Google przekaże 340 mln dolarów na budżet reklamowy Google Ads dla firm - Pozycjonusz

Sprawdź nasze promocje w kwietniu wszystkie pakiety Google Ads taniej nawet o 40%!

Emilia Paśnicka
30/03/20

Google przekaże 340 mln dolarów na budżet reklamowy Google Ads dla firm

Budżet reklamowy będzie dostępny dla kwalifikujących się aktywnych reklamodawców w nadchodzących miesiącach. Google rozszerza również dotacje na reklamę ogłoszeń o usługach publicznych dotyczących COVID-19.
Google opublikowało w piątek aktualne informacje na temat swoich działań, które mają na celu zapewnienie wsparcia firmom, pracownikom służby zdrowia i organizacjom, a także rządom podczas pandemii koronawirusa. W ramach ogólnego zobowiązania w wysokości ponad 800 mln dolarów firma przeznaczy 340 mln dolarów na budżet reklamowy dla małych i średnich firm.

Google informuje, że w nadchodzących miesiącach kwalifikujący się reklamodawcy będą widzieć powiadomienia o dostępnych budżetach reklamowych na swoich kontach Google Ads. Budżetu można używać przez cały 2020 r. na reklamy w całym ekosystemie Google: w wyszukiwarce, sieci reklamowej i serwisie YouTube (na wszystkich rodzajach kampanii). Aby się kwalifikować, małe i średnie firmy muszą mieć aktywne konta Google Ads od 1 stycznia 2019 r.

Google przeznacza również 20 mln dolarów na dotacje reklamowe dla lokalnych instytucji finansowych i organizacji pozarządowych na publikację ogłoszeń publicznych dotyczących funduszy i zasobów pomocowych dla małych i średnich firm.

Ponadto firma powiedziała, że ​​zwiększa dotacje na reklamę dla Światowej Organizacji Zdrowia i innych agencji rządowych w celu „dostarczenia krytycznych informacji na temat zapobiegania rozprzestrzenianiu się COVID-19”. Budżet wzrósł z początkowych 25 milionów do 250 milionów dolarów.

Zobacz też nasz poradnik

Jak prowadzić biznes w Internecie podczas kryzysu

Oceń
(0/5)

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Kontakt dla klientów
contact-person
Paulina Najda
Formularz kontaktowy