Reklama dla deweloperów. Jak robić marketing budowlany w Google?

Sprawdź nasze promocje w kwietniu wszystkie pakiety Google Ads taniej nawet o 40%!

Pozycjonusz.pl
20/05/22

Reklama dla deweloperów. Jak robić marketing budowlany w Internecie?

Reklama dla deweloperów powinna być starannie przemyślana, profesjonalna i trafiająca w gusta każdego z odbiorców. W związku z tym warto pokusić się o skorzystanie ze sprawdzonych rozwiązań, które wchodzą w skład marketingu budowlanego. Pomocni w tym zakresie okażą się przedstawiciele renomowanej agencji SEO. To szansa na skuteczne wypromowanie inwestycji deweloperskiej i zwiększenie sprzedaży. 

Deweloperzy na każdym kroku konkurują ze sobą o pozyskanie nowych klientów, a rynek nieruchomości ma się obecnie całkiem dobrze. Co za tym idzie wypadałoby zadbać o to, aby reklama dla deweloperów pozwoliła przyciągnąć uwagę najbardziej wymagających inwestorów. Chodzi o postawienie na przejrzystość, czytelność, prostotę połączoną z nowoczesnością i wysoką jakość prezentowanych informacji, a przede wszystkim – dotarcie do obranej grupy docelowej.

Dlaczego warto robić marketing inwestycji deweloperskich?

W XXI wieku marketing inwestycji deweloperskich jest wprost nieunikniony. Prężnie rozwijający się rynek nieruchomości mieści pełne listy ogłoszeń czy to domów, czy mieszkań czy działek na sprzedaż. W takim wypadku należałoby rozejrzeć się za możliwością reklamy w Internecie, która przyspieszy sprzedaż. Zawsze najlepszym wyborem będzie współpraca z profesjonalistami, na przykład doświadczoną agencją SEM czy profesjonalną agencją SEO. Takie działania doprowadzą do tego, że deweloper:

  • zacznie się cieszyć większym zaufaniem,
  • udowodni swoją rzetelność i zaangażowanie,
  • zainwestuje w identyfikację wizualną firmy
  • i przede wszystkim trafi do grona odbiorców, którzy faktycznie są zainteresowani kupnem/sprzedażą nieruchomości.

Marketing dla deweloperów to jedna z kluczowych kwestii, której absolutnie nie można bagatelizować. Tym samym deweloper zyska przewagę nad konkurencją, zwiększy rozpoznawalność firmy i przekona do siebie najbardziej wybrednych inwestorów. Przełoży się to oczywiście na zwiększoną sprzedaż, ale też oszczędność czasu. Reklamy deweloperów nigdy nie powinny być jednak zbyt nachalne. Czasami wystarczającą inwestycją okaże się artykuł sponsorowany.

 

Pakiet linków SEO TrustRank1

Dodanie strony do 50 najmocniejszych i najpopularniejszych katalogów płatnych w Polsce czyli pozyskanie 50 linków. W cenie są opłaty aktywacyjne, teksty i pełny raport w autorskim panelu klienta.

569 zł netto
599 zł

Pakiet linków SEO TrustRank2

Dodanie strony aż do 100 najmocniejszych i najpopularniejszych katalogów płatnych w Polsce czyli pozyskanie 100 linków do Twojej strony. W cenie są opłaty aktywacyjne, teksty i pełny raport w autorskim panelu Klienta.
1199 zł netto

Pakiet linków SEO TrustRank3

Dodanie strony aż do 135 najmocniejszych i najpopularniejszych katalogów płatnych w Polsce czyli pozyskanie 135 linków do Twojej strony. W cenie są opłaty aktywacyjne, teksty i pełny raport w autorskim panelu Klienta.
1499 zł netto

Reklama dla deweloperów w Google – którą strategię wybrać?

Reklama dla deweloperów może przybierać rozmaite formy. Niektórzy decydują się na tradycyjne logo, inni inwestują w billboardy i materiały drukowane, a jeszcze inni stawiają na zaawansowane strony dla deweloperów wraz z pozycjonowaniem lub reklamę Google Ads. 

1. Pozycjonowanie strony branży deweloperskiej.

Wybierając pozycjonowanie witryn internetowych warto najpierw sprawdzić cennik pozycjonowania stron, aby przygotować budżet. Na profesjonalnie wykonanej stronie internetowej powinno się znaleźć kilka kluczowych elementów:

  • formularz kontaktowy,
  • informacje o firmie,
  • dotychczasowe projekty i realizacje,
  • konfigurator wymarzonego domu,
  • wirtualny spacer po budynku,
  • interaktywna mapa lokalizacji.

Kreowanie wizerunku firmy w Internecie poprzez pozycjonowanie ma bardzo duży sens, ponieważ w ten sposób strona zajmuje wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google na frazy, które interesują deweloperów, czyli np. deweloper, deweloperzy, mieszkania na sprzedaż, dom na sprzedaż itp., z uwzględnieniem lokalizacji. Strona, która wysoko pojawia się w wynikach wyszukiwania jest przede wszystkim łatwa do odnalezienia, cieszy się społecznym zaufaniem, jest wiarygodna i co najważniejsze – jest częściej odwiedzana.

2. Kampanie reklamowe deweloperów w Google Ads.

Drugą możliwością są kampanie reklamowe deweloperów w Google Ads. W tym przypadku zainteresowani mogą postawić na linki sponsorowane poprzez wybór słów kluczowych lub witryn internetowych, na których dana reklama będzie się wyświetlała. To szansa na stworzenie ciekawej kreacji reklamowej i szybkie dotarcie do potencjalnych kupców. Tak prowadzony marketing dla dewelopera oznacza możliwość doboru grupy docelowej ze względu na wiek, płeć czy też lokalizację. Wystarczy sprawdzić aktualny cennik reklamy w Google i przystąpić do działania. Alternatywnym rozwiązaniem jest reklama dewelopera z wykorzystaniem Social mediów.

 

Full kampania Google Ads dla Strony firmowej

Tworzenie, optymalizowanie i opieka nad kampaniami reklamowymi w systemie Google Ads. Jesteśmy oficjalnym partnerem firmy Google, a nasi specjaliści posiadają wieloletnie doświadczenie oraz certyfikaty potwierdzające znajomość obsługi tego narzędzia.
1000 zł netto
1600 zł

Artykuły sponsorowane Nieruchomości i deweloper (x3)

Napiszemy 3 unikalne artykuły sponsorowane i opublikujemy je na zewnętrznych, wartościowych portalach związanych z branżą 'Nieruchomości i deweloper'. W tekstach umieścimy link do Twojej witryny, dzięki czemu zadbamy o jej widoczność w Google!
667 zł netto

Pakiet linków SEO Dom i budownictwo

Pozyskanie 25 linków w wartościowych katalogach dedykowanych firmom z branży budowalnej, architektonicznej, wnętrzarskiej czy deweloperskiej. Idealne zarówno dla sklepów jak i firm usługowych. Do tego teksty i pełen raport w panelu Klienta.
379 zł netto
399 zł

Marketing dla deweloperów w Google – podsumowanie.

Jak widać reklama deweloperów może być stworzona na wiele różnych sposobów. Można je między sobą dobrze porównać i wybrać najkorzystniejszy marketing dewelopera lub postawić na kompleksowy marketing w sieci, który z pewnością przyniesie niewyobrażalny sukces rynkowy.

Jeżeli pracujesz w branży deweloperskiej i zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w Internecie, to jedyna słuszna droga, to po prostu zacząć się reklamować. Z własnego doświadczenia wiesz, że szukając mieszkania na sprzedaż w pierwszej kolejności wpisujesz w wyszukiwarkę interesujące Cię hasło. Dlatego SEO dla Twojej strony branżowej będzie strzałem w dziesiątkę, a w połączeniu z SEM przyniesie spektakularne efekty. Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej na ten temat – zapraszamy do kontaktu!

Oceń
(4.7/5)

Udostępnij:
Formularz kontaktowy

Paulina Najda

Telefon: +48 535 901 662

E-mail: p.najda@pozycjonusz.pl

    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kontakt dla klientów
    contact-person
    Joanna Kokot
    Account Manager
    Formularz kontaktowy