Blog

Nasz blog SEO to miejsce, gdzie publikujemy użyteczne informacje związane z pozycjonowaniem stron www. Znajdziecie tu także newsy o akcjach promocyjnych i zniżkach na pozycjonowanie stron internetowych. Nasze smaczki to nowości ze świata Google, marketing internetowy, porady SEO czy informacje na temat czynników rankingowych wpływających na pozycjonowanie. Nawet najbardziej zawiłe problemy związane z optymalizacją i pozycjonowaniem stron opisujemy przystępnym i prostym językiem. Dowiecie się, jak tworzyć teksty SEO, przyjazną strukturę witryny zgodną z UX oraz jak powinien wyglądać adres url. Znajdziecie odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania związane ze skutecznym SEO. Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem, stworzyliśmy encyklopedię SEO. Znajdziecie w niej kilkadziesiąt szczegółowo opisanych terminów SEO.

2

Jak sprawdzić kto jest właścicielem domeny

Jak sprawdzić kto jest właścicielem domeny

 Jak sprawdzić kto jest właścicielem domeny? I po co to robić? Np. jeśli planujesz powołać do życia nową stronę www możesz natknąć się na wiele problemów. I to jeszcze na etapie samego planowania jej nazwy. Jednym z nich jest sytuacja,...

Czytaj więcej
0

Responsywna strona internetowa – co to właściwie oznacza?

Coraz więcej użytkowników Internetu korzysta dziś z sieci za pomocą urządzeń mobilnych, czyli smartfonów oraz tabletów. Z tego powodu standardem stają się responsywne strony internetowe. Co to takiego? Odpowiedź znajdziesz poniżej. Jeśli jesteś właścicielem witryny, która nie jest dostosowana do...

Czytaj więcej
0

Strona WordPress – TOP25 zalet

strona wordpress

WordPress to najpopularniejszy system do zarządzania treścią na świecie, a także platforma do budowy stron www. Choć pierwotnie służył przede wszystkim blogerom, obecnie stawiane są na nim największe serwisy na świecie. Darmowy, prosty w użyciu i umożliwiający modyfikacje. Oto główne...

Czytaj więcej
1

Co to jest Google Data Studio i jakie oferuje funkcje

google data studio

Narzędzie do raportowania Google Data Studio to coś, z czym warto się zaprzyjaźnić. Zwłaszcza jeśli jesteś analitykiem, project managerem lub specjalistą SEO albo SEM. Potrzebujesz darmowego programu, który zbierałby dane z różnych źródeł i przetwarzał je na raporty? Poznaj GDS.

Czytaj więcej
5

JavaScript a SEO

Java Script a SEO

JavsScript jest obecnie powszechnie stosowanym na wielu stronach internetowych językiem programowania. Jego użycie ma jednak spore konsekwencje z punktu widzenia SEO. Jak korzystać z JavaScript tak, aby nie stwarzał on problemów z pozycjonowaniem?

Czytaj więcej
3

Jak zainstalować Google Search Console i dodać stronę www?

Jak zainstalować Google Search Console i dodać stronę www

Google Search Console (kiedyś Google Webmasters Tools) jest darmowym narzędziem Google, które służy do optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki Google. Pozwala sprawdzać widoczność strony, ruch, stan zaindeksowania podstron i wiele, wiele innych. Jest to bardzo przydatne narzędzie dla każdego specjalisty...

Czytaj więcej
3

Jaki wpływ na SEO ma przebudowa strony internetowej?

przebudowa strony internetowej

Przestarzała strona internetowa to strzał w kolano każdego przedsiębiorcy. Na nic zdadzą się twoje wydatki na reklamę i SEO, jeśli twoja witryna odstrasza wyglądem, długo się ładuje, ma nieprzyjazną nawigacją i często się zawiesza. Te oznaki mogą świadczyć o tym,...

Czytaj więcej
3

Protokół https a certyfikat ssl strony internetowej

ssl a pozycjonowanie

Migracja na protokół HTTPS to niepisany wymóg w przypadku optymalizacji witryny. Google faworyzuje szyfrowane domeny, a zabezpieczona strona zachęca do odwiedzin. Jak dokładnie certyfikat ssl wpływa na pozycjonowanie? Czy to kosztuje? Czy jest obowiązkowy? Dziś opisujemy najważniejsze aspekty certyfikacji SSL.

Czytaj więcej
5

Szybkość ładowania strony. Porady i FAQ

czas ładowania strony

Szybkość ładowania strony internetowej jest jednym z czynników rankingowych Google. Dotyczy to zarówno wersji desktopowej, ale także strony przeglądanej na urządzeniu mobilnym użytkownika. Co należy wiedzieć na temat tego parametru? Czas ładowania strony to zagadnienie, które powinna znać każda osoba,...

Czytaj więcej
2

Błąd 404 obniża pozycję strony. Oto dlaczego

błąd 404

Spece od Google przekonują, że wyskakujący błąd 404 nie ma wpływu na pozycję strony, ale nie dajcie się zwieść. Boty z Doliny Krzemowej obniżają pośrednio ranking za powtarzający się kod błędu HTTP. Efekt? Niecierpliwy użytkownik szybko opuści taką stronę i...

Czytaj więcej

Jakie tematy oferuje Blog SEO Pozycjonusz? To przydatny zbiór wiadomości dla każdego, kogo interesuje szeroko pojęte pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce internetowej Google oraz marketing internetowy. Poruszamy na przykład tematy ogólne, gdzie wyjaśniamy podstawy pewnych zjawisk mających wpływ na miejsce w SERP. Przykładowo: jak działa wyszukiwarka Google, jak funkcjonuje historia wyszukiwania, porównanie SEO a SEM, optymalizacja strony internetowej, prędkość ładowania strony i przebudowa pod kątem pozycjonowania, Google Search Console, on serp SEO (no click results), wyszukiwanie głosowe a pozycjonowanie stron internetowych, jak działa Googlebot, co to jest protokół https i certyfikat ssl, co to jest błąd 404, czym jest black hat seo, jak analizować konkurencję pod kątem SEO, czym jest AMP i jak powinien wyglądać adres url, podstawy link buildingu, jak wygląda naturalny profil linków, co to są linki do follow i no follow, jak funkcjonuje Mobile First Index,

Dużo miejsca poświęcamy także aspektom technicznym. Dobry warsztat i znajomość narzędzi Google to podstawa, dlatego każdy dobry blog SEO powinien to uwzględniać. Znajdziecie tu więc warsztatowe poradniki wyjaśniające techniczne SEO, narzędzie Google Search Console z instrukcją instalacji i wyjaśnieniem funkcji, omówienie Google Data Studio, omówienie narzędzi do słów kluczowych, wyjaśnienie działania crawl budget, poradnik JavaScript a SEO, narzędzie SEO do monitoringu pozycji Sitemeans, mapa witryny i jej znaczenie, optymalizację obrazków i grafik, jak pisać teksty SEO, poradnik optymalizacji strony pod mobile, jak poprawić pozycjonowanie stron internetowych przy użyciu UX (User Experience) i wiele więcej.

Marketing internetowy, reklama w wyszukiwarce i więcej

Szczerze sądzimy, że blog SEO nie powinien ograniczać się tylko do wpisów traktujących o linkach, technicznej optymalizacji i czynnikach rankingowych. Dlatego w tym miejscu znajdziecie też wpisy, które dotykają problematyki luźniej obejmującej pozycjonowanie stron internetowych, ale za to bardzo przydatnej w kontekście promowanie swojego biznesu w sieci. Wspierają nas w tym nasze copywriterki ze slowodaje.pl. Szczególnie warto zapoznać się z artykułami przybliżającymi Google Ads (Adwords), marketing internetowy, prowadzenie fanpage’a na Facebooku, tworzenie stron www, optymalizację strony internetowej, wyjaśniające jak działa content marketing, poradnik jak założyć konto w Facebook Business Manager, omawiające znaczenie narzędzia Google Moja Firma itd.

Jak wiecie w branży SEO operuje się często angielskimi terminami. Również marketing internetowy jest ich pełen. Niektóre z wyrażeń nie posiadają polskim odpowiedników, a niektóre mogą być niezrozumiałe. Dlatego nasz blog SEO wzbogaciliśmy o polsko angielski słownik SEO, w którym wyjaśniamy kilkaset terminów, które najczęściej pojawiają się w kontekście pozycjonowania stron. Dzięki temu możecie zrozumieć więcej przeglądając zagraniczne top blogi SEO oraz wiadomości publikowane przez samych pracowników Google.

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Nie wiesz jakie usługi wybrać?

Zadzwoń

535 901 662

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta