Praca Specjalista ds. SEM Białystok i Wrocław - Pozycjonusz.pl
Specjalista ds. SEM
Białystok/Wrocław

Jesteś osobą, która wie jak skutecznie realizować strategię SEM, a wykluczanie nierentownych słów kluczowych czy kierowanie na lokalizację nie jest Ci obce?

Świetnie się składa, bo właśnie poszukujemy Specjalisty ds. SEM, który podejmie wyzwanie i będzie częścią naszego zespołu.

 

Kim jesteśmy

 

Jesteśmy młodym zespołem kreatywnych ludzi o różnych specjalizacjach, które wzajemnie się uzupełniają. Mamy ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu internetowym, począwszy od typowego SEO – audyt, analiza konkurencji czy link building, przez realizację kampanii SEM w wyszukiwarce Google często z ROAS >1000% kończąc na Web developmencie, czyli technicznych aspektach związanych z tworzeniem stron internetowych. Współpracujemy z wieloma agencjami interaktywnymi oraz firmami pozycjonerskimi z całej Polski i przede wszystkim – jesteśmy skuteczni.

Jeżeli interesujesz się marketingiem internetowym, w szczególności SEM i chciałbyś/chciałabyś rozwijać się w tym kierunku oraz

  • posiadasz teoretyczną i praktyczną znajomość działania systemu Google Ads,
  • posiadasz teoretyczną i praktyczną znajomość działania Google Analytics

to właśnie Ciebie szukamy!

Nasze wymagania
  • teoretyczna i praktyczna znajomość działania systemu Google Ads,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość narzędzi Universal Analytics,
  • śledzenie aktualnych trendów w SEM oraz marketingu internetowym.

Co oferujemy?
  • oferujemy umowę o pracę z wynagrodzeniem w okresie próbnym 4650 brutto
  • praca w dynamicznie rozwijającej się agencji,
  • interesujące projekty,
  • wewnętrzne szkolenia, materiały edukacyjne oraz konsultacje,
  • praca od poniedziałku do piątku 8-16
  • możliwość pracy hybrydowej z elastycznymi godzinami
  • oraz perspektywa dalszego rozwoju.

Mile widziane
  • znajomość Analytics 4,
  • Certyfikaty z egzaminów w Skillshop dotyczące Google Ads,
Do Twoich obowiązków będzie należało
  • planowanie i tworzenie kampanii reklamowych w Google Ads,
  • przygotowywanie raportów okresowych z wynikami,
  • analiza i optymalizacja kampanii,
  • przygotowywanie ofert dla potencjalnych klientów (bez sprzedaży),

    Akceptujemy pliki typu txt, doc, docx, pdf, rtf