Blog

Nasz blog SEO to miejsce, gdzie publikujemy użyteczne informacje związane z pozycjonowaniem stron www. Znajdziecie tu także newsy o akcjach promocyjnych i zniżkach na pozycjonowanie stron internetowych. Nasze smaczki to nowości ze świata Google, marketing internetowy, porady SEO czy informacje na temat czynników rankingowych wpływających na pozycjonowanie. Nawet najbardziej zawiłe problemy związane z optymalizacją i pozycjonowaniem stron opisujemy przystępnym i prostym językiem. Dowiecie się, jak tworzyć teksty SEO, przyjazną strukturę witryny zgodną z UX oraz jak powinien wyglądać adres url. Znajdziecie odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania związane ze skutecznym SEO. Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem, stworzyliśmy encyklopedię SEO. Znajdziecie w niej kilkadziesiąt szczegółowo opisanych terminów SEO.

0

Google zapłaci rekordową karę

Komisja Europejska zdecydowała się ukarać Google za praktyki monopolistyczne. Kar Google jest rekordowa i wynosi 4,34 mld euro. To już druga podobna grzywna nałożona przez Komisję Europejską. Rok temu Google zostało obciążone na 2,42 mld euro za faworyzowanie swojej porównywarki...

Czytaj więcej
2

Google Assistant będzie obsługiwać język polski

wyszukiwarka głosowa Google Assistant

Google oficjalnie potwierdziło wprowadzenie Google Assistant na nowe rynki. Wśród języków, które jeszcze w tym roku zaczną być obsługiwane jest również polski. Wprowadzenie wyszukiwarki głosowej, która działa w oparciu o sztuczną inteligencję będzie niosło za sobą spore konsekwencje jeżeli chodzi...

Czytaj więcej
2

Speed Update czynnikiem rankingowym Google od lipca 2018

aktualizacja google speed update

W lipcu czeka nas duża aktualizacja algorytmu Google pod nazwą "Speed Update". Na swoim oficjalnym blogu dla webmasterów inżynierowie najpopularniejszej wyszukiwarki poinformowali, że poprawka będzie dotyczyła prędkości wczytywania się podstron na urządzeniach mobilnych.

Czytaj więcej
2

Zmiany w Pagespeed Insights

Nowości w PageSpeed Insights

Google rozpoczyna ten rok od odświeżenia swoich usług dla deweloperów. Najpierw poinformowano o aktualizacji Search Console, a teraz przyszła pora na PageSpeed Insights. Od teraz dostępne raporty będą zawierały więcej danych pozwalających na prawidłowe zoptymalizowanie strony.

Czytaj więcej
0

Duże zmiany w Google Search Console

zmiany w Google Search Console

Google Search Console zmieni się nie do poznania. Narzędzie dla webmasterów zostało przeprojektowane tak, aby swoim wyglądem nawiązywać do istniejących już usług Google. Nowa szata graficzna przypomina najbardziej tester optymalizacji mobilnej. Nowy wygląd testowany jest już od końca lipca, ale...

Czytaj więcej
7

Aktualizacja Pingwin 4.0 – Co już wiadomo

pingiwn-4-0

Mija miesiąc od ogłoszenia aktualizacji algorytmu Pingwin 4.0. Przyniosła ona, przynajmniej w teorii, bardzo duże zmiany, dlatego nie bez powodu stała się dużym newsem w środowisku i chętnie dyskutowanym tematem. Jak to jednak wygląda w praktyce? Dzisiaj krótkie podsumowanie tego,...

Czytaj więcej
3

Backlinki a wysoka pozycja w SERP [NOWE BADANIA]

Nowe badania dotyczące czynników rankingowych Google nie pozostawiają wątpliwości - backlinki mają dużo większy wpływ na wysoką pozycję strony w wynikach organicznych niż się wszystkim wydawało. [caption id="attachment_251" align="aligncenter" width="1170"] Niezależnie od innych czynników, wysoka pozycja w wynikach organicznych i backlinki...

Czytaj więcej

Jakie tematy oferuje Blog SEO Pozycjonusz? To przydatny zbiór wiadomości dla każdego, kogo interesuje szeroko pojęte pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce internetowej Google oraz marketing internetowy. Poruszamy na przykład tematy ogólne, gdzie wyjaśniamy podstawy pewnych zjawisk mających wpływ na miejsce w SERP. Przykładowo: jak działa wyszukiwarka Google, jak funkcjonuje historia wyszukiwania, porównanie SEO a SEM, optymalizacja strony internetowej, prędkość ładowania strony i przebudowa pod kątem pozycjonowania, Google Search Console, on serp SEO (no click results), wyszukiwanie głosowe a pozycjonowanie stron internetowych, jak działa Googlebot, co to jest protokół https i certyfikat ssl, co to jest błąd 404, czym jest black hat seo, jak analizować konkurencję pod kątem SEO, czym jest AMP i jak powinien wyglądać adres url, podstawy link buildingu, jak wygląda naturalny profil linków, co to są linki do follow i no follow, jak funkcjonuje Mobile First Index,

Dużo miejsca poświęcamy także aspektom technicznym. Dobry warsztat i znajomość narzędzi Google to podstawa, dlatego każdy dobry blog SEO powinien to uwzględniać. Znajdziecie tu więc warsztatowe poradniki wyjaśniające techniczne SEO, narzędzie Google Search Console z instrukcją instalacji i wyjaśnieniem funkcji, omówienie Google Data Studio, omówienie narzędzi do słów kluczowych, wyjaśnienie działania crawl budget, poradnik JavaScript a SEO, narzędzie SEO do monitoringu pozycji Sitemeans, mapa witryny i jej znaczenie, optymalizację obrazków i grafik, jak pisać teksty SEO, poradnik optymalizacji strony pod mobile, jak poprawić pozycjonowanie stron internetowych przy użyciu UX (User Experience) i wiele więcej.

Marketing internetowy, reklama w wyszukiwarce i więcej

Szczerze sądzimy, że blog SEO nie powinien ograniczać się tylko do wpisów traktujących o linkach, technicznej optymalizacji i czynnikach rankingowych. Dlatego w tym miejscu znajdziecie też wpisy, które dotykają problematyki luźniej obejmującej pozycjonowanie stron internetowych, ale za to bardzo przydatnej w kontekście promowanie swojego biznesu w sieci. Wspierają nas w tym nasze copywriterki ze slowodaje.pl. Szczególnie warto zapoznać się z artykułami przybliżającymi Google Ads (Adwords), marketing internetowy, prowadzenie fanpage’a na Facebooku, tworzenie stron www, optymalizację strony internetowej, wyjaśniające jak działa content marketing, poradnik jak założyć konto w Facebook Business Manager, omawiające znaczenie narzędzia Google Moja Firma itd.

Jak wiecie w branży SEO operuje się często angielskimi terminami. Również marketing internetowy jest ich pełen. Niektóre z wyrażeń nie posiadają polskim odpowiedników, a niektóre mogą być niezrozumiałe. Dlatego nasz blog SEO wzbogaciliśmy o polsko angielski słownik SEO, w którym wyjaśniamy kilkaset terminów, które najczęściej pojawiają się w kontekście pozycjonowania stron. Dzięki temu możecie zrozumieć więcej przeglądając zagraniczne top blogi SEO oraz wiadomości publikowane przez samych pracowników Google.

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie poprzez nasze formularze, w których umieścisz wszystkie szczegóły linkowania.

Zamów

Nie wiesz jakie usługi wybrać?

Zadzwoń

535 901 662

Lub skorzystaj z naszego poradnika online

Nie wiesz co zamówić?

Szybka oferta