Edytor Google Ads w wersji 1.3 już dostępny - Pozycjonusz
X
STARTUJEMY Z BLACK WEEK ZA
Emilia Paśnicka
14/04/20

Edytor Google Ads w wersji 1.3 już dostępny

blank

Kilka dni temu Google zaktualizowało Edytor Google Ads w wersji 1.3. Ta wersja dodaje wiele dodatków i ulepszeń, w tym obsługę wspólnych budżetów czy wynik optymalizacji.
Sprawdź, jakie aktualizacje i nowe funkcje wprowadzono w wersji 1.3 w Edytorze Google Ads. Oto pełna lista dodatków oraz zmian w wersji 1.3 z 18 marca 2020 r.:

  1. Gdy wybierzesz wiele kampanii lub kont, Edytor Google Ads wyświetli ich łączny wynik w panelu edycji obok identyfikatora klienta. Możesz wybierać poszczególne kampanie, by sprawdzać ich indywidualny wynik optymalizacji.
  2. Od teraz Edytor ukryje sekcje, które nie mają zastosowania do elementów wybranych w panelu edycji.
  3. Panel edycji otwiera się teraz w nowym oknie, dzięki czemu widocznych jest w nim więcej kolumn jednocześnie.
  4. Nowa aktualizacja wprowadziła opcję dodawania kont, kampanii i grup reklam do widoku drzewa. Umożliwia to dodanie niestandardowych zestawów.
  5. Klikając w ikony w sekcji podsumowania w panelu błędów wyświetlisz teraz pierwszy błąd, ostrzeżenie lub zestaw informacji.
  6. Wraz z aktualizacją wycofano obsługę starszych uniwersalnych kampanii promujących aplikacje. W widoku „Kampanie” nie można już usuwać pól z tekstem reklamy, obrazami czy filmami.
  7. Została wprowadzona aktualizacja reklam karuzelowych Discovery – Edytor Google Ads w pełni obsługuje teraz reklamy karuzelowe Discovery.
  8. Edytor Google Ads w pełni obsługuje teraz budżety wspólne, co pozwala na tworzenie, edytowanie i usuwanie budżetów wspólnych oraz przenoszenie między nimi kampanii.
  9. W bumperach reklamowych i reklamach wideo niemożliwych do pominięcia znajdziesz teraz pola nagłówka i wezwania do działania.
  10. Edytor Google Ads obsługuje teraz pola HTML5 w reklamach promujących instalacje aplikacji. Oznacza to, że przesyłanie plików HTML5 jest w tej chwili efektywniejsze i dużo prostsze.
  11. Nowe kampanie w sieci reklamowej i kampanie inteligentne w sieci reklamowej będą mieć domyślnie wybraną strategię ustalania stawek Docelowy CPA z ustawieniem „Płatności za konwersje”. Później możesz zmienić tę opcję.
Oceń
(0/5)

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Projekt i realizacja WiWi