Blog

Nasz blog SEO to miejsce, gdzie publikujemy użyteczne informacje związane z pozycjonowaniem stron www. Znajdziecie tu także newsy o akcjach promocyjnych i zniżkach na pozycjonowanie stron internetowych. Nasze smaczki to nowości ze świata Google, marketing internetowy, porady SEO czy informacje na temat czynników rankingowych wpływających na pozycjonowanie. Nawet najbardziej zawiłe problemy związane z optymalizacją i pozycjonowaniem stron opisujemy przystępnym i prostym językiem. Dowiecie się, jak tworzyć teksty SEO, przyjazną strukturę witryny zgodną z UX oraz jak powinien wyglądać adres url. Znajdziecie odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania związane ze skutecznym SEO. Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem, stworzyliśmy encyklopedię SEO. Znajdziecie w niej kilkadziesiąt szczegółowo opisanych terminów SEO.

0

E-marketing – 10 powodów, dla których warto inwestować

e-marketing

E-marketing to popularne działania w sieci mające na celu promocję marki, sprzedaż produktów bądź usług oraz budowanie relacji z klientem. Bez wątpienia jest to jedna z najszybciej rozwijających się specjalności w branży marketingowej, której absolutnie nie należy lekceważyć. Siła, z...

Czytaj więcej
0

Skuteczna obsługa klienta online – które narzędzie wybrać?

obsługa klienta online

Obsługa klienta online w XXI wieku jest na wagę złota. Każdy, kto prowadzi działalność w Internecie powinien wiedzieć, że musi być ona na najwyższym poziomie. Współczesny internauta oczekuje natychmiastowego kontaktu i błyskawicznej odpowiedzi na nurtujące go pytania. Nawet page speed...

Czytaj więcej
3

Top 20 narzędzi marketingowych

narzędzia marketingowe

Narzędzia marketingowe stanowią nieocenioną pomoc przy prowadzeniu kampanii marketingowych w Internecie. To dzięki nim można ocenić efekty działania kampanii na każdym etapie jej prowadzenia i na bieżąco korygować popełnione błędy lub obierać inną ścieżkę do osiągnięcia celu. W tym artykule...

Czytaj więcej
0

Google Tag Manager: co to jest, zalety, instalacja

google tag manager poradnik

Jak zarządzać kodami śledzenia na stronie, aby się nie pogubić? Rozwiązaniem jest gogolowski menedżer tagów, czyli system zarządzania skryptami dla osób nieznających kodowania. Nasz dzisiejszy  tekst „Google Tag Manager poradnik” pomoże Wam poznać podstawowe funkcje tego systemu i korzyści, które...

Czytaj więcej
4

TOP 11 powodów, dla których warto inwestować w reklamę w Internecie

jak działa reklama w internecie

Reklama w Internecie ma wiele form i zastosowań. Jej najpopularniejsze narzędzia to przede wszystkim content marketing, SEO, e-mail marketing, Google Ads, banery reklamowe czy media społecznościowe. Te działania dają Ci ogromne możliwości tworzenia różnorodnych kampanii marketingowych. Warto testować kolejne rozwiązania...

Czytaj więcej
0

Prowadzenie fanpage na Facebooku – cennik 2019

prowadzenia fanpage na Facebooku

Niestety, wciąż wiele osób myśli, że prowadzenie fanpage na Facebooku zajmuje dosłownie chwilę i można się tym zająć w tak zwanym międzyczasie. Nic bardziej mylnego. To zadanie, któremu warto poświecić nieco więcej uwagi, by zaplanowane działania przyniosły oczekiwane efekty. Fanpage...

Czytaj więcej

Jakie tematy oferuje Blog SEO Pozycjonusz? To przydatny zbiór wiadomości dla każdego, kogo interesuje szeroko pojęte pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce internetowej Google oraz marketing internetowy. Poruszamy na przykład tematy ogólne, gdzie wyjaśniamy podstawy pewnych zjawisk mających wpływ na miejsce w SERP. Przykładowo: jak działa wyszukiwarka Google, jak funkcjonuje historia wyszukiwania, porównanie SEO a SEM, optymalizacja strony internetowej, prędkość ładowania strony i przebudowa pod kątem pozycjonowania, Google Search Console, on serp SEO (no click results), wyszukiwanie głosowe a pozycjonowanie stron internetowych, jak działa Googlebot, co to jest protokół https i certyfikat ssl, co to jest błąd 404, czym jest black hat seo, jak analizować konkurencję pod kątem SEO, czym jest AMP i jak powinien wyglądać adres url, podstawy link buildingu, jak wygląda naturalny profil linków, co to są linki do follow i no follow, jak funkcjonuje Mobile First Index,

Dużo miejsca poświęcamy także aspektom technicznym. Dobry warsztat i znajomość narzędzi Google to podstawa, dlatego każdy dobry blog SEO powinien to uwzględniać. Znajdziecie tu więc warsztatowe poradniki wyjaśniające techniczne SEO, narzędzie Google Search Console z instrukcją instalacji i wyjaśnieniem funkcji, omówienie Google Data Studio, omówienie narzędzi do słów kluczowych, wyjaśnienie działania crawl budget, poradnik JavaScript a SEO, narzędzie SEO do monitoringu pozycji Sitemeans, mapa witryny i jej znaczenie, optymalizację obrazków i grafik, jak pisać teksty SEO, poradnik optymalizacji strony pod mobile, jak poprawić pozycjonowanie stron internetowych przy użyciu UX (User Experience) i wiele więcej.

Marketing internetowy, reklama w wyszukiwarce i więcej

Szczerze sądzimy, że blog SEO nie powinien ograniczać się tylko do wpisów traktujących o linkach, technicznej optymalizacji i czynnikach rankingowych. Dlatego w tym miejscu znajdziecie też wpisy, które dotykają problematyki luźniej obejmującej pozycjonowanie stron internetowych, ale za to bardzo przydatnej w kontekście promowanie swojego biznesu w sieci. Wspierają nas w tym nasze copywriterki ze slowodaje.pl. Szczególnie warto zapoznać się z artykułami przybliżającymi Google Ads (Adwords), marketing internetowy, prowadzenie fanpage’a na Facebooku, tworzenie stron www, optymalizację strony internetowej, wyjaśniające jak działa content marketing, poradnik jak założyć konto w Facebook Business Manager, omawiające znaczenie narzędzia Google Moja Firma itd.

Jak wiecie w branży SEO operuje się często angielskimi terminami. Również marketing internetowy jest ich pełen. Niektóre z wyrażeń nie posiadają polskim odpowiedników, a niektóre mogą być niezrozumiałe. Dlatego nasz blog SEO wzbogaciliśmy o polsko angielski słownik SEO, w którym wyjaśniamy kilkaset terminów, które najczęściej pojawiają się w kontekście pozycjonowania stron. Dzięki temu możecie zrozumieć więcej przeglądając zagraniczne top blogi SEO oraz wiadomości publikowane przez samych pracowników Google.

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Nie wiesz jakie usługi wybrać?

Zadzwoń

535 901 662

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta