Edytor Google Ads w wersji 1.3 już dostępny
Kilka dni temu Google zaktualizowało Edytor Google Ads w wersji 1.3. Ta wersja dodaje wiele dodatków i ulepszeń, w tym obsługę wspólnych budżetów czy wynik optymalizacji.
Sprawdź, jakie aktualizacje i nowe funkcje wprowadzono w wersji 1.3 w Edytorze Google Ads. Oto pełna lista dodatków oraz zmian w wersji 1.3 z 18 marca 2020 r.:
- Gdy wybierzesz wiele kampanii lub kont, Edytor Google Ads wyświetli ich łączny wynik w panelu edycji obok identyfikatora klienta. Możesz wybierać poszczególne kampanie, by sprawdzać ich indywidualny wynik optymalizacji.
- Od teraz Edytor ukryje sekcje, które nie mają zastosowania do elementów wybranych w panelu edycji.
- Panel edycji otwiera się teraz w nowym oknie, dzięki czemu widocznych jest w nim więcej kolumn jednocześnie.
- Nowa aktualizacja wprowadziła opcję dodawania kont, kampanii i grup reklam do widoku drzewa. Umożliwia to dodanie niestandardowych zestawów.
- Klikając w ikony w sekcji podsumowania w panelu błędów wyświetlisz teraz pierwszy błąd, ostrzeżenie lub zestaw informacji.
- Wraz z aktualizacją wycofano obsługę starszych uniwersalnych kampanii promujących aplikacje. W widoku „Kampanie” nie można już usuwać pól z tekstem reklamy, obrazami czy filmami.
- Została wprowadzona aktualizacja reklam karuzelowych Discovery – Edytor Google Ads w pełni obsługuje teraz reklamy karuzelowe Discovery.
- Edytor Google Ads w pełni obsługuje teraz budżety wspólne, co pozwala na tworzenie, edytowanie i usuwanie budżetów wspólnych oraz przenoszenie między nimi kampanii.
- W bumperach reklamowych i reklamach wideo niemożliwych do pominięcia znajdziesz teraz pola nagłówka i wezwania do działania.
- Edytor Google Ads obsługuje teraz pola HTML5 w reklamach promujących instalacje aplikacji. Oznacza to, że przesyłanie plików HTML5 jest w tej chwili efektywniejsze i dużo prostsze.
- Nowe kampanie w sieci reklamowej i kampanie inteligentne w sieci reklamowej będą mieć domyślnie wybraną strategię ustalania stawek Docelowy CPA z ustawieniem „Płatności za konwersje”. Później możesz zmienić tę opcję.