Logo

wyślij do nas e-mail:

kontakt@pozycjonusz.pl
Logo

telefon komórkowy:

505 069 981

Logo

telefon stacjonarny:

(85) 307 00 12

Logo

Linki przychodzące to w tej chwili główny czynnik wpływający na pozycję strony w wynikach wyszukiwania, od tego jakiej jakości mamy linki zewnętrzne zależy pozycja naszej strony. Od niedawna Google oficjalnie zaczęło obniżać pozycje stron za nienaturalne/niezgodne z regulaminem linki przychodzące stąd osoby które wcześniej nagminnie używały różnej maści automatów, systemów wymiany linków, programów typu ScrapeBox mają problemy z pozycjami swoich stron. To co działało kiedyś niestetety teraz w większości przypadków już nie działa i strona firmowa z 70 000 linków przychodzących bardzo rzadko pojawia się w TOP10. Kiedyś liczyła się liczba linków dziś ich jakość.

 

Jaki link jest zły a jaki link jest dobry?

Teoretycznie dobrym linkiem jest link który umieści sam internauta zaciekawiony treścią strony tylko pozostaje zasadnicze pytanie ile czasu czekałaby firma oferująca usługi geodezyjne lub firma wiertnicza na chociażby jeden link? Dlatego takie firmy muszą same pozyskiwać linki aby zaistnieć w wynikach wyszukiwania, grunt to pozyskiwać wartościowe linki. Przykład dobrego linku lub całego profilu linków w chwili obecnej:

 

- linki bez anchorów lub w małej ilości

- linki tzw. brandowe na nazwę Firmy, Strony, ewentualnie połączone z anchorem

- zróżnicowane źródła linków przychodzących

- unikanie miejsc gdzie nie mamy kontroli nad linkiem czyli nie możemy go później zedytować lub usunąć

 

Od jakiegoś czasu Google wysyła przykłady nienaturalnych linków w przypadku filtrów ręcznych dzięki czemu wiemy za jaki rodzaj linków mamy filtr. Osobiście uważamy, że takie przykłady są wysyłane z automatu który wysyła trzy pierwsze lepsze linki ze zbioru przykładowo 10000 prowadzących do witryny i czasami nie ma w tym logiki bo okazuje się że przykładem linku jest link który...umieścił sam internauta.  Do śmiesznej sytuacji doszło kiedy Google wysłało jako przykład nienaturalnego linku wpis w katalogu DMOZ z którego kiedyś sam pobierał takie dane jak description do wyników wyszukiwania, za co później oficjalnie przeprosił pracownik Google tłumacząc to błędem ludzkim.  Jednak jeżeli Google wysyła nam w przykładzie link z tego typu domeny:

 

http://matura-z-matematyki.modanafryzury.com.pl/

 

"wiedz  że coś się dzieje".

 

Dmuchać na zimne?

 Są dwa typy filtrów w Google - algorytmiczny i ręczny. O ile w pierwszym da się poprawić pozycję strony poprzez pozyskiwanie nowych wartościowych linków i "przykrywanie" tych złych to w drugim przypadku pozostaje nam tylko spowiedź w Narzędziach Google dla Webmasterów i usuwanie/zrzekanie się złych linków. Firmy które chca dmuchać na zimne muszą zdawać sobie sprawę, że kontrola jakości swoich linków w chwili obecnej to podstawa i jeżeli zależy im na pozycjach muszą myśleć przyszłościowo i takie audyty przeprowadzać niezależnie od tego czy mają filtr ręczny czy nie. Aktualizacje algorytmu Google w tej chwili są bardzo często bo nawet co 2-3 miesiące i wyniki wyszukiwania zmieniają się o 180 stopni więc nasza dobra pozycja dziś za dwa miesiące może zamienić się w odległy wynik.

 

Co oferujemy?

 

Dla stron które mają filtr algorytmiczny bądź chcą po prostu sprawdzić swój profil linków:

- kompleksowy audyt wszystkich linkow prowadzących do strony, korzystamy z takich narzędzi jak Ahrefs, MajesticSEO + oczywiście zbiór wszystkich linków z Narzędzi Google dla Webmasterów. Dzięki temu każdy ze zbiorów się uzupełnia i mamy szansę na znalezienie większości linków prowadzących do strony

- przygotowanie listy linków do usunięcia/zrzeczenia się,  nie uważamy że metoda Disavow Tool to ostatnie wyjście, najpierw próbujemy linki usunąć, a następnie tworzymy plik do disavot tool

- zalecenia co zmienić w dalszym linkowaniu strony

 

Dla stron które otrzymały filtr ręczny oprócz usług wymienionych wyżej dodatkowo:

- wysyłamy prośbę o ponowne rozpatrzenie

- działamy AŻ DO MOMENTU ZDJĘCIA FILTRU przez Google

 

Cena takiej usługi zaczyna się od 300zł netto i jest uzależniona od liczby linków prowadzących do strony. Osoby które są zainteresowane zapraszamy do wypełnienia poniższego formularza w celu ustalenia indywidualnej wyceny.

 

Przykłady:

 

Klient dodawany do precli, katalogów z multikodów, bardzo dużo linków w treści praktycznie same linki niskiej wartości, 1243 DOMENY do analizy:

 

1 Klient