Co to jest reklama displayowa? Definicja | Pozycjonusz.pl
Pozycjonusz.pl
28/03/23
← Wróć do słownika

Reklama displayowa

Reklama displayowa jest to format reklamy graficznej, wyświetlającej się na stronach internetowych. Po kliknięciu w nią, użytkownik zostanie przekierowany na reklamowaną witrynę. Reklama displayowa potrafi generować naprawdę olbrzymie zasięgi. Właśnie dlatego właściciele stron i sklepów internetowych chętnie wykorzystują ją do promowania swoich marek w sieci. Może przybierać rozmaite formy, takie jak:

  • Banery reklamowe (pojawiające się na górze strony internetowej)
  • Reklamy natywne (dopasowujące się do stylu i treści strony internetowej)
  • Elastyczne reklamy displayowe (dopasowujące się pod względem formatu do określonych grup odbiorców)
  • Reklamy Discovery (najczęściej spotykane w wynikach wyszukiwania YouTube czy w sekcji Watch na Facebooku)
  • Klasyczne reklamy graficzne (przybierające formę poziomą, pionową lub kwadratu)
  • Reklamy w mediach społecznościowych (stanowiące połączenie tekstu, obrazu i CTA)
  • Reklamy wideo (pojawiające się w serwisach, takich jak YouTube, Instagram czy Facebook)
  • Rich Media (reklamy displayowe z elementami interaktywnymi)
  • Reklamy pełnoekranowe (wyświetlane są zanim użytkownik zostanie przekierowany na żądaną stronę)
Oceń
(5/5)

Udostępnij:

Zobacz również:

Kontakt dla klientów
Paulina Najda
Key Account Manager
Formularz kontaktowy