
- optymalizacja strategii ustalania stawek oraz metod kierowania reklam w trakcie trwania kampanii reklamowej zgodnie z Twoim celem reklamowym,
- analiza grup reklam, reklam, słów kluczowych oraz wyszukiwanych haseł pod względem skuteczności,
- wykluczanie niepasujących wyszukiwanych haseł oraz stron docelowych niegenerujących odpowiednich wyników,
- przygotowanie raportu z wynikami kampanii w danym okresie rozliczeniowym.
Po zakupieniu naszego pakietu, skontaktujemy się z Tobą i prześlemy naszą umowę do podpisu. W razie pytań przed zakupem, zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami!
Okres rozliczeniowy będzie trwał od momentu podpisania umowy do tego samego dnia kalendarzowego następnego miesiąca. Po tym okresie wyślemy Ci szczegółowy raport z wynikami z panelu konta Google Ads poprzez Looker Studio. Sprawdzisz tam wyniki związane z pozyskiwaniem ruchu, kosztami a nawet dostępnymi wyszukiwanymi hasłami, na jakie wyświetlały się Twoje reklamy. Raport będzie w pełni interaktywny, dzięki czemu z łatwością przeanalizujesz wyniki z każdego dnia osobno. Niczego nie zatajamy!
Podana w pakiecie cena dotyczy samej obsługi kampanii, bez opłat za kliknięcia w reklamy, na podstawie umowy z 1‑miesięcznym okresem wypowiedzenia.
W celu rozliczania się z firmą Microsoft z wydatków na reklamy, konieczne będzie uzupełnienie danych związanych z ustawieniami płatności na koncie Microsoft Ads, w tym także dodanie karty płatniczej. Przed dokonaniem zakupu zalecamy sprawdzenie, czy tematyka Twojej strony spełnia wymagania firmy Microsoft dotyczące zasad reklamowych. Nie możemy wziąć odpowiedzialności za odrzucenie reklam lub zawieszenie konta spowodowanych przez naruszenie tych zasad.
