Blog

Nasz blog SEO to miejsce, gdzie publikujemy użyteczne informacje związane z pozycjonowaniem stron www. Znajdziecie tu także newsy o akcjach promocyjnych i zniżkach na pozycjonowanie stron internetowych. Nasze smaczki to nowości ze świata Google, marketing internetowy, porady SEO czy informacje na temat czynników rankingowych wpływających na pozycjonowanie. Nawet najbardziej zawiłe problemy związane z optymalizacją i pozycjonowaniem stron opisujemy przystępnym i prostym językiem. Dowiecie się, jak tworzyć teksty SEO, przyjazną strukturę witryny zgodną z UX oraz jak powinien wyglądać adres url. Znajdziecie odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania związane ze skutecznym SEO. Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem, stworzyliśmy encyklopedię SEO. Znajdziecie w niej kilkadziesiąt szczegółowo opisanych terminów SEO.

1

Co to jest konwersja?

Konwersja to konkretna i oczekiwana czynność wykonana przez odbiorcę treści na stronie internetowej. Jego działanie ma być reakcją na dany komunikat, na przykład w postaci kampanii reklamowej w Internecie. Konwersja ma miejsce wtedy, gdy użytkownik witryny lub e-commerce wykona czynność...

Czytaj więcej
0

Marketing hotelu w internecie. 9 sprawdzonych sposobów

marketing hotelu

Branża hotelarska to ostra walka o klienta. Szczególnie w czasach, kiedy rywalizacja toczy się nie tylko pomiędzy samymi obiektami, ale też  serwisami bookingowymi. Marketing hotelu musi zatem zakładać rozbudowane działania, szczególnie w Google. Dlatego dziś przygotowałam poradnik na temat skutecznych...

Czytaj więcej
1

Marketing medyczny. 14 pomysłów na promowanie gabinetu

marketing medyczny

Istnieje wiele narzędzi, dzięki którym marketing medyczny będzie skuteczny i przyniesie klinice popularność w Google czy serwisie ZnanyLekarz. Media społecznościowe, SEO, content marketing, reklamy adwords czy email marketing to zaledwie kilka z nich. Poznaj skuteczne sposoby na marketing medyczny w...

Czytaj więcej
4

TOP 11 powodów, dla których warto inwestować w reklamę w Internecie

jak działa reklama w internecie

Reklama w Internecie ma wiele form i zastosowań. Jej najpopularniejsze narzędzia to przede wszystkim content marketing, SEO, e-mail marketing, Google Ads, banery reklamowe czy media społecznościowe. Te działania dają Ci ogromne możliwości tworzenia różnorodnych kampanii marketingowych. Warto testować kolejne rozwiązania...

Czytaj więcej
1

Co to jest Google Data Studio i jakie oferuje funkcje

google data studio

Narzędzie do raportowania Google Data Studio to coś, z czym warto się zaprzyjaźnić. Zwłaszcza jeśli jesteś analitykiem, project managerem lub specjalistą SEO albo SEM. Potrzebujesz darmowego programu, który zbierałby dane z różnych źródeł i przetwarzał je na raporty? Poznaj GDS.

Czytaj więcej
0

Reklama w Google Ads (AdWords). Mini przewodnik.

reklama w google ads

Dowiedz się, czym jest reklama w Google Ads (wcześniej: AdWords). Jakie dają możliwości, gdzie się wyświetlają i dlaczego warto z nich korzystać. Pokażemy Ci, jakie kampanie są najbardziej popularne. Oto poradnik reklamy adwords dla początkujących. Spis treści (kliknij, aby przejść)...

Czytaj więcej
1

Marketing internetowy a SEO, SEM, content marketing itp.

Marketing internetowy to nieustannie zmieniająca się dziedzina. Jej zakres rozszerza się wraz z rozwojem sieci globalnej. Łączy w sobie wiele różnych aspektów, o których więcej w poniższym artykule. Na marketing internetowy składa się przede wszystkim pozycjonowanie, reklamy Google Ads, content...

Czytaj więcej
3

Co to jest SEM? Czym się różni od SEO?

SEO a SEM

Chcesz wiedzieć co to jest SEM? Czym się różni od SEO? Te dwa pojęcia, choć podobne z nazwy, różnią się od siebie w wielu kwestiach. Przygotowaliśmy dla Was poradnik co to jest SEM i czym się różni od SEO. Co...

Czytaj więcej
1

Wizytówka Google Moja Firma, czyli jak zaistnieć w Internecie

wizytówka google moja firma

Wizytówka Google Moja Firma to sprawdzona recepta na zaistnienie w internecie. Jeśli prowadzisz biznes i chcesz, żeby klienci mogli go znaleźć w sieci dodaj swoją lokalizację w Mapach Google. Przekazuj swoim klientom wszelkie niezbędne informacje: adres, godziny otwarcia, numer telefonu i...

Czytaj więcej

Jakie tematy oferuje Blog SEO Pozycjonusz? To przydatny zbiór wiadomości dla każdego, kogo interesuje szeroko pojęte pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce internetowej Google oraz marketing internetowy. Poruszamy na przykład tematy ogólne, gdzie wyjaśniamy podstawy pewnych zjawisk mających wpływ na miejsce w SERP. Przykładowo: jak działa wyszukiwarka Google, jak funkcjonuje historia wyszukiwania, porównanie SEO a SEM, optymalizacja strony internetowej, prędkość ładowania strony i przebudowa pod kątem pozycjonowania, Google Search Console, on serp SEO (no click results), wyszukiwanie głosowe a pozycjonowanie stron internetowych, jak działa Googlebot, co to jest protokół https i certyfikat ssl, co to jest błąd 404, czym jest black hat seo, jak analizować konkurencję pod kątem SEO, czym jest AMP i jak powinien wyglądać adres url, podstawy link buildingu, jak wygląda naturalny profil linków, co to są linki do follow i no follow, jak funkcjonuje Mobile First Index,

Dużo miejsca poświęcamy także aspektom technicznym. Dobry warsztat i znajomość narzędzi Google to podstawa, dlatego każdy dobry blog SEO powinien to uwzględniać. Znajdziecie tu więc warsztatowe poradniki wyjaśniające techniczne SEO, narzędzie Google Search Console z instrukcją instalacji i wyjaśnieniem funkcji, omówienie Google Data Studio, omówienie narzędzi do słów kluczowych, wyjaśnienie działania crawl budget, poradnik JavaScript a SEO, narzędzie SEO do monitoringu pozycji Sitemeans, mapa witryny i jej znaczenie, optymalizację obrazków i grafik, jak pisać teksty SEO, poradnik optymalizacji strony pod mobile, jak poprawić pozycjonowanie stron internetowych przy użyciu UX (User Experience) i wiele więcej.

Marketing internetowy, reklama w wyszukiwarce i więcej

Szczerze sądzimy, że blog SEO nie powinien ograniczać się tylko do wpisów traktujących o linkach, technicznej optymalizacji i czynnikach rankingowych. Dlatego w tym miejscu znajdziecie też wpisy, które dotykają problematyki luźniej obejmującej pozycjonowanie stron internetowych, ale za to bardzo przydatnej w kontekście promowanie swojego biznesu w sieci. Wspierają nas w tym nasze copywriterki ze slowodaje.pl. Szczególnie warto zapoznać się z artykułami przybliżającymi Google Ads (Adwords), marketing internetowy, prowadzenie fanpage’a na Facebooku, tworzenie stron www, optymalizację strony internetowej, wyjaśniające jak działa content marketing, poradnik jak założyć konto w Facebook Business Manager, omawiające znaczenie narzędzia Google Moja Firma itd.

Jak wiecie w branży SEO operuje się często angielskimi terminami. Również marketing internetowy jest ich pełen. Niektóre z wyrażeń nie posiadają polskim odpowiedników, a niektóre mogą być niezrozumiałe. Dlatego nasz blog SEO wzbogaciliśmy o polsko angielski słownik SEO, w którym wyjaśniamy kilkaset terminów, które najczęściej pojawiają się w kontekście pozycjonowania stron. Dzięki temu możecie zrozumieć więcej przeglądając zagraniczne top blogi SEO oraz wiadomości publikowane przez samych pracowników Google.

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Nie wiesz jakie usługi wybrać?

Zadzwoń

535 901 662

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta