Blog

Nasz blog SEO to miejsce, gdzie publikujemy użyteczne informacje związane z pozycjonowaniem stron www. Znajdziecie tu także newsy o akcjach promocyjnych i zniżkach na pozycjonowanie stron internetowych. Nasze smaczki to nowości ze świata Google, marketing internetowy, porady SEO czy informacje na temat czynników rankingowych wpływających na pozycjonowanie. Nawet najbardziej zawiłe problemy związane z optymalizacją i pozycjonowaniem stron opisujemy przystępnym i prostym językiem. Dowiecie się, jak tworzyć teksty SEO, przyjazną strukturę witryny zgodną z UX oraz jak powinien wyglądać adres url. Znajdziecie odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania związane ze skutecznym SEO. Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem, stworzyliśmy encyklopedię SEO. Znajdziecie w niej kilkadziesiąt szczegółowo opisanych terminów SEO.

5

Dobór słów kluczowych przy pozycjonowaniu

keyword research

Poszukując informacji na temat produktu, usługi lub firmy, w pierwszej kolejności kierujemy się do wyszukiwarki internetowej. Słowa kluczowe są podstawą marketingu internetowego – to od nich zależy jakość i wartość wyników wyszukiwania oraz sukces naszej kampanii reklamowej czy pozycjonowania. Dzięki...

Czytaj więcej
2

Historia wyszukiwania, czyli co wie o nas Google

dane w historii wyszukiwania

Wyszukiwarka Google to nasza prawa ręka. Korzystamy z niej zarówno na komputerach, jak i smartfonach czy tabletach. Towarzyszy nam codziennie – w pracy, w szkole, w domu, w podróży – w każdej chwili naszego życia.  Jednak im więcej jej mówimy,...

Czytaj więcej
1

Najpopularniejsze wyszukiwarki na świecie

najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe

Wyszukiwarka internetowa kojarzy się z reguły wyłącznie z Google. Tymczasem jest ich o wiele więcej niż można by przypuszczać. Przygotowaliśmy zestawienie 10 najpopularniejszych na świecie wyszukiwarek.

Czytaj więcej
3

Jak UX może pozytywnie wpływać na SEO?

UX a SEO

UX czyli User Experience to coraz ważniejszy czynnik decydujący o tym czy strona może osiągnąć sukces w internecie. Nawet jeżeli nasza domena wyświetla się w czołowych wynikach wyszukiwania to nie oznacza to jeszcze, że zdobędziemy setki nowych klientów. Często można natknąć...

Czytaj więcej
0

Jak mapa witryny wpływa na pozycjonowanie stron?

mapa witryny

Poprawnie skonfigurowana mapa witryny to jeden z podstawowych elementów optymalizacji strony pod kątem SEO. Dzięki plikowi sitemap roboty indeksujące mogą znacznie łatwiej poruszać się po stronie, co ma przełożenie na czas i efektywność indeksacji nowych zasobów.

Czytaj więcej
0

Pisanie tekstów SEO – Poradnik. Jak tworzyć teksty pod SEO?

optymalizacja treści pod kątem SEO

Teksty SEO obecne na stronie wciąż pozostają jednym z najważniejszych czynników rankingowych. Nawet jeśli reguły, którymi rządzi się SEO, zmieniają się za sprawą kolejnych aktualizacji algorytmów Google. W swoich działaniach gigant z Moutain View stawia właścicielom stron coraz wyższe wymagania jeżeli chodzi...

Czytaj więcej
0

Pozycjonowanie lokalne a korzyści dla SEO strony firmowej

pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne daje szansę firmom na pozyskanie klientów znajdujących się w ich bezpośredniej okolicy. Ponadto pozwala ono również ograniczyć koszty potrzebne na promowanie swojego biznesu w sieci. Jak w takim razie prawidłowo opracować strategię lokalnego SEO? 

Czytaj więcej

Jakie tematy oferuje Blog SEO Pozycjonusz? To przydatny zbiór wiadomości dla każdego, kogo interesuje szeroko pojęte pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce internetowej Google oraz marketing internetowy. Poruszamy na przykład tematy ogólne, gdzie wyjaśniamy podstawy pewnych zjawisk mających wpływ na miejsce w SERP. Przykładowo: jak działa wyszukiwarka Google, jak funkcjonuje historia wyszukiwania, porównanie SEO a SEM, optymalizacja strony internetowej, prędkość ładowania strony i przebudowa pod kątem pozycjonowania, Google Search Console, on serp SEO (no click results), wyszukiwanie głosowe a pozycjonowanie stron internetowych, jak działa Googlebot, co to jest protokół https i certyfikat ssl, co to jest błąd 404, czym jest black hat seo, jak analizować konkurencję pod kątem SEO, czym jest AMP i jak powinien wyglądać adres url, podstawy link buildingu, jak wygląda naturalny profil linków, co to są linki do follow i no follow, jak funkcjonuje Mobile First Index,

Dużo miejsca poświęcamy także aspektom technicznym. Dobry warsztat i znajomość narzędzi Google to podstawa, dlatego każdy dobry blog SEO powinien to uwzględniać. Znajdziecie tu więc warsztatowe poradniki wyjaśniające techniczne SEO, narzędzie Google Search Console z instrukcją instalacji i wyjaśnieniem funkcji, omówienie Google Data Studio, omówienie narzędzi do słów kluczowych, wyjaśnienie działania crawl budget, poradnik JavaScript a SEO, narzędzie SEO do monitoringu pozycji Sitemeans, mapa witryny i jej znaczenie, optymalizację obrazków i grafik, jak pisać teksty SEO, poradnik optymalizacji strony pod mobile, jak poprawić pozycjonowanie stron internetowych przy użyciu UX (User Experience) i wiele więcej.

Marketing internetowy, reklama w wyszukiwarce i więcej

Szczerze sądzimy, że blog SEO nie powinien ograniczać się tylko do wpisów traktujących o linkach, technicznej optymalizacji i czynnikach rankingowych. Dlatego w tym miejscu znajdziecie też wpisy, które dotykają problematyki luźniej obejmującej pozycjonowanie stron internetowych, ale za to bardzo przydatnej w kontekście promowanie swojego biznesu w sieci. Wspierają nas w tym nasze copywriterki ze slowodaje.pl. Szczególnie warto zapoznać się z artykułami przybliżającymi Google Ads (Adwords), marketing internetowy, prowadzenie fanpage’a na Facebooku, tworzenie stron www, optymalizację strony internetowej, wyjaśniające jak działa content marketing, poradnik jak założyć konto w Facebook Business Manager, omawiające znaczenie narzędzia Google Moja Firma itd.

Jak wiecie w branży SEO operuje się często angielskimi terminami. Również marketing internetowy jest ich pełen. Niektóre z wyrażeń nie posiadają polskim odpowiedników, a niektóre mogą być niezrozumiałe. Dlatego nasz blog SEO wzbogaciliśmy o polsko angielski słownik SEO, w którym wyjaśniamy kilkaset terminów, które najczęściej pojawiają się w kontekście pozycjonowania stron. Dzięki temu możecie zrozumieć więcej przeglądając zagraniczne top blogi SEO oraz wiadomości publikowane przez samych pracowników Google.

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Nie wiesz jakie usługi wybrać?

Zadzwoń

535 901 662

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta