Blog

Nasz blog SEO to miejsce, gdzie publikujemy użyteczne informacje związane z pozycjonowaniem stron www. Znajdziecie tu także newsy o akcjach promocyjnych i zniżkach na pozycjonowanie stron internetowych. Nasze smaczki to nowości ze świata Google, marketing internetowy, porady SEO czy informacje na temat czynników rankingowych wpływających na pozycjonowanie. Nawet najbardziej zawiłe problemy związane z optymalizacją i pozycjonowaniem stron opisujemy przystępnym i prostym językiem. Dowiecie się, jak tworzyć teksty SEO, przyjazną strukturę witryny zgodną z UX oraz jak powinien wyglądać adres url. Znajdziecie odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania związane ze skutecznym SEO. Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem, stworzyliśmy encyklopedię SEO. Znajdziecie w niej kilkadziesiąt szczegółowo opisanych terminów SEO.

0

Jak mapa witryny wpływa na pozycjonowanie stron?

mapa witryny

Poprawnie skonfigurowana mapa witryny to jeden z podstawowych elementów optymalizacji strony pod kątem SEO. Dzięki plikowi sitemap roboty indeksujące mogą znacznie łatwiej poruszać się po stronie, co ma przełożenie na czas i efektywność indeksacji nowych zasobów.

Czytaj więcej
0

Pisanie tekstów SEO – Poradnik. Jak tworzyć teksty pod SEO?

optymalizacja treści pod kątem SEO

Teksty SEO obecne na stronie wciąż pozostają jednym z najważniejszych czynników rankingowych. Nawet jeśli reguły, którymi rządzi się SEO, zmieniają się za sprawą kolejnych aktualizacji algorytmów Google. W swoich działaniach gigant z Moutain View stawia właścicielom stron coraz wyższe wymagania jeżeli chodzi...

Czytaj więcej
0

Pozycjonowanie lokalne a korzyści dla SEO strony firmowej

pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne daje szansę firmom na pozyskanie klientów znajdujących się w ich bezpośredniej okolicy. Ponadto pozwala ono również ograniczyć koszty potrzebne na promowanie swojego biznesu w sieci. Jak w takim razie prawidłowo opracować strategię lokalnego SEO? 

Czytaj więcej
2

Jak algorytmy kształtują internet?

algorytmy google

Podczas surfowania w internecie nieustannie towarzyszą nam algorytmy. Są one powszechnie wykorzystywane między innymi do tego, aby treści, które przeglądamy były jak najbardziej dostosowane do naszych zainteresowań. Czytasz ten artykuł najprawdopodobniej dlatego, że jeden z algorytmów zasugerował Ci, żebyś kliknął...

Czytaj więcej
0

Czym jest crawl budget?

crawl budget

Crawl Budget, nazywany również budżetem indeksowania witryny, określa liczbę stron, które robot Google jest w stanie zaindeksować w obrębie domeny. W przypadku gdy dana witryna posiada wiele podstron jej indeksowanie może zajmować więcej czasu. Można więc przyjąć w uproszczeniu, że...

Czytaj więcej
0

Duże zmiany w Google Search Console

zmiany w Google Search Console

Google Search Console zmieni się nie do poznania. Narzędzie dla webmasterów zostało przeprojektowane tak, aby swoim wyglądem nawiązywać do istniejących już usług Google. Nowa szata graficzna przypomina najbardziej tester optymalizacji mobilnej. Nowy wygląd testowany jest już od końca lipca, ale...

Czytaj więcej
1

Wyszukiwanie głosowe w pozycjonowaniu stron

wyszukiwanie głosowe w SEO

Wyszukiwanie głosowe staje się coraz popularniejszym sposobem na odnajdywanie informacji w internecie. Świadczy o tym przede wszystkim popularność asystentów głosowych takich jak Siri, Amazon Alexa, Google Assistant czy Cortana. Coraz częstsze używanie tej technologii sprawi, że według analityków do roku...

Czytaj więcej
7

Aktualizacja Pingwin 4.0 – Co już wiadomo

pingiwn-4-0

Mija miesiąc od ogłoszenia aktualizacji algorytmu Pingwin 4.0. Przyniosła ona, przynajmniej w teorii, bardzo duże zmiany, dlatego nie bez powodu stała się dużym newsem w środowisku i chętnie dyskutowanym tematem. Jak to jednak wygląda w praktyce? Dzisiaj krótkie podsumowanie tego,...

Czytaj więcej
12

Polsko-angielski słownik terminów SEO

polsko angielski słownik seo

Zastanawiasz się jak jest "katalog stron" po angielsku? A może chciałbyś znaleźć anglojęzyczne artykuły o technikach pozycjonerskich, ale nie wiesz jakie zagadnienie wpisać w okno angielskiej wyszukiwarki? Dzisiaj przygotowałam polsko-angielski słownik terminów SEO. Znajdziecie tu także przydatne zwroty i inne...

Czytaj więcej
5

Pozycjonowanie stron long tail

pozycjonowanie long tail

Pozycjonowanie stron long tail, czyli na długie i sprecyzowane frazy kluczowe to szansa, aby zdobyć pozycję bez ogromnego budżetu i dotrzeć do osób rzeczywiście zainteresowanych naszą ofertą.

Czytaj więcej

Jakie tematy oferuje Blog SEO Pozycjonusz? To przydatny zbiór wiadomości dla każdego, kogo interesuje szeroko pojęte pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce internetowej Google oraz marketing internetowy. Poruszamy na przykład tematy ogólne, gdzie wyjaśniamy podstawy pewnych zjawisk mających wpływ na miejsce w SERP. Przykładowo: jak działa wyszukiwarka Google, jak funkcjonuje historia wyszukiwania, porównanie SEO a SEM, optymalizacja strony internetowej, prędkość ładowania strony i przebudowa pod kątem pozycjonowania, Google Search Console, on serp SEO (no click results), wyszukiwanie głosowe a pozycjonowanie stron internetowych, jak działa Googlebot, co to jest protokół https i certyfikat ssl, co to jest błąd 404, czym jest black hat seo, jak analizować konkurencję pod kątem SEO, czym jest AMP i jak powinien wyglądać adres url, podstawy link buildingu, jak wygląda naturalny profil linków, co to są linki do follow i no follow, jak funkcjonuje Mobile First Index,

Dużo miejsca poświęcamy także aspektom technicznym. Dobry warsztat i znajomość narzędzi Google to podstawa, dlatego każdy dobry blog SEO powinien to uwzględniać. Znajdziecie tu więc warsztatowe poradniki wyjaśniające techniczne SEO, narzędzie Google Search Console z instrukcją instalacji i wyjaśnieniem funkcji, omówienie Google Data Studio, omówienie narzędzi do słów kluczowych, wyjaśnienie działania crawl budget, poradnik JavaScript a SEO, narzędzie SEO do monitoringu pozycji Sitemeans, mapa witryny i jej znaczenie, optymalizację obrazków i grafik, jak pisać teksty SEO, poradnik optymalizacji strony pod mobile, jak poprawić pozycjonowanie stron internetowych przy użyciu UX (User Experience) i wiele więcej.

Marketing internetowy, reklama w wyszukiwarce i więcej

Szczerze sądzimy, że blog SEO nie powinien ograniczać się tylko do wpisów traktujących o linkach, technicznej optymalizacji i czynnikach rankingowych. Dlatego w tym miejscu znajdziecie też wpisy, które dotykają problematyki luźniej obejmującej pozycjonowanie stron internetowych, ale za to bardzo przydatnej w kontekście promowanie swojego biznesu w sieci. Wspierają nas w tym nasze copywriterki ze slowodaje.pl. Szczególnie warto zapoznać się z artykułami przybliżającymi Google Ads (Adwords), marketing internetowy, prowadzenie fanpage’a na Facebooku, tworzenie stron www, optymalizację strony internetowej, wyjaśniające jak działa content marketing, poradnik jak założyć konto w Facebook Business Manager, omawiające znaczenie narzędzia Google Moja Firma itd.

Jak wiecie w branży SEO operuje się często angielskimi terminami. Również marketing internetowy jest ich pełen. Niektóre z wyrażeń nie posiadają polskim odpowiedników, a niektóre mogą być niezrozumiałe. Dlatego nasz blog SEO wzbogaciliśmy o polsko angielski słownik SEO, w którym wyjaśniamy kilkaset terminów, które najczęściej pojawiają się w kontekście pozycjonowania stron. Dzięki temu możecie zrozumieć więcej przeglądając zagraniczne top blogi SEO oraz wiadomości publikowane przez samych pracowników Google.

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Nie wiesz jakie usługi wybrać?

Zadzwoń

535 901 662

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta