Blog

Nasz blog SEO to miejsce, gdzie publikujemy użyteczne informacje związane z pozycjonowaniem stron www. Znajdziecie tu także newsy o akcjach promocyjnych i zniżkach na pozycjonowanie stron internetowych. Nasze smaczki to nowości ze świata Google, marketing internetowy, porady SEO czy informacje na temat czynników rankingowych wpływających na pozycjonowanie. Nawet najbardziej zawiłe problemy związane z optymalizacją i pozycjonowaniem stron opisujemy przystępnym i prostym językiem. Dowiecie się, jak tworzyć teksty SEO, przyjazną strukturę witryny zgodną z UX oraz jak powinien wyglądać adres url. Znajdziecie odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania związane ze skutecznym SEO. Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem, stworzyliśmy encyklopedię SEO. Znajdziecie w niej kilkadziesiąt szczegółowo opisanych terminów SEO.

14

Rodzaje wyników wyszukiwania Google – ponad 20 przykładów

wyniki wyszukiwania google

Rodzaje wyników wyszukiwania Google, a także przydatne narzędzia i triki największej wyszukiwarki na świecie to temat mało znany statystycznemu polskiemu internaucie. Jeśli wciąż nie wiesz czym są rich snippets, wyniki lokalne, knowledge panel lub choćby wyniki newsowe koniecznie przeczytaj mój dzisiejszy poradnik.

Czytaj więcej
3

Jaki wpływ na SEO ma przebudowa strony internetowej?

przebudowa strony internetowej

Przestarzała strona internetowa to strzał w kolano każdego przedsiębiorcy. Na nic zdadzą się twoje wydatki na reklamę i SEO, jeśli twoja witryna odstrasza wyglądem, długo się ładuje, ma nieprzyjazną nawigacją i często się zawiesza. Te oznaki mogą świadczyć o tym,...

Czytaj więcej
3

Skąd różnice w wynikach wyszukiwania Google?

różnice w wynikach wyszukiwania google

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek, skąd się biorą różnice w wynikach wyszukiwania Google? Kwestią nie jest tylko historia otwieranych stron czy lokalizacja. Istnieją także inne narzędzia manipulujące wynikami organicznymi.

Czytaj więcej
15

Trendy SEO 2019. Na co obrać intensywny kurs?

seo trendy 2019

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, musisz być z grubsza na czasie w kwestii wiodących nurtów w pozycjonowaniu dla sektora e-handlu. Wyszukiwanie głosowe, UX, linki z serwisów tematycznych i bezpieczny przesył danych. Poznaj SEO trendy branży na 2019 rok. Niedawno ukazał się...

Czytaj więcej
1

Konsultacje SEO – co to jest? Czy warto skorzystać?

konsulting seo

Konsulting SEO to po prostu konsultacja ze specem w dziedzinie pozycjonowania. Można porównać to do wizyty lekarskiej – jesteś pacjentem, a specjalista SEO to lekarz, który ma cię zbadać i postawić wstępną diagnozę. Może też dać ci skierowanie do specjalisty,...

Czytaj więcej
1

Analiza konkurencji SEO – co i jak podpatrzeć u innych?

analiza konkurencji seo

Analiza konkurencji SEO to czynność, która powinna wejść w krew wszystkim firmom obecnym w Internecie. W końcu nie chodzi tu o jakieś szpiegostwo, ale o to, aby się czegoś nauczyć, wyciągnąć wnioski i poprawić pozycję swojej strony. Dziś przedstawiam absolutne...

Czytaj więcej
0

Czym jest Black Hat SEO?

Szukając firmy zajmującej się pozycjonowaniem bardzo łatwo natknąć się na oferty, które zapewniają o szybkich efektach i bardzo niskich cenach. Niestety, choć mogą być one skuteczne, to efekt ich działań jest krótkotrwały, a co gorsza może oznaczać stosowanie niedozwolonych praktyk...

Czytaj więcej
1

Content marketing a SEO – jak to dokładnie działa?

content marketing a seo

Content marketing a SEO to ciekawe zagadnienia dla pozycjonera. Marketing treści ma szerokie zastosowanie jako wsparcie działań SEO. Jednak przynosi zyski tylko wtedy, jeśli jest umiejętnie przygotowany i wdrożony. Ten kij ma dwa końce. Źle pomyślany i zamieszczony content może...

Czytaj więcej

Jakie tematy oferuje Blog SEO Pozycjonusz? To przydatny zbiór wiadomości dla każdego, kogo interesuje szeroko pojęte pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce internetowej Google oraz marketing internetowy. Poruszamy na przykład tematy ogólne, gdzie wyjaśniamy podstawy pewnych zjawisk mających wpływ na miejsce w SERP. Przykładowo: jak działa wyszukiwarka Google, jak funkcjonuje historia wyszukiwania, porównanie SEO a SEM, optymalizacja strony internetowej, prędkość ładowania strony i przebudowa pod kątem pozycjonowania, Google Search Console, on serp SEO (no click results), wyszukiwanie głosowe a pozycjonowanie stron internetowych, jak działa Googlebot, co to jest protokół https i certyfikat ssl, co to jest błąd 404, czym jest black hat seo, jak analizować konkurencję pod kątem SEO, czym jest AMP i jak powinien wyglądać adres url, podstawy link buildingu, jak wygląda naturalny profil linków, co to są linki do follow i no follow, jak funkcjonuje Mobile First Index,

Dużo miejsca poświęcamy także aspektom technicznym. Dobry warsztat i znajomość narzędzi Google to podstawa, dlatego każdy dobry blog SEO powinien to uwzględniać. Znajdziecie tu więc warsztatowe poradniki wyjaśniające techniczne SEO, narzędzie Google Search Console z instrukcją instalacji i wyjaśnieniem funkcji, omówienie Google Data Studio, omówienie narzędzi do słów kluczowych, wyjaśnienie działania crawl budget, poradnik JavaScript a SEO, narzędzie SEO do monitoringu pozycji Sitemeans, mapa witryny i jej znaczenie, optymalizację obrazków i grafik, jak pisać teksty SEO, poradnik optymalizacji strony pod mobile, jak poprawić pozycjonowanie stron internetowych przy użyciu UX (User Experience) i wiele więcej.

Marketing internetowy, reklama w wyszukiwarce i więcej

Szczerze sądzimy, że blog SEO nie powinien ograniczać się tylko do wpisów traktujących o linkach, technicznej optymalizacji i czynnikach rankingowych. Dlatego w tym miejscu znajdziecie też wpisy, które dotykają problematyki luźniej obejmującej pozycjonowanie stron internetowych, ale za to bardzo przydatnej w kontekście promowanie swojego biznesu w sieci. Wspierają nas w tym nasze copywriterki ze slowodaje.pl. Szczególnie warto zapoznać się z artykułami przybliżającymi Google Ads (Adwords), marketing internetowy, prowadzenie fanpage’a na Facebooku, tworzenie stron www, optymalizację strony internetowej, wyjaśniające jak działa content marketing, poradnik jak założyć konto w Facebook Business Manager, omawiające znaczenie narzędzia Google Moja Firma itd.

Jak wiecie w branży SEO operuje się często angielskimi terminami. Również marketing internetowy jest ich pełen. Niektóre z wyrażeń nie posiadają polskim odpowiedników, a niektóre mogą być niezrozumiałe. Dlatego nasz blog SEO wzbogaciliśmy o polsko angielski słownik SEO, w którym wyjaśniamy kilkaset terminów, które najczęściej pojawiają się w kontekście pozycjonowania stron. Dzięki temu możecie zrozumieć więcej przeglądając zagraniczne top blogi SEO oraz wiadomości publikowane przez samych pracowników Google.

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Nie wiesz jakie usługi wybrać?

Zadzwoń

535 901 662

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta