Czym jest remarketing elastyczny?
Jest to forma reklamy banerowej w sieci Google Display Network (GDN). Ukierunkowana jest na wyświetlanie się osobom, które już były na Twojej witrynie. Sieć reklamowa Google Display Network to zbiór ponad 2 mln witryn, aplikacji i filmów gdzie mogą wyświetlać się reklamy. Mogą ale nie muszą, gdyż Google daje nam możliwość kontroli nad tym gdzie, kiedy, jak często i komu mają wyświetlać się banery przypominające / śledzące. Możemy też zablokować wyświetlanie reklam w witrynach, czy aplikacjach, które nie są wartościowe dla Twojego biznesu. Elastyczne reklamy displayowe potrafią dostosować swój format, wygląd i rozmiar do niemal każdego miejsca w sieci reklamowej. Reklama widoczna jest po zebraniu listy remarketingowej liczącej minimum 100 aktywnych odbiorców cookies. Zwykle zapełnienie listy zajmuje od 2 do 14 dni.
Jesteśmy oficjalnym parterem Google (sprawdź). Dzięki temu, wykupując usługę na minimum 2 miesiące, otrzymasz jednorazowo do 375zł na kliknięcia, w drugim miesiącu współpracy! Jak to działa?
- W pierwszym miesiącu, na kliknięcia przeznaczasz 200zł, w drugim miesiącu otrzymujesz 200zł całkowicie za darmo
- W pierwszym miesiącu, na kliknięcia przeznaczasz 375zł, w drugim miesiącu otrzymujesz 375zł całkowicie za darmo
- W pierwszym miesiącu, na kliknięcia przeznaczasz 1000zł, w drugim miesiącu otrzymujesz 375zł całkowicie za darmo
Pamiętaj, jeżeli chcesz skorzystać z bonusu, wykup kampanię na minimum 2 miesiące!
Jak to działa?
Przykład: Przeglądasz stronę z drewnianymi zabawkami dla dzieci. W momencie akceptacji polityki prywatności, w Twojej przeglądarce zapisuje się tzw. ciasteczko – reklamowe systemy uczące się wpisują Cię do listy odbiorców remarketingu. Wychodzisz ze strony sklepu nie dokonując zakupu. Wchodzisz następnie na stronę z wiadomościami czy bloga i widzisz co chwila banery reklamujące sklep z drewnianymi zabawkami, na którym niedawno byłeś. Jest to właśnie reklama remarketingowa, kierowana do osób, które już były wcześniej na stronie i wyraziły zgodę na zapisanie ciasteczka w historii przeglądarki.
Dla jakich branż Pakiet Remarketing Elastyczny?
Jest to reklama dla niemal każdej branży, gdzie decyzje zakupowe / o podjęciu kontaktu z firmą klient podejmuje po kilku dniach namysłu. Branżami, które na pewno nie nadają się do remarketingu są: usługi detektywistyczne, produkty konopne / CBD. Jak podaje Google, reklamodawcy, którzy korzystają z elastycznych reklam displayowych, odnotowują dzięki nim średnio o 10 % więcej konwersji – czyli osiągniętych celów (dla sklepu celem będzie sprzedaż, dla firm usługowych będzie to wysłanie formularza czy wykonanie połączenia przez potencjalnego klienta).
Wiesz, za co płacisz
- Płacisz tylko za kliknięcia. Wyświetlenia są bezpłatne niezależnie od ich ilości.
- Jeśli po miesiącu stwierdzisz, że dany budżet na kliknięcia jest za mały lub za duży i potrzebujesz większej lub mniejszej ilości kliknięć / wyświetleń możesz płynnie zwiększyć lub zmniejszyć budżet bez uszczerbku na nauce systemu reklamowego.
- Nie podpisujesz umowy. To Ty decydujesz na jak długo nawiążesz z nami współpracę. Na koniec okresu rozliczeniowego dajesz nam informację czy wystawić Ci fakturę na kolejny miesiąc.
- Otrzymasz dostęp do Panelu Klienta gdzie będziesz miał stały wgląd do efektów kampanii reklamowej dla Twojej witryny.
- Pracujemy na naszych kontach Google Ads i traktujemy naszą wiedzę jako własność intelektualną. W momencie zaprzestania współpracy Klient traci dostęp do wglądu do konta reklamowego.
UWAGA!
Podana cena prezentuje jedynie miesięczny koszt stworzenia, obsługi, optymalizacji i raportowania kampanii na 30 dni. Podana cena nie zawiera budżetu na kliknięcia przesyłanego do Google (tzw. budżet reklamowy). Wysokość budżetu reklamowego dobieramy na podstawie branży – w każdej branży jest inny koszt kliknięcia, inna konkurencja. Zawsze dążymy do najniższego kosztu kliknięcia (CPC) więc kampanie dla niektórych branż możemy zacząć nawet od budżetu na kliknięcia w wysokości 100 zł miesięcznie.