Marketing kancelarii prawnej. Pozycjonowanie strony adwokata w Google.
admin
25/05/22

Marketing kancelarii prawnej. Pozycjonowanie strony adwokata

blank

Marketing kancelarii prawnej pozwala na wyróżnienie się na rynku. To idealne rozwiązanie przede wszystkim dla młodych adwokatów, którzy dopiero zaczynają działalność oraz doświadczonych prawników, którzy chcą się otworzyć na szersze spektrum klientów. Czy kancelaria prawna może reklamować się w sieci? Jak powinna wyglądać reklama adwokata w Google, by była zgodna z prawem?

Marketing kancelarii prawnej a etyka zawodowa

Marketing dla prawników ma na celu wypromowanie konkretnych usług prawniczych. Przede wszystkim pozwala na kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Według Kodeksu Etyki Zawodowej prawnika niedozwolone jest reklamowanie własnej kancelarii jako najskuteczniejszej lub najlepszej w mieście. Dopuszczalne jednak jest informowanie o świadczonych usługach oraz dzielenie się własną wiedzą za pomocą narzędzi, jakimi są artykuły sponsorowaneMarketing prawnika jest niezbędny, aby wyróżnić się na rynku lokalnym oraz pozostać konkurencyjnym względem innych kancelarii. 

 

Pakiet linków SEO TrustRank1

Dodanie strony do 50 najmocniejszych i najpopularniejszych katalogów płatnych w Polsce czyli pozyskanie 50 linków. W cenie są opłaty aktywacyjne, teksty i pełny raport w autorskim panelu klienta.

499 zł netto

Pakiet linków SEO TrustRank2

Dodanie strony aż do 100 najmocniejszych i najpopularniejszych katalogów płatnych w Polsce czyli pozyskanie 100 linków do Twojej strony. W cenie są opłaty aktywacyjne, teksty i pełny raport w autorskim panelu Klienta.
898 zł netto

Pakiet linków SEO TrustRank3

Dodanie strony aż do 135 najmocniejszych i najpopularniejszych katalogów płatnych w Polsce czyli pozyskanie 135 linków do Twojej strony. W cenie są opłaty aktywacyjne, teksty i pełny raport w autorskim panelu Klienta.
1177 zł netto

Czy warto inwestować w reklamę kancelarii prawnej?

Reklama adwokata oraz marketing kancelarii prawnej są szczególnie istotne, gdyż pozwalają na zwiększenie liczby klientów szukających usług prawnych za pośrednictwem wyszukiwarki internetowej. Agencja SEO dokonuje audytu obecnej strony i tworzy ofertę opartą o oczekiwania Google. Marketing dla adwokata polega również na wdrożeniu działań optymalizacyjnych, które sprawią, że witryna będzie lepiej widoczna w sieci. 

Jak reklamować kancelarię prawną?

Reklama dla prawnika powinna zostać odpowiednio zaprojektowana, aby nie naruszać etyki zawodowej. Marketing dla prawnika powinien opierać się przede wszystkim o stronę internetową, która zostanie odpowiednio wypozycjonowana dzięki SEO. Jest ona wizytówką oraz stanowi pierwszą drogę kontaktu klienta z prawnikiem.

 

Artykuły sponsorowane Prawo (x3)

Napiszemy 3 unikalne artykuły sponsorowane i opublikujemy je na zewnętrznych, wartościowych portalach związanych z branżą 'Prawo'. W tekstach umieścimy link do Twojej witryny, dzięki czemu zadbamy o jej widoczność w Google!
782 zł netto

Artykuł ekspercki (5000 znaków ze spacjami)

Nie boimy się trudnych i wymagających branż - u nas zamówisz usługi copywritingu w tym przygotowanie zoptymalizowanego, profesjonalnego i eksperckiego tekstu na 5000 znaków.
324 zł netto

Kampanie Google Ads dla Stron firmowych

Tworzenie, optymalizowanie i opieka nad kampaniami reklamowymi w systemie Google Ads. Jesteśmy oficjalnym partnerem firmy Google, a nasi specjaliści posiadają wieloletnie doświadczenie oraz certyfikaty potwierdzające znajomość obsługi tego narzędzia.
899 zł netto

Marketing dla prawników – pozycjonowanie strony

Pozycjonowanie stron cena waha się od rodzaju zlecenia oraz popularności danej kancelarii. W tym wypadku sprawdzi się również link building, który umożliwia zdobywanie odnośników z innych witryn do własnej, co zwiększa ruch i widoczność strony. Strona dla prawnika powinna być ukierunkowana na obszar marketingu lokalnego. Dzięki temu, osoba zainteresowana usługami prawniczymi, po wpisaniu frazy np. “radca prawny Warszawa” czy też “rozwody pomoc prawna Warszawa”, w pierwszej kolejności będzie miała dostęp do oferty strony, która pojawi się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Oczywiście, im wyżej, tym lepiej.

Reklama adwokata w Google Ads

Każdy adwokat wie, że reklama wpływa na zwiększenie liczby klientów oraz wzrost zainteresowania ofertą danej kancelarii. Google Ads są odpowiedzią na pytanie, jak zwiększyć sprzedaż w Internecie. Dzięki wyświetlanym treściom istnieje większe prawdopodobieństwo, że potencjalny klient wejdzie na stronę kancelarii, która pozwoli na zapoznanie się z ofertą usług oraz profilem działalności danego prawnika. 

Reklama w Google cena jest uzależniona od celu biznesowego danej kampanii. W pierwszych miesiącach na reklamy warto przeznaczać nawet kilka tysięcy złotych, ale oczywiście, nie jest to konieczne. Budżet zawsze można dopasować do indywidualnych potrzeb i możliwości.

Zobacz nasze efekty

Reklama branży prawniczej w Google

Marketing kancelarii prawnych wykorzystujący bezpłatne wyniki wyszukiwania, czyli SEO lub Google Ads, wpływa na wzrost liczby klientów. Nie jest to łamanie etyki zawodowej, ale wyłącznie zamieszczanie informacji o świadczonych usługach oraz własnych kompetencjach. Marketing adwokata skutkuje większą liczbą potencjalnych klientów, którzy trafią na stronę za pośrednictwem reklam oraz artykułów sponsorowanych. Jeżeli chcesz sprawdzić, jakie efekty można osiągnąć korzystając z usług profesjonalnych agencji SEO i SEM, zapoznaj się z naszym case study!

Oceń
(3.7/5)

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Projekt i realizacja WiWi