Wraz z kolejnymi aktualizacjami Google jakie miały miejsce w ostatnich latach coraz większą rolę w uzyskiwaniu najlepszych efektów pozycjonowania odgrywają techniczne czynniki on-site. Dlatego też obecnie podczas pozycjonowania zawsze należy bardzo skrupulatnie podejść do tematu technicznego SEO.
Analiza techniczna strony powinna stanowić podstawę do przeprowadzenia każdej optymalizacji strony. Niezależnie czy posiadasz małą stronę firmową czy sklep internetowy z tysiącami produktów zawsze techniczne parametry działania strony powinny być priorytetem, jeżeli chodzi o pozycjonowanie.
Wykonywany przez nas raport stanowi niezastąpione źródło wiedzy niezbędnej do przeprowadzenia pełnej optymalizacji technicznej witryny. Szczególną uwagę zawsze zwracamy na kwestie związane z prędkością ładowania, poprawną indeksacją oraz dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych.
Analiza techniczna obejmuje błędy pojawiające się na kilku wybranych typach podstron. W przypadku sklepów są to np. kategorie produktowe, strony produktów i strona główna czy też blog. Dzięki przeanalizowaniu najważniejszych problemów pojawiających się na różnych typach podstron można z łatwością zastosować efekt skali i wdrożyć zmiany na wszystkich adresach danego typu.
Celem analizy jest zdiagnozowanie najważniejszych problemów z jakimi boryka się dana strona pod kątem jej technicznej optymalizacji. Nie jest to jednak równomierne z przeprowadzeniem audytu SEO, który pozwala zidentyfikować wszystkie problemy techniczne. Nasz raport służy przede wszystkim określeniu obecnej sytuacji strony na polu technicznego SEO i zaplanowaniu na tej podstawie kolejnych działań jak optymalizacja czy przebudowa witryny.
Gotowy raport zawiera informacje o:
- Problemach związanych z indeksacją
- Prędkości ładowania i dostosowania strony do urządzeń mobilnych
- Strukturze linkowania wewnętrznego
- Optymalizacji metatagów
- Poprawnej konstrukcji plików robots.txt i sitemap.xml