Blog

Nasz blog SEO to miejsce, gdzie publikujemy użyteczne informacje związane z pozycjonowaniem stron www. Znajdziecie tu także newsy o akcjach promocyjnych i zniżkach na pozycjonowanie stron internetowych. Nasze smaczki to nowości ze świata Google, marketing internetowy, porady SEO czy informacje na temat czynników rankingowych wpływających na pozycjonowanie. Nawet najbardziej zawiłe problemy związane z optymalizacją i pozycjonowaniem stron opisujemy przystępnym i prostym językiem. Dowiecie się, jak tworzyć teksty SEO, przyjazną strukturę witryny zgodną z UX oraz jak powinien wyglądać adres url. Znajdziecie odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania związane ze skutecznym SEO. Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem, stworzyliśmy encyklopedię SEO. Znajdziecie w niej kilkadziesiąt szczegółowo opisanych terminów SEO.

0

Koronawirus. Google usuwa 5000 reklam Ads na minutę

Google przyznaje Złote Pinezki

Nowa codzienność ekipy od Google Ads? Walka z oszustami  i spekulantami chcącymi zarobić na koronwirusie. Jak poinformowała firma, codzienne zmuszona jest usuwać tysiące reklam, które dezinformują użytkowników internetu lub oferują im “lewe” środki chroniące przed koronawirusem.

Czytaj więcej
0

Google Tag Manager: co to jest, zalety, instalacja

google tag manager poradnik

Jak zarządzać kodami śledzenia na stronie, aby się nie pogubić? Rozwiązaniem jest gogolowski menedżer tagów, czyli system zarządzania skryptami dla osób nieznających kodowania. Nasz dzisiejszy  tekst „Google Tag Manager poradnik” pomoże Wam poznać podstawowe funkcje tego systemu i korzyści, które...

Czytaj więcej
2

Jak koronawirus zmienia marketing internetowy?

Pandemia koronawirusa odcisnęła swoje piętno na wielu gałęziach gospodarki. Nie inaczej jest w przypadku marketingu internetowego. Wraz z ograniczeniem działania firm wiele z nich musi szukać nowych źródeł dochodów w sieci. W naszym artykule postaramy się wyjaśnić, jak zmiany zachodzące...

Czytaj więcej
1

Co to jest konwersja?

Konwersja to konkretna i oczekiwana czynność wykonana przez odbiorcę treści na stronie internetowej. Jego działanie ma być reakcją na dany komunikat, na przykład w postaci kampanii reklamowej w Internecie. Konwersja ma miejsce wtedy, gdy użytkownik witryny lub e-commerce wykona czynność...

Czytaj więcej
0

Marketing hotelu w internecie. 9 sprawdzonych sposobów

marketing hotelu

Branża hotelarska to ostra walka o klienta. Szczególnie w czasach, kiedy rywalizacja toczy się nie tylko pomiędzy samymi obiektami, ale też  serwisami bookingowymi. Marketing hotelu musi zatem zakładać rozbudowane działania, szczególnie w Google. Dlatego dziś przygotowałam poradnik na temat skutecznych...

Czytaj więcej
1

Marketing medyczny. 14 pomysłów na promowanie gabinetu

marketing medyczny

Istnieje wiele narzędzi, dzięki którym marketing medyczny będzie skuteczny i przyniesie klinice popularność w Google czy serwisie ZnanyLekarz. Media społecznościowe, SEO, content marketing, reklamy adwords czy email marketing to zaledwie kilka z nich. Poznaj skuteczne sposoby na marketing medyczny w...

Czytaj więcej

Jakie tematy oferuje Blog SEO Pozycjonusz? To przydatny zbiór wiadomości dla każdego, kogo interesuje szeroko pojęte pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce internetowej Google oraz marketing internetowy. Poruszamy na przykład tematy ogólne, gdzie wyjaśniamy podstawy pewnych zjawisk mających wpływ na miejsce w SERP. Przykładowo: jak działa wyszukiwarka Google, jak funkcjonuje historia wyszukiwania, porównanie SEO a SEM, optymalizacja strony internetowej, prędkość ładowania strony i przebudowa pod kątem pozycjonowania, Google Search Console, on serp SEO (no click results), wyszukiwanie głosowe a pozycjonowanie stron internetowych, jak działa Googlebot, co to jest protokół https i certyfikat ssl, co to jest błąd 404, czym jest black hat seo, jak analizować konkurencję pod kątem SEO, czym jest AMP i jak powinien wyglądać adres url, podstawy link buildingu, jak wygląda naturalny profil linków, co to są linki do follow i no follow, jak funkcjonuje Mobile First Index,

Dużo miejsca poświęcamy także aspektom technicznym. Dobry warsztat i znajomość narzędzi Google to podstawa, dlatego każdy dobry blog SEO powinien to uwzględniać. Znajdziecie tu więc warsztatowe poradniki wyjaśniające techniczne SEO, narzędzie Google Search Console z instrukcją instalacji i wyjaśnieniem funkcji, omówienie Google Data Studio, omówienie narzędzi do słów kluczowych, wyjaśnienie działania crawl budget, poradnik JavaScript a SEO, narzędzie SEO do monitoringu pozycji Sitemeans, mapa witryny i jej znaczenie, optymalizację obrazków i grafik, jak pisać teksty SEO, poradnik optymalizacji strony pod mobile, jak poprawić pozycjonowanie stron internetowych przy użyciu UX (User Experience) i wiele więcej.

Marketing internetowy, reklama w wyszukiwarce i więcej

Szczerze sądzimy, że blog SEO nie powinien ograniczać się tylko do wpisów traktujących o linkach, technicznej optymalizacji i czynnikach rankingowych. Dlatego w tym miejscu znajdziecie też wpisy, które dotykają problematyki luźniej obejmującej pozycjonowanie stron internetowych, ale za to bardzo przydatnej w kontekście promowanie swojego biznesu w sieci. Wspierają nas w tym nasze copywriterki ze slowodaje.pl. Szczególnie warto zapoznać się z artykułami przybliżającymi Google Ads (Adwords), marketing internetowy, prowadzenie fanpage’a na Facebooku, tworzenie stron www, optymalizację strony internetowej, wyjaśniające jak działa content marketing, poradnik jak założyć konto w Facebook Business Manager, omawiające znaczenie narzędzia Google Moja Firma itd.

Jak wiecie w branży SEO operuje się często angielskimi terminami. Również marketing internetowy jest ich pełen. Niektóre z wyrażeń nie posiadają polskim odpowiedników, a niektóre mogą być niezrozumiałe. Dlatego nasz blog SEO wzbogaciliśmy o polsko angielski słownik SEO, w którym wyjaśniamy kilkaset terminów, które najczęściej pojawiają się w kontekście pozycjonowania stron. Dzięki temu możecie zrozumieć więcej przeglądając zagraniczne top blogi SEO oraz wiadomości publikowane przez samych pracowników Google.

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Nie wiesz jakie usługi wybrać?

Zadzwoń

535 901 662

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta