Budżet reklamowy będzie dostępny dla kwalifikujących się aktywnych reklamodawców w nadchodzących miesiącach. Google rozszerza również dotacje na reklamę ogłoszeń o usługach publicznych dotyczących COVID-19.

Google przekaże 340 mln dolarów na budżet reklamowy Google Ads dla firm

Google opublikowało w piątek aktualne informacje na temat swoich działań, które mają na celu zapewnienie wsparcia firmom, pracownikom służby zdrowia i organizacjom, a także rządom podczas pandemii koronawirusa. W ramach ogólnego zobowiązania w wysokości ponad 800 mln dolarów firma przeznaczy 340 mln dolarów na budżet reklamowy dla małych i średnich firm.

Google informuje, że w nadchodzących miesiącach kwalifikujący się reklamodawcy będą widzieć powiadomienia o dostępnych budżetach reklamowych na swoich kontach Google Ads. Budżetu można używać przez cały 2020 r. na reklamy w całym ekosystemie Google: w wyszukiwarce, sieci reklamowej i serwisie YouTube (na wszystkich rodzajach kampanii). Aby się kwalifikować, małe i średnie firmy muszą mieć aktywne konta Google Ads od 1 stycznia 2019 r.

Google przeznacza również 20 mln dolarów na dotacje reklamowe dla lokalnych instytucji finansowych i organizacji pozarządowych na publikację ogłoszeń publicznych dotyczących funduszy i zasobów pomocowych dla małych i średnich firm.

Ponadto firma powiedziała, że ​​zwiększa dotacje na reklamę dla Światowej Organizacji Zdrowia i innych agencji rządowych w celu „dostarczenia krytycznych informacji na temat zapobiegania rozprzestrzenianiu się COVID-19”. Budżet wzrósł z początkowych 25 milionów do 250 milionów dolarów.

Zobacz też nasz poradnik

Jak prowadzić biznes w Internecie podczas kryzysu


Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Nie wiesz jakie usługi wybrać?

Zadzwoń

535 901 662

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta