Blog

Nasz blog SEO to miejsce, gdzie publikujemy użyteczne informacje związane z pozycjonowaniem stron www. Znajdziecie tu także newsy o akcjach promocyjnych i zniżkach na pozycjonowanie stron internetowych. Nasze smaczki to nowości ze świata Google, marketing internetowy, porady SEO czy informacje na temat czynników rankingowych wpływających na pozycjonowanie. Nawet najbardziej zawiłe problemy związane z optymalizacją i pozycjonowaniem stron opisujemy przystępnym i prostym językiem. Dowiecie się, jak tworzyć teksty SEO, przyjazną strukturę witryny zgodną z UX oraz jak powinien wyglądać adres url. Znajdziecie odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania związane ze skutecznym SEO. Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem, stworzyliśmy encyklopedię SEO. Znajdziecie w niej kilkadziesiąt szczegółowo opisanych terminów SEO.

0

E-marketing – 10 powodów, dla których warto inwestować

e-marketing

E-marketing to popularne działania w sieci mające na celu promocję marki, sprzedaż produktów bądź usług oraz budowanie relacji z klientem. Bez wątpienia jest to jedna z najszybciej rozwijających się specjalności w branży marketingowej, której absolutnie nie należy lekceważyć. Siła, z...

Czytaj więcej
0

Skuteczna obsługa klienta online – które narzędzie wybrać?

obsługa klienta online

Obsługa klienta online w XXI wieku jest na wagę złota. Każdy, kto prowadzi działalność w Internecie powinien wiedzieć, że musi być ona na najwyższym poziomie. Współczesny internauta oczekuje natychmiastowego kontaktu i błyskawicznej odpowiedzi na nurtujące go pytania. Nawet page speed...

Czytaj więcej
2

Proste narzędzia do tworzenia stron www

tworzenie stron www

Tworzenie stron www to pierwszy krok do skutecznego przeprowadzenia kampanii marketingowej w sieci. Dla osób chcących zwiększyć sprzedaż w Internecie kluczowe jest, aby strona www zajmowała wysoką pozycję w wyszukiwarce Google. Przyciągająca oprawa graficzna czy wartościowe treści, które są uporządkowane,...

Czytaj więcej
0

Co to jest CMS? Poznaj jego rodzaje i możliwości

Co to jest CMS?

Podczas tworzenia strony internetowej ważną rolę odgrywa aspekt wizualny. Nie bez znaczenia pozostaje jednak również system zarządzania treściami, które są na niej umieszczane. Zainwestowanie w dobry CMS to kwestia, którą należy przemyśleć podczas projektowania nowej strony. Dzięki temu modyfikowanie treści...

Czytaj więcej
0

Domyślna obsługa map witryny w WordPress 5.5

departament sprawiedliwości usa google

Firma poinformowała, że prowadzi intensywne prace nad oficjalną wtyczką, która będzie służyła do tworzenie sitemaps. Pojawi się w wersji 5.5 WordPressa. Następnym krokiem ma być zintegrowania wtyczki z systemem. Ma więc być elementem na stałe wbudowanym w strony tworzone w...

Czytaj więcej
4

Jak sprawdzić kto jest właścicielem domeny

Jak sprawdzić kto jest właścicielem domeny

 Jak sprawdzić kto jest właścicielem domeny? I po co to robić? Np. jeśli planujesz powołać do życia nową stronę www możesz natknąć się na wiele problemów. I to jeszcze na etapie samego planowania jej nazwy. Jednym z nich jest sytuacja,...

Czytaj więcej
0

Responsywna strona internetowa – co to właściwie oznacza?

Coraz więcej użytkowników Internetu korzysta dziś z sieci za pomocą urządzeń mobilnych, czyli smartfonów oraz tabletów. Z tego powodu standardem stają się responsywne strony internetowe. Co to takiego? Odpowiedź znajdziesz poniżej. Jeśli jesteś właścicielem witryny, która nie jest dostosowana do...

Czytaj więcej
0

Strona WordPress – TOP25 zalet

strona wordpress

WordPress to najpopularniejszy system do zarządzania treścią na świecie, a także platforma do budowy stron www. Choć pierwotnie służył przede wszystkim blogerom, obecnie stawiane są na nim największe serwisy na świecie. Darmowy, prosty w użyciu i umożliwiający modyfikacje. Oto główne...

Czytaj więcej
1

Co to jest Google Data Studio i jakie oferuje funkcje

google data studio

Narzędzie do raportowania Google Data Studio to coś, z czym warto się zaprzyjaźnić. Zwłaszcza jeśli jesteś analitykiem, project managerem lub specjalistą SEO albo SEM. Potrzebujesz darmowego programu, który zbierałby dane z różnych źródeł i przetwarzał je na raporty? Poznaj GDS.

Czytaj więcej
6

JavaScript a SEO

Java Script a SEO

JavsScript jest obecnie powszechnie stosowanym na wielu stronach internetowych językiem programowania. Jego użycie ma jednak spore konsekwencje z punktu widzenia SEO. Jak korzystać z JavaScript tak, aby nie stwarzał on problemów z pozycjonowaniem?

Czytaj więcej

Jakie tematy oferuje Blog SEO Pozycjonusz? To przydatny zbiór wiadomości dla każdego, kogo interesuje szeroko pojęte pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce internetowej Google oraz marketing internetowy. Poruszamy na przykład tematy ogólne, gdzie wyjaśniamy podstawy pewnych zjawisk mających wpływ na miejsce w SERP. Przykładowo: jak działa wyszukiwarka Google, jak funkcjonuje historia wyszukiwania, porównanie SEO a SEM, optymalizacja strony internetowej, prędkość ładowania strony i przebudowa pod kątem pozycjonowania, Google Search Console, on serp SEO (no click results), wyszukiwanie głosowe a pozycjonowanie stron internetowych, jak działa Googlebot, co to jest protokół https i certyfikat ssl, co to jest błąd 404, czym jest black hat seo, jak analizować konkurencję pod kątem SEO, czym jest AMP i jak powinien wyglądać adres url, podstawy link buildingu, jak wygląda naturalny profil linków, co to są linki do follow i no follow, jak funkcjonuje Mobile First Index,

Dużo miejsca poświęcamy także aspektom technicznym. Dobry warsztat i znajomość narzędzi Google to podstawa, dlatego każdy dobry blog SEO powinien to uwzględniać. Znajdziecie tu więc warsztatowe poradniki wyjaśniające techniczne SEO, narzędzie Google Search Console z instrukcją instalacji i wyjaśnieniem funkcji, omówienie Google Data Studio, omówienie narzędzi do słów kluczowych, wyjaśnienie działania crawl budget, poradnik JavaScript a SEO, narzędzie SEO do monitoringu pozycji Sitemeans, mapa witryny i jej znaczenie, optymalizację obrazków i grafik, jak pisać teksty SEO, poradnik optymalizacji strony pod mobile, jak poprawić pozycjonowanie stron internetowych przy użyciu UX (User Experience) i wiele więcej.

Marketing internetowy, reklama w wyszukiwarce i więcej

Szczerze sądzimy, że blog SEO nie powinien ograniczać się tylko do wpisów traktujących o linkach, technicznej optymalizacji i czynnikach rankingowych. Dlatego w tym miejscu znajdziecie też wpisy, które dotykają problematyki luźniej obejmującej pozycjonowanie stron internetowych, ale za to bardzo przydatnej w kontekście promowanie swojego biznesu w sieci. Wspierają nas w tym nasze copywriterki ze slowodaje.pl. Szczególnie warto zapoznać się z artykułami przybliżającymi Google Ads (Adwords), marketing internetowy, prowadzenie fanpage’a na Facebooku, tworzenie stron www, optymalizację strony internetowej, wyjaśniające jak działa content marketing, poradnik jak założyć konto w Facebook Business Manager, omawiające znaczenie narzędzia Google Moja Firma itd.

Jak wiecie w branży SEO operuje się często angielskimi terminami. Również marketing internetowy jest ich pełen. Niektóre z wyrażeń nie posiadają polskim odpowiedników, a niektóre mogą być niezrozumiałe. Dlatego nasz blog SEO wzbogaciliśmy o polsko angielski słownik SEO, w którym wyjaśniamy kilkaset terminów, które najczęściej pojawiają się w kontekście pozycjonowania stron. Dzięki temu możecie zrozumieć więcej przeglądając zagraniczne top blogi SEO oraz wiadomości publikowane przez samych pracowników Google.

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Nie wiesz jakie usługi wybrać?

Zadzwoń

535 901 662

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta