Blog

Nasz blog SEO to miejsce, gdzie publikujemy użyteczne informacje związane z pozycjonowaniem stron www. Znajdziecie tu także newsy o akcjach promocyjnych i zniżkach na pozycjonowanie stron internetowych. Nasze smaczki to nowości ze świata Google, marketing internetowy, porady SEO czy informacje na temat czynników rankingowych wpływających na pozycjonowanie. Nawet najbardziej zawiłe problemy związane z optymalizacją i pozycjonowaniem stron opisujemy przystępnym i prostym językiem. Dowiecie się, jak tworzyć teksty SEO, przyjazną strukturę witryny zgodną z UX oraz jak powinien wyglądać adres url. Znajdziecie odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania związane ze skutecznym SEO. Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem, stworzyliśmy encyklopedię SEO. Znajdziecie w niej kilkadziesiąt szczegółowo opisanych terminów SEO.

4

Co to jest Google?

jak działa google

Dziś trudno wyobrazić sobie życie bez Google. Gigant z Mountain View praktycznie zmonopolizował rynek wyszukiwarek na świecie. Każdego dnia przeciętny użytkownik internetu korzysta z tej najpopularniejszej wyszukiwarki dziesiątki razy, żeby znaleźć potrzebne potrzebne informacje.

Czytaj więcej
2

Błąd 404 obniża pozycję strony. Oto dlaczego

błąd 404

Spece od Google przekonują, że wyskakujący błąd 404 nie ma wpływu na pozycję strony, ale nie dajcie się zwieść. Boty z Doliny Krzemowej obniżają pośrednio ranking za powtarzający się kod błędu HTTP. Efekt? Niecierpliwy użytkownik szybko opuści taką stronę i...

Czytaj więcej
3

Narzędzie SEO do monitoringu pozycji “Sitemeans”

narzędzie SEO

Jedną z kluczowych kwestii w procesie pozycjonowania jest śledzenie na bieżąco wszelkich wahań we frazach, które mają zapewnić danej stronie ruch organiczny. Dzięki temu można modyfikować strategię działań SEO na podstawie aktualnych danych. Dlatego też przygotowaliśmy narzędzie SEO do monitoringu...

Czytaj więcej
3

Co to jest AMP?

accelerated mobile pages

AMP (Accelerated Mobile Pages) to inaczej przyspieszone strony internetowe. Projekt ten został wprowadzona przez Google pod koniec 2016 roku z myślą o osobach posiadających statyczne strony internetowe. Technologia ta służy przyspieszeniu działania witryn na urządzeniach mobilnych. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu...

Czytaj więcej
4

Optymalizacja obrazów pod kątem SEO

optymalizacja obrazów w SEO

Optymalizacja obrazów na stronie to jeden z najbardziej istotnych elementów związanych z pozycjonowaniem. Odpowiednio dobrane i wykonane pliki graficzne są w stanie przyciągnąć nowych użytkowników i zwiększyć widoczność całej strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Wciąż jednak wielu właścicieli firm działających...

Czytaj więcej
2

Co to jest adres URL strony i jak powinien wyglądać?

adres url

Adres URL (z ang. Uniform Resource Locator), bardziej znany jako „adres internetowy”, określa lokalizację zasobu (np. strony internetowej) w Internecie. Adres URL określa również sposób pobierania tego zasobu, zwanego „protokołem”, jak np. HTTP, HTTPS, FTP itp.

Czytaj więcej
1

Wizytówka Google Moja Firma, czyli jak zaistnieć w Internecie

wizytówka google moja firma

Wizytówka Google Moja Firma to sprawdzona recepta na zaistnienie w internecie. Jeśli prowadzisz biznes i chcesz, żeby klienci mogli go znaleźć w sieci dodaj swoją lokalizację w Mapach Google. Przekazuj swoim klientom wszelkie niezbędne informacje: adres, godziny otwarcia, numer telefonu i...

Czytaj więcej

Jakie tematy oferuje Blog SEO Pozycjonusz? To przydatny zbiór wiadomości dla każdego, kogo interesuje szeroko pojęte pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce internetowej Google oraz marketing internetowy. Poruszamy na przykład tematy ogólne, gdzie wyjaśniamy podstawy pewnych zjawisk mających wpływ na miejsce w SERP. Przykładowo: jak działa wyszukiwarka Google, jak funkcjonuje historia wyszukiwania, porównanie SEO a SEM, optymalizacja strony internetowej, prędkość ładowania strony i przebudowa pod kątem pozycjonowania, Google Search Console, on serp SEO (no click results), wyszukiwanie głosowe a pozycjonowanie stron internetowych, jak działa Googlebot, co to jest protokół https i certyfikat ssl, co to jest błąd 404, czym jest black hat seo, jak analizować konkurencję pod kątem SEO, czym jest AMP i jak powinien wyglądać adres url, podstawy link buildingu, jak wygląda naturalny profil linków, co to są linki do follow i no follow, jak funkcjonuje Mobile First Index,

Dużo miejsca poświęcamy także aspektom technicznym. Dobry warsztat i znajomość narzędzi Google to podstawa, dlatego każdy dobry blog SEO powinien to uwzględniać. Znajdziecie tu więc warsztatowe poradniki wyjaśniające techniczne SEO, narzędzie Google Search Console z instrukcją instalacji i wyjaśnieniem funkcji, omówienie Google Data Studio, omówienie narzędzi do słów kluczowych, wyjaśnienie działania crawl budget, poradnik JavaScript a SEO, narzędzie SEO do monitoringu pozycji Sitemeans, mapa witryny i jej znaczenie, optymalizację obrazków i grafik, jak pisać teksty SEO, poradnik optymalizacji strony pod mobile, jak poprawić pozycjonowanie stron internetowych przy użyciu UX (User Experience) i wiele więcej.

Marketing internetowy, reklama w wyszukiwarce i więcej

Szczerze sądzimy, że blog SEO nie powinien ograniczać się tylko do wpisów traktujących o linkach, technicznej optymalizacji i czynnikach rankingowych. Dlatego w tym miejscu znajdziecie też wpisy, które dotykają problematyki luźniej obejmującej pozycjonowanie stron internetowych, ale za to bardzo przydatnej w kontekście promowanie swojego biznesu w sieci. Wspierają nas w tym nasze copywriterki ze slowodaje.pl. Szczególnie warto zapoznać się z artykułami przybliżającymi Google Ads (Adwords), marketing internetowy, prowadzenie fanpage’a na Facebooku, tworzenie stron www, optymalizację strony internetowej, wyjaśniające jak działa content marketing, poradnik jak założyć konto w Facebook Business Manager, omawiające znaczenie narzędzia Google Moja Firma itd.

Jak wiecie w branży SEO operuje się często angielskimi terminami. Również marketing internetowy jest ich pełen. Niektóre z wyrażeń nie posiadają polskim odpowiedników, a niektóre mogą być niezrozumiałe. Dlatego nasz blog SEO wzbogaciliśmy o polsko angielski słownik SEO, w którym wyjaśniamy kilkaset terminów, które najczęściej pojawiają się w kontekście pozycjonowania stron. Dzięki temu możecie zrozumieć więcej przeglądając zagraniczne top blogi SEO oraz wiadomości publikowane przez samych pracowników Google.

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Nie wiesz jakie usługi wybrać?

Zadzwoń

535 901 662

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta